Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: ik heb bewondering voor mensen met een grote wetenschappelijke kennis. Hoogleraren en filosofen. Voor de ideeën van mensen heb ik niet zoveel waardering omdat die niet echt afhankelijk zijn van een persoon. Ideeën zijn veel meer abstract en vaak niet zo erg persoonsgebonden. |
![]() |
|
Tsja..
mensen als Nelson Mandela, Gandi, Martin Luther King, etc. Maar het meeste respect heb ik toch voor de mensen in mijn omgeving waar ik megaveel van hou, zoals mijn vriendje, mijn vrienden en mijn familie, omdat zij mijn leven een stuk leuker maken...
||
Citaat:
+ m'n vader.
|
Mijn Oma van mijn vaders kant, omdat die 20 jaar alleen op een gigantisch boerderij heeft gewerkt nadat mijn opa was overleden en haar 16 kinderen moest opvoeden (ook al waren ze dan verschillend kwa leeftijd). En zelfs op 86ste stond ze nog om 7 uur smorgens op om de kippetjes en de ganzen (enige wat ze toen nog had) eten te geven. Nee die vrouw heeft zoveel gewerkt en geleden in haar leven, die verdient mijn grootste respect.
![]() p.s Mijn opa en oma van mijn moeder ook hoor, maar die hadden geen boerderij en hadden het allemaal wat 'makkelijker', begrijpt me niet verkeerd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik mis Adam Smith.
![]() Adam is echt een held! Zonder enige economische achtergrond de beginselen van de economie zoals die toen bekend werden overhoop gooien. Verder niet zoveel eigenlijk. Mensen die veel presteren maar dat niet iedere minuut van de daken schreeuwen. En natuurlijk mensen die aardig doen tegen Ertur! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (onze filosofieborrel op vrijdag blijkt dus bij andere faculteiten bekend te staan als de borrel waar vele mooie meisjes komen; had ik gehoord. Nouja, ik ga daar toch nooit naar toe dus mij bedoelen ze daar niet mee ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn wij wel zo vrij? Vage Harry | 25 | 22-09-2003 19:24 | |