| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

|
| 

speel nu zo'n 2 jaar cs, speel zo'n 8 á 10 uur per week ofzow, maar helas niet veel online omdat mn verbinding zo traag is  

(denk aan een ping van 300)en mja en over het voorstel tot foto's *grinnik* hier alvast mijn aandeel ![]() rechts ben ik dus, links mn vriend, deze is btw gemaakt op Drome 10 ![]() [edit]en nee die shag is niet van mij  [/edit][edit2]soz 4 the f*cked up lay-out[/edit] 

*~*With Pink Sour Plastic Mouth*~* 
	Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 23:06.  | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Speel soms ook tegen mn vriendinnen en zusje, maarja die kunnen het echt niet goed ofzo, en aangezien jij CS speelt zul je wel wat beter zijn.  

Per undas adversas (tegen de stroom in) 
	 | 
	||
| 

| 

||

Verwijderd

| 

Citaat: 

Ik vind het juist vet... Eindelijk een meisje wat niet meteen computerspellen afschildert als 'nerderig' maar ze eerst ook echt probeert, en uiteindelijk ook nog eens leuk vindt! *handkusjes uitdeelt*  | 
	|
| 

| 

|
| 

Leuk toch om te zien, andere vrouwelijke wezens die van computers houden. Tot nog toe kende ik er maar eentje (zie avatar rechts, links c'est moi. 

laatste aankopen; splinter cell AitD new nightmare en TRAoD voor mijn mama (die vind dat heel leuk om te zien, maar ik moet het dan weer spelen, best zieke situatie hier thuis : P, whatever...) dit bericht ingekort; ja ikke... 

*Signature* 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ik vind het prima als dames gamen, maar '0wnt' en 'pwnt' is wel ultratriest.  | 
	||
![]()  | 

| 

|