Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
kinderpostzegels! Dat was eg een hoogtepunt voor mij ....ik zorgde ook altijd dat ik meteen uit de school als eerste bij iemand aanbelde en zo ging dat de hele middag door! 2 mapjes maakte ik vol......en nu mogen mijn broertje en zusje....maar die vinden er niks aan.....ze hebben nog niemand en het is al half 5!
|
hahah ik vond het ook altijd hélemaal geweldig. OP woensdag begon het en dan was je altijd een kwartier eerder uit zodat je snel langs de mensen kon. Vaak ging ik zo ver om maar enige kopers te vinden dat ik bij mensen van heinde en verre ging aanbellen. Waar ik dus later weer heen moest om de postzegels te brengen.
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Heeft jouw huisdier een vreemde voorkeur? starfishie | 63 | 06-05-2006 18:01 | |
De Kantine |
Waar verdenk jij de forummer die boven je staat van? Verwijderd | 497 | 20-12-2004 21:46 | |
Films, TV & Radio |
familielid, vriend, buren.. ken jij een bekende nederlander persoonlijk? mysecret | 170 | 23-06-2004 19:20 | |
De Kantine |
Meest bijzondere persoon Starfish | 35 | 11-11-2002 19:22 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moord en aanranding: 1 jaar cel Rabbi Daniel | 77 | 06-07-2002 09:36 |