Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geen idee eigenlijk, aantal A&N'ers vast, maar eigenlijk post ik daar weinig om een reputatie op te bouwen.. Aantal muziekkers vast ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ADHD schijnt mij niet zo geweldig te vinden... en Noé ook. En verder weet ik het niet, zeg het maar als je een hekel aan me hebt (maar geef alsjeblieft geen argumenten daarvoor, want dan ga ik weer sentimenteel en wanhopig doen ![]() |
![]() |
|
Ik denk zeker wel een aantal...
FA misschien, beetje lastig hem in te schatten Boogie en Murwari weet ik ook nooit goed waarom, maar ja Verder mogen mensen zich komen melden ![]() ![]() (kan ik straks tenminste ook zo'n cool lijstje maken)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst vond ik je een klootzak ![]() nu kan ik de humor van bepaalde dingen nog wel zien.. maar soms ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik neem sarah gewoon in bescherming, jullie vinden haar een muts dan mag ik jullie ook niet! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kindlief, geloof me. Ik kan je een ton aan links geven waaruit zal blijken dat ik niet zo snel onder de indruk ben als mensen me proberen te dissen. En wat de gevolgen voor die mensen zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|