Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik maak af wie ik tegen kom , en das geen bullshit ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, koele film, al had ik er wel meer van verwacht (niet zo'n gaar liefdes-subplot)...
Ook even handig om erbij te vermelden is dat er 'danger zones' worden ingesteld. Bevindt je je op het moment van activering van zo'n zone, in die zone zelf, dan ontploft je halsband ook ![]() Je kunt dus niet lang op één plek blijven verschuilen. Ik zou zelf iedereen afmaken die probeert mij te vermoorden. (In het geval van zelfverdediging lijkt me het schuldgevoel kleiner (leuk excuus ![]() Bij het oog in oog staan met vrienden / goede bekenden, zou ik aarzelen en pas als ik zeker weet dat ze niks doen, ze laten leven. voorlopig Of natuurlijk een plannetje bedenken om de evil mentor in zijn thuisbasis te assassineren... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de premiere gezien in europa met de regiseur in de zaal bij het Rotterdams film festival (Aint I special
![]() Ik zou alleen doden voor zelfverdediging, en beschermen diegene die belangrijk voor me waren, (oude klas 5havo). okay ik zou de echte moordenaars te grazen nemen. (With a gun, right between the eyes) (ik denk niet dat ik het lang zou volhouden in het spel ![]()
Laatst gewijzigd op 24-09-2003 om 00:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ze zijn wat stiller ![]() en anders zou ik voor een p-90 of PSG-1 sluipschuttersgeweer kiezen. beide dan met een silencer erop ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat kan dus niet, want in die film mag je ook niet te lang op een plaats blijven. Iedereen heeft namelijk een halsband met een bom om die afgaat als je dat wel doet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
euhmm mijn klas kennende zou iedereen gaan ruzie;en en moorden.. En zouden ze teveel met elkaar bezig zijn om het te merken dat ik stiekem een grot ingekropen ben in mn eentje. Ik zou daar dus 3 dagen blijven zitten, ver weggedoken van de anderen..
Ow enne, ik zou nog even 1 kneus omgekocht hebben zodat hij tegen de rest zou zeggen dat ik dood was, zodat ze niet het hele eiland afgaan op zoek naar mij |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vette film is dat
![]() wat zou ik doen? allereerst proberen met zoveel mogelijk mensen afspreken om een poging te doen de organisatoren af te maken. Doe je in ieder geval iets nuttigs. En anders met mijn koekepan wat mensen achtervolgen, en wachten tot een moment van onoplettendheid. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Welke moet ik kiezen Mort'n | 14 | 19-07-2015 12:52 | |
Films, TV & Radio |
Mtv asian screen Cosa_nostra | 143 | 09-05-2005 19:35 | |
Films, TV & Radio |
Aziatische films: Hollywood sux, Verwijderd | 92 | 27-05-2003 17:38 | |