Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2003, 06:58
SuperS
SuperS is offline
ik heb daarnet een divx gedownload, maar als ik die nou in mediaplayer afspeel stopt hij na een paar seconde gewoon, het geluid loopt wel verder maar het beeld blijft gewoon staan, weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik er aan kan doen?
Oud 25-09-2003, 09:58
Vault
Vault is offline
niet meer van kazaa downloaden, die zijn altijd slecht
Oud 25-09-2003, 10:43
Verwijderd
Misschien een andere codec? Of je film is idd verrot. Gebeurt het bij elke film?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 10:48
@pie
@pie is offline
verouderde divx-codecs? dit had ik bij de overgang van 5.02 naar 5.03, tegenwoordig zitten ze al op 5.1... anders is je film verrot..
Oud 25-09-2003, 12:11
Verwijderd
Kan gebeuren. Film is waarschijnlijk gewoon verrot. Ik heb zelf ook wel eens clips of films die er na een paar seconden mee ophouden, die zijn gewoon corrupt. Wil je zeker weten dat je goede films hebt, download ze dan niet van Kazaa.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 12:12
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
probeer hem door avipreview (zit bij kazaa lite k++) te halen en dan opnieuw op te slaan. wil wel eens helpen om het bestand te corrigeren. niet altijd though.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:29
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Vriend van mij had dit laatst ook. Ik maar zeuren dat hij andere codecs moest nemen, maar dat zat allemaal wel goed zei hij. Kwam 'ie laatst aanzetten: "ik heb alle codes eraf gegooid en kazaalite codec pack [had ik 'm aangeraden] erop gezet en nu doet ie het". Misschien moet je dat eens proberen? (mocht je het nog niet gedaan hebben)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:15
SuperS
SuperS is offline
okee, ik heb ze niet met kazaa gedownload, maar met bittorent, maar dan weet ik dat ik dat progje kan afschrijven want 't is tering traag ooknog

maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties
Oud 26-09-2003, 11:50
IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
frame blijft hangen, niks mis me de film zoals sommigen beweren gewoon ff die 5 seconden overslaan, of een anti freeze instaleren, programmatje dat automatisch corrupte frames overslaat (merk je in de film zelf niks van)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 17:22
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 26-09-2003 @ 12:50:
frame blijft hangen, niks mis me de film zoals sommigen beweren gewoon ff die 5 seconden overslaan, of een anti freeze instaleren, programmatje dat automatisch corrupte frames overslaat (merk je in de film zelf niks van)
heb de film net weggegooid shit
Oud 28-09-2003, 05:15
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 26-09-2003 @ 12:50:
Als er corrupte frames zijn, is er dan niet iets mis met de film? Wat uiteraard hoogstwaarschijnlijk komt door het onveilige transfer protocol van KaZaA.
Oud 28-09-2003, 10:56
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
meeste fatsoenlijk codecs hebben tegenwoordig sowieso anti-freeze ingebouwd dus die vlieger gaat uberhaupt niet op.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 11:03
strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
SuperS schreef op 25-09-2003 @ 20:15:
okee, ik heb ze niet met kazaa gedownload, maar met bittorent, maar dan weet ik dat ik dat progje kan afschrijven want 't is tering traag ooknog

maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties
Met bittorrent is neits mis, als jij een fatsoelijke upload hebt haal je al gauw een gemm. dl van 50 kb/s.. ik heb al talloze films van bittorrent gehaald en ze werkte bij mij allemaal zonder uitzondering...
Oud 29-09-2003, 01:32
micra
micra is offline
mmM misschien dat je bsplayer eens moet proberen,
daar heb ik nog nooit problemen mee gehad
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten