![]() |
||
Citaat:
als een meisje een jongen bij het voorspel heeft laten klaarkomen kan het best zijn dat ze een kwartier moet wachten, en dat wil je niet als je geil bent ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar de stelling ben ik het niet mee eens, er zijn voor beide partijen even veel dingen te doen, maar de meisjes zijn meer van voorspel afhankelijk vaak, dus die zijn dan beter af denk ik. Tell me if I'm wrong.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nouhou...ik geloof dat jongens echt meer kunnen doen dan meisjes...Jongens kunnen bij meisjes: beffen, vingeren, masseren, strelen (e.d.), maar ook aan haar tepels zitten en daar zijn dan ook alweer 3 varianten op: bijten (zachtjes dan), likken en er gewoon aanzitten.
Meisjes kunnen bij jongens: aftrekken, pijpen, masseren, strelen (e.d.) maar dat laatste niet. Meisjes hebben gewoon 1 erg gevoelig onderdeel meer ![]()
|
ik ben het er niet mee eens..
Maar wat wel is, dat als je een jongen pijpt op aftrekt, dan is meteen daarna al het sexgedoe ook over voor zo'n jongen en dan denkt hij er niet meer bij na dat een meisje ook zo haar behoeftes kan hebben.. Ik wil nou niet zeggen dat dit bij alle jongens zo is hoor, maar bij mijn vriendje meestal wel.. ![]()
|
![]() |
ik doe volgens mij net zoveel verschillende dingen als hij bij mij...
hij vind t heerlijk als ik zn rug masseer of streel over zn rug en billen, t gaat er niet om wat je precies doet als die ander zich maar lekker en mooi voelt op dat moment. ![]() Chanel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Stellingen suzana | 2 | 11-05-2008 15:39 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
stellingen gothicje | 1 | 25-06-2007 10:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plan strafbaar stellen Holocaust-ontkenning wint steun Relief | 115 | 19-02-2007 10:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Liefde & Relatie |
hoe stel je je op Verwijderd | 22 | 16-08-2002 00:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Stel.. gedichtje ove reen gebeurtenis van laatst.. :( Joyce-b | 7 | 07-01-2002 21:46 |