Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 20:17
Rosie
Rosie is offline
Dag mensen,
even eens een stelling tussendoor.

Tijdens 'geslachtsgemeenschap' en voorspel enzo hebben jongens meer te doen dan meisjes. Meisjes kunnen trekken pijpen en dat was het zo'n beetje. Terwijl jongens kunnen vingeren, beffen, masseren enz enz.
Mee eens of niet mee eens, laat even weten en vertel even meteen waarom.

Ik ben het er wel mee eens ook al vinden we het allebei niet erg dat ik minder kan doen zeg maar.

Groetjes Rosie
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 20:29
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 20:35
Marcel_L
Marcel_L is offline
Ehhhhh......

Jij kunt ook masseren, strelen etc etc etc
Is ook niet leuk om meteen op de meest gevoelige plekjes aan te vallen. Doe eens creatief!
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 20:40
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Tijdens 'geslachtsgemeenschap' en voorspel enzo hebben jongens meer te doen dan meisjes. Meisjes kunnen trekken pijpen en dat was het zo'n beetje. Terwijl jongens kunnen vingeren, beffen, masseren enz enz.
Wat een onzin! Sinds wanneer kan het meisje de jongen niet meer masseren? En pijpen/aftrekken en beffen/vingeren is... even tellen... toch evenveel?
Wat zou je bij een meisje kunnen doen wat bij een jongen niet lekker is?
Oud 30-04-2002, 08:48
Verwijderd
niet mee eens, meisjes kunnen ook masseren,de taken zijn ongeveer hetzelfde, ligt eraan of je op je rug blijft liggen en alles over je heen laat komen of dat je ook weleens wat doet.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 08:53
youriw
youriw is offline
niet mee eens, wees creatief en laat je handen dwalen, niet nadenken en gewoon doen, geniet!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 09:05
Marcade
Marcade is offline
Ben't er ook niet mee eens. Meisjes kunnen evenveel doen dan jongens. Misschien dan in een andere 'vorm', maar 't kan wel.

Meisjes hebben gemiddeld minder uithoudingsvermogen dan jongens; dus daarom doen meisjes misschien over het algemeen minder.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 09:07
youriw
youriw is offline
Citaat:
Marcade schreef:
Meisjes hebben gemiddeld minder uithoudingsvermogen dan jongens; dus daarom doen meisjes misschien over het algemeen minder.
't heeft volgens mij ook wel iets met prestatiedrang te maken, jongens willen per se meisjes door 'hand- en mondwerk' klaar laten komen, omdat ze ook weten dat een meisje vaker kan klaarkomen

als een meisje een jongen bij het voorspel heeft laten klaarkomen kan het best zijn dat ze een kwartier moet wachten, en dat wil je niet als je geil bent
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 10:10
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
youriw schreef:

't heeft volgens mij ook wel iets met prestatiedrang te maken, jongens willen per se meisjes door 'hand- en mondwerk' klaar laten komen, omdat ze ook weten dat een meisje vaker kan klaarkomen
Ja maar je leest hier vaak zat dat meisjes van het neuken niet klaar kunnen komen. En van beffen of zo wel, dus daarom is denk ik voor meisjes voorspel belangrijker.

Maar de stelling ben ik het niet mee eens, er zijn voor beide partijen even veel dingen te doen, maar de meisjes zijn meer van voorspel afhankelijk vaak, dus die zijn dan beter af denk ik. Tell me if I'm wrong.
Oud 30-04-2002, 10:47
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Kupu schreef:

Ja maar je leest hier vaak zat dat meisjes van het neuken niet klaar kunnen komen. En van beffen of zo wel, dus daarom is denk ik voor meisjes voorspel belangrijker.
Dat is waar, maar dat wil niet zeggen dat de meisjes het neuken zelf niet lekker vinden, en dat ze daar dan minder kunnen/hoeven/willen te doen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 15:01
Piccola
Piccola is offline
Niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 17:11
girl4you
girl4you is offline
helemaal niet mee eens.. net als hierbove vaak staat maseren kunne meisjes ook wel duzz tizz eigelijk evenveel wat meisjes en jongens kunnen doen
Oud 01-05-2002, 18:27
Rosie
Rosie is offline
Jongens kunnen wel meer aan dingen zitten zeg maar, denk maar aan borsten.. vind ik dan. Dat bedoelde ik met mijn wel mee eens. Verder hebben jullie wel gelijk. Nouja laat ook maar.

doeg
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:33
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Rosie schreef:
Jongens kunnen wel meer aan dingen zitten zeg maar, denk maar aan borsten.. vind ik dan. Dat bedoelde ik met mijn wel mee eens. Verder hebben jullie wel gelijk. Nouja laat ook maar.

doeg

(jongens hebben ook .. borst .. gevallen .. dingen .. tjes .. )
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 15:26
Seilenna
Seilenna is offline
nouhou...ik geloof dat jongens echt meer kunnen doen dan meisjes...Jongens kunnen bij meisjes: beffen, vingeren, masseren, strelen (e.d.), maar ook aan haar tepels zitten en daar zijn dan ook alweer 3 varianten op: bijten (zachtjes dan), likken en er gewoon aanzitten.
Meisjes kunnen bij jongens: aftrekken, pijpen, masseren, strelen (e.d.) maar dat laatste niet. Meisjes hebben gewoon 1 erg gevoelig onderdeel meer
Oud 06-05-2002, 16:18
Verwijderd
das niej waar..

want bij sommige jongens zijn hun tepels echt supergevoelig en bij sommige meisjes zijn hun tepels dat owk juist weer niet..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:38
Caroo
Caroo is offline
ik ben het er niet mee eens..

Maar wat wel is, dat als je een jongen pijpt op aftrekt, dan is meteen daarna al het sexgedoe ook over voor zo'n jongen en dan denkt hij er niet meer bij na dat een meisje ook zo haar behoeftes kan hebben..

Ik wil nou niet zeggen dat dit bij alle jongens zo is hoor, maar bij mijn vriendje meestal wel..
Oud 07-05-2002, 18:56
chanel
chanel is offline
ik doe volgens mij net zoveel verschillende dingen als hij bij mij...
hij vind t heerlijk als ik zn rug masseer of streel over zn rug en billen, t gaat er niet om wat je precies doet
als die ander zich maar lekker en mooi voelt op dat moment.

Chanel

Regels voor berichten