Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Sites over/voor/door: (informatief dus en voor contact tussen mensen)
pedofilie necrofilie zoofilie aseksualiteit en alle andere filies site met OVERZICHTELIJKE informatie over de profielen en tweede fase site waar je GRATIS je vraag kan stellen aan huisartsen/psychologen/ed sites over specifieke studie's site over/voor/door gekke mensen het gekkenhuis zwaar getraumatiseerde mensen dierentaal en dan bedoel ik echt de miauwtjes, geluidjes, ed opbeursite voor ieder die zich kut voelt uhm...site met ervaringen van allerhande mensen, met foto's en citaatjes en alles erbij, waar je van kan leren grappige site over god site met geloof/godsdienst/levensbeschouwing/religie/wijsbegeerte weetjes anti-reclame site site met acties om dingen te veranderen als bv: alle barbies in roze/paarse verpakkingen zitten (saaii) er ook mollige barbies komen enzo barbie met piemel/kut (kut heeft gaatje en schaamhaar en piemel heeft handvaatje dat ie omhoog kan lijkt me nou echt enig) en dan ook zwangere barbie he oke ik draai door en meer van dat soort site waar je elk mogelijke tekst in een elk mogelijke taal kunt vertalen gratis, met een automatisch machientje pff dat was t wel denk ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |