Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind op et moment een meisje ook erg leuk, wat een beetje in jouw situatie was. Ik zag haar weles met meisjes praten die ik wel kende, dus via hun heb ik dr msn gekregen. Ze is niet zoveel online, maar ik heb via msn gezegd wie ik was enzo, en nou spreek ik dr weles op school. Is alleen jammergenoeg nog geen kans geweest om wat langer/beter met dr te praten.........
|
tip 1: als ze niet weet wie je bent of wat je van d'r vind kom je dr nooit achter of ze jou leuk vind.
tip 2: iedereen vind aandacht prettig, en iedereen is gek op complimentjes. En dan inderdaad niet gaan zeggen dat iemand een lekker ding is, maar zeggen dat iemand een leuke trui aan heeft leverd geen gevaar op. tip 3: wees behulpzaam, als er een mogelijkheid is om iemand te helpen laat die dan niet schieten. tip 4: als je hulp biedt maar je het op een gegeven moment zelf ook niet meer weet geef dan aan dat je iet onfeilbaar bent en dat je ook niet alles weet. tip 5: het andere geslacht is NIET eng.
|
tip 6: je denkt dat je iemand leuk vind, maar dat weet je nog niet zeker. Doel bij contactlegging moet zijn elkaar leren kennen, en niet het hebben van een relatie.
tip 7: don't be obsessed, maar geef wel aan dat je de persoon in kwestie een prettig persoon vind om bij in de omgeving te zijn.
|
Alvast bedankt allemaal,
maar ik zat te denken meschien kan ik een briefje in haar tas of postvakje doen. Mischien kan dat ook goed uitpakken. Maar als ze al een vriend heeft...tja,nou ja ik ga gewoon jullie tips opvolgen.
||
Citaat:
![]()
|
je zult toch echt contact moeten maken en met dr gaan praten anders zal t uberhaupt nooit iets worden....trouwes wat vinden jullie ervan om een meisje te versieren die al n vriendje heeft...is dat fout?ik bedoel als zij erop ingaat zal ze niet egt gelukkig zijn met dr relatie...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat je ook doet, ga vooral nóóit op haar af met de woorden 'he lekker ding jij bent zo mooi'. Dat is wel een van de foutste manieren om contact te leggen :-).
Ze zit bij je in de klas? Nou, dan zie je haar in elk geval elke dag. Begroet haar eens als je haar 's ochtends tegen komt (niet met 'he lekker ding', gewoon met 'hoi' of iets anders, iets normaals). Als ze teruggroet, dan kun je daar een keertje op in gaan en een praatje maken, desnoods iets totaal oppervlakkigs ("vond jij dat proefwerk moeilijk?"). Dat kun je dan wat vaker doen, als ze je aardig vindt dan zal ze na een tijdje ook wel zo nu en dan zelf een gesprekje beginnen. Nou, als dat allemaal lukt dan kun je eens naast haar gaan zitten als de plek vrij is, om maar eens wat te noemen, of in de pauze bij haar aan tafel gaan zitten. Ze laat het wel merken als ze dat te opdringering vindt; doet ze dat niet, vraag haar dan eens om samen iets te gaan doen met wat vriend(inn)en van jou erbij, een film zien of uit of zwemmen of zo. Na een tijdje kun je haar dan ook eens vragen om iets te gaan doen met jullie tweeën. Als ze dan vraagt of het als afspraakje is of vriendschappelijk, dan geef je eerlijk toe dat je graag zou willen dat 't een afspraakje was; vraagt ze er niet naar, zeg er dan ook niets over. Op die manier groeien julle vanzelf naar elkaar toe! Schroom niet om haar te laten merken dat je haar aantrekkelijk vindt; als je dat niet laat merken, kan ze gaan denken dat je alleen maar vrienden wil zijn en absoluut niet meer. Hou de optie open! |
![]() |
|
Ik weet wat ik ga doen.
1. Ik heb net (vandaag) een briefje geschreven waarin ik duidelijk haar duidelijk maar wat ik wil (wel op een aardige manier). Als dat niet werkt ga ik haar begroeten en een gesprekje beginnen (ik hoop dat het lukt. Nou allemaal bedankt en van mij part tot ziens
|
Een briefje?! *lief*
![]() Oei, weetje, is natuurlijk wel kei lief bedoeld van je, een briefje, maar durf je dat wel?! Ik bedoel, dat briefje kan zo de hele "groep" doorgaan en kan als t ware tegen je gebruikt worden... Maar als het een lief meisje is (en da neem ik aan) zal ze er gewoon iig erg gevleid door zijn. Maar ik dacht, ik 'waarschuw' je toch maar even... Kej?! Veel succes! Gaat lukken, weet ik zeker! ![]()
|
inderdaad, als je pech hebt heeft straks je hele vriendengroep dat briefje in handen gehad. Daarom ben ik ook nogal voorzichtig met een meisje mee uit vragen; voor je het weet is het bekend in mn vriendengroep, en wordt het lang en breed besproken
![]()
|
![]() |
Excuseer de manier waarop ik dit zeg: maar je komt nogal naief over.
Dat briefje is in mijn ogen een no-no. Als je haar vraagt en ze zegt nee, boeie, dan is het maar net of één van jullie het verder verteld. Briefjes zijn ideaal voor achter roosterborden enzo.. Maarja, das dus al te laat. Ik denk toch dat ik zelf wel aparte ideeen over iemand zou krijgen als die briefjes in mijn tas gaat stoppen. Ik bedoel, als je me dan zo boeiend vind: VRAAG het dan? Zo eng ben ik ook weer niet.
|
![]() |
|
vragen is het beste denk ik. persoonlijker, en als ze je afwijst en het doorvrteld aan iedereen die het maar horen wil, kun jehet altijd nog glashard ontkennen waardoor zij zelf voor lul staat ("beetje triest hoor, zoiets verzinnen om aandacht te krijgen"). Met een biefje heeft ze "bewijsmateriaal" in handen, wat de zaak al iets vervelender maakt. Je kan jezelf wel een beetje indekken door het brieje te typen zodat je in geval van nood kan doen alsof ze het zel getypt heeft, of alsof iemand anders je er in wil luizen. Ovrigens: het is nu te laat, maar voor toekomstige pogingen: een kaart staat volgens mij leuker
![]()
Laatst gewijzigd op 19-09-2003 om 20:53. |
![]() |
|
Nee, doe het niet! Die briefjes-tactiek lijkt me absoluut geen slim plan. Praat gewoon met haar op msn, zeg niet gelijk dat je haar leuk vindt, maar gewoon een gezellig gesprek. (als in: hoe was je dag, heb je (tvprogramma-naar-keuze) gezien) Als dat een beetje loopt is het een stuk makkelijker om haar aan te spreken 'in het echt', je kan dan altijd terug vallen op jullie msn-gesprek.
Nou, succes! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Hmmm... als je haar meteen "verrast" met een e-mail/briefje, schrik je haar waarschijnlijk af. dan heeft ze echt zoiets van "whoa!!!". Laat haar eerst een tijdje merken dat je haar wel ziet zitten (en misschien... krijg je dan wel een e-mail van haar
![]() ![]()
|
![]() |
Geduld met de D ja
![]() Je hebt overigens wel gelijk, de meeste meisjes stellen het niet op prijs als je ze zomaar ff gaat emailen. Zelf zou ik het overigens ook niet op prijs stellen als ik emails - briefjes van onbekenden kreeg. Kans dat ik wat voor hun voel is minimaal ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Help me met ontmaagden! Wasaap | 66 | 17-11-2015 19:57 | |
Liefde & Relatie |
nichtje van goede vriendin mag ik niet meer Verwijderd | 5 | 07-10-2010 06:10 | |
Liefde & Relatie |
Verwarrende signalen Antoni | 24 | 15-08-2007 18:45 | |
Liefde & Relatie |
*verkering* vragen paultjuhhhh | 56 | 16-10-2003 08:42 | |
Seksualiteit |
Iemand zin??? Geil beest | 9 | 31-01-2002 21:08 | |
ARTistiek |
Verhaal: "I Against I".. Rhinus | 6 | 04-11-2001 16:28 |