Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allemaal angst en schuld zaaien. En angst staat ver weg van liefde, de drijfveer die mensen juist aanspoort afstand te doen van religie en hun eigen weg te zoeken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je een moslim in zijn eigen land uitscheld of discrimineerd maakt ie er ook geen punt van hoor...
||
Citaat:
|
![]() |
Klopt!
Ik zal jullie een recent voorbeeld geven: Ik liep op straat met mijn 2 neefjes van 5 en 7 jaar. Ikzelf zie er totaal niet Marokkaans/Arabisch uit je zou eerder op Spaans/Italiaans iets in die richting gokken. Mijn neefjes waren aan het zeuren om een ijsje en ik zei tegen ze dat ze niet zo moesten zeuren. Toen ik dat zei, keek een vrouw van rond de 50 jaar me aan, en ze zei wat wil je met van die buitenlandse kinderen. Ik zei: Pardon mevrouw? Dit zijn toevallig wel mijn neefjes en wilt u beweren dat Nederlandse kinderen niet is om een ijsje zeuren? Ze werd helemaal rood en stamelde wat excuses. Ik heb mn neefjes toen lekker op een dubbele magnum getrakteerd!! Ik heb zelf in mijn jeugd nooit last gehad van dit soort uitspraken, maar ik ben wel bang dat mijn kleine nichtjes en neefjes zulke uitspraken vaak te horen zullen krijgen. De sfeer die nu in veel delen van Nederland heerst is uitermate slecht en zal de kloof tussen en autochtonen en allochtonen alleen maar bevorderen inplaats van verminderen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mensen zoals jou bevorderen de integratie niet, en vervolgens kom je zelf met gezeik terwijl je politieke vluchtelingen ook niet eens de kans geeft om te integreren, damn waar zeik je dan om. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Een voorbeeld: Er werken veel Japanners in Nederland in technabedrijven die ook niet het Nederlands beheersen, maar enkel het Engels/Amerikaans. Veel Marokkanen (en andere Noord-Afrikanen) spreken Frans en Spaans. Als zij zich zo kunnen redden in de Nederlandse samenleving waarom worden zij er dan wel telkens op gewezen om Nederlands te leren en die Japanners niet. Ja we leven in Nederland en ja we spreken hier Nederlands, maar ik vind het toch wel interessant dat er alleen naar deze groep wordt gekeken. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Omdat die conducteur ook mensen in het Nederlands te woord hoort te kunnen staan. |
![]() |
|
![]() |
hahaha, laat die turken toch een keer met rust... Ik vind wel dat als je in een ander land gaat wonen, je de taal moet leren.
Daar help je jezelf en je omgeving mee... Maar veel mensen maken er toch een probleem van. Kan je weinig aan doen he... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoe zou jij je dan voelen als iemand tegen je zou zeggen ga naar je land? ![]()
|
![]() |
homo's worden gediscrimineerd omdat ze anders zij iedee man vind het niet leuk als een homo aan em zit dat is gewoon de realiteit en ik vind dat homo's dat gewoon moeten accepteren ook joden worden daglijksm uit gemaakt voor kanker jood dus zo zit de wereld gewoon in elkaar met de moslims is het anders die hebben het gewoon aan hun zelf tedanken mensen die vrouwen slaan en antie alles zijn wat anders is dat hun geloof en dan barst het ook nog v/d extrimisten dat soort mensen worden in ned gwewoon niet geaccepteerd
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De tweede klopt niet echt. En waarom? Omdat die mensen zijn gangetje eigenlijk een beetje teveel gaan. Wat ik daarme bedoel? Als ik als rode jongen en best wel fors op school zat "hee rooie dikzak" naar mijn kop krijg geslingerd dan wordt je daar best wel ziek van op een gegeven moment. Dus kijk je helemaal niet naar die persoon en zeg je gewoon hou je smoel pisnicht dat je d'r staat. Krijg je meteen ali baba en de 15 vrienden om je heen omdat je zou hebben gezecht vuile zielige kut turk ga naar je eigen land??? Ik vindt dat dan helemaal niet terecht dat ze het verhaal zo verdraaien dat de rest van zijn vrienden naar mijn komt om ruzie te zoeken. En dan ben je rasict als je dat zegt.. "hou je smoel pisnicht". Deze mensen zijn redelijk vaak alleen maar op ruzie uit. En als ik langs een groepje turken loop dan praten ze alleen maar turks en dat gedoe dat vindt ik gewoon ombeschoft. En een tijdje terug ook nog zoiets. Sinterklaas moest verboden worden omdat de zwarte pieten een kleurtje hebben, nou gewoon belachelijk. Deze mensen zijn hier gekomen en horen dan te weten hoe het er hier aan toe gaat. Dan heb je deze misverstanden helemaal niet als ze dit allemaal weten. En ik heb niets tegen buitenlanders maar ik vindt wel dat als ze langer als een jaar in nederland wonen dat ze gewoon een baan moeten hebben en dat ze geslaagd moeten zijn voor een bepaalde cursus Nederlands. Anders hebben deze mensen Nederland helemaal niets te bieden en kost het de regering alleen maar geld en tijd. En de regering haalt het geld weer van de werkende Nederlander vandaan. Dus wij draaien er voor op. Wat je doet met deze info moet je zelf weten. Mazzels!!
|
![]() |
Homo's zijn niet vies ,ik zal het niet met een meisje willen doen(k ben een meisje)maar als iemand het met iemand van zijn eigen geslacht wil doen doet hij/zij dat maar ,iedereen doet maar in zijn slaapkamer wat hij/zij wil.
Alleen wil ik niet kijken hoe twee homo's half liggen te vrijen ,dat vind ik vies maar dat vind ik zobiezo niet echt smakelijk ook bij hetero's!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik wil geen racict zijn maar als in de een slecjte wijk komty in rotterdam waar ze alleen maar arabisch spreken is het net als of die mensen daar gewoon schijt hebben aan de ned samenleving en dat ze alleen maar proviteren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, voor iets als een verplichte inburgeringscursus ben ik wel. Maar dan moet het wel goed geregeld worden. Zoals het nu is, is het nogal een zooitje.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tenslotte vind meer dan de helft van de spanjaarden en portugezen dat iets leuks en acceptabels. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Terreur teistert scholier koelieboelie | 191 | 27-06-2005 01:59 |