Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
die van een uitzendbureau (volgens mij tempo team), dat zo'n jochie een heel afscheidsfeest krijgt en dan in ze speech: "Jongens, bedankt voor die fantastische 2 dagen!" schitterend vin ik die, en uiteraard alle amstel reclames en ookdie van bassie bij delta lloyd
|
Een man ligt zo op een bed, probeert al zich uit te strekken om een glas water dat op de tv staat om te stoten, wat heb dus ook lukt. Waardoor er een kortsluiting in de TV komt, en de brandblussers uit de plafon komen en beginnen te sproeien. Samen met zijn AXE (?) kan hij zich dan in zijn bed wassen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is geen A, geen U, geen I, geen E O,O,O, welke letter zoek ik? en nog het geweldige detail dat de linker gozer een trui aanheeft met een gigantisch O erop.. verder is alles al genoemd. Amstel, Deltay Loyd, even Apeldoorn bellen (Oh nee he! heeuuheeuuheeuu, heeuuheeuuheeuu), Nike.. |
![]() |
||
Citaat:
|
*rrrrrats*
'Oh nee... Don't krusj de Pastrelli's'<-- ![]() ![]() Verder kijk ik nooit zoveel reclame... Die van unox (?) is idd wel grappig, die geplastificeerde, geblondeerde, opgespoten moeder ![]() En Alex, ja ![]() 'You must be Brad.' 'Oh yeah...' 'I'm Alex ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En dan vooral de lange versie (die ze in de bioscoop draaien) *hoort nu dat irritante deuntje in haar hoofd: 'tu tu tu tu...'* ![]() |
![]() |
|
Welke ik ook echt grappig vind is er eentje waarbij wordt gezegt:
Wilt u wel werknemers die werken >>OFZO<< en dan zie je 2 mensen die in een treintje de lift in gaan en dan komt er later een heel rijtje de lift uitzetten en dan trekt de voorste aan ze toeter zeg maar ![]() ![]() ![]() ![]() zoooo dom en dus zooo grappig ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het huidige FB systeem Verwijderd | 419 | 15-01-2013 16:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sharia, de ideale wet; en oplossing voor alle problemen Isa | 229 | 12-07-2004 23:22 | |
Lifestyle |
agressiviteit Ninnoc | 67 | 03-11-2002 20:03 | |
De Kantine |
het grote gegevenstopic... Krugdinho | 101 | 26-09-2002 04:21 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |