Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2003, 18:30
L-Love
L-Love is offline
Ik ga nu twee maanden echt heel goed met een jongen om en ik vind hem heel leuk..

In heb tegen hem altijd wel gezegd dat ik hem leuk vond maar ik wilde hem wel eerst even wat beter leren kennen want ik was dus nog niet verliefd op hem.
Hij vond mij echt leuker dan dat ik hem vond.. dat vond hij in t begin ook wel jammer.

We hebben samen best wel veel leuke dingen gedaan en veel tijd met elkaar doorgebracht..
Nu vind ik hem dus echt SUPER leuk.. maar nu komt hij er ineens mee dat hij geen vaste vriendin wil!!

Wat moet ik hier nou mee??

Hij zegt ook dat hij er heel verdrietig en boos om zou worden als ik met een jongen zoen..
Ik vind het maar een beetje apart.. maar voel me er wel erg verdrietig om.

Iemand enig advies?!?!

Liefs!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2003, 18:36
Verwijderd
Hij wil niets voor 'vast' met je, maar hij wil ook niet dat je met een ander zoent of gaat of wat dan ook.. Vraag hem eens om uitleg..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 18:39
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt, hij was verliefd op mij, ik niet op hem maar we zagen elkaar op t werk en hoe vaker ik hem zag, hoe leuker ik hem begon te vinden dus ik vroeg hem of hij een keer wat wou drinken maar dat wou hij niet (moest dan op de scooter en kon dan niks drinken ) Nja goed, we hebben wel gezoend toen we allebei uit waren maar daarna is het niks meer geworden, omdat hij ook geen vaste vriendin wou, dan zou het toch 2 weken duren en dan weer over zijn en daar had ik geen zin in, dus hebben we besloten gewoon vrienden te zijn.

Ik denk dat hij het wel wil maar het een ontzettend eng idee vind.Misschien wordt jij dan zijn eerste vriendinnetje en maybe wil hij dit wel maar durft nog niet.
Ik zou als ik jou was er gewoon een keer goed over praten en dan samen een beslissing nemen, net als ik met mijn eccollega heb gedaan...

Ik hoop dat dat helpt Succes
Oud 27-09-2003, 18:40
L-Love
L-Love is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 27-09-2003 @ 19:36:
Hij wil niets voor 'vast' met je, maar hij wil ook niet dat je met een ander zoent of gaat of wat dan ook.. Vraag hem eens om uitleg..
Zijn antwoord daarop is:
'Ja ik vind je nou eenmaal superleuk..'
erg duidelijk
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 18:40
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Vind ik een beetje raar van em, als hij niets vast met je wilt, moet ie niet gaan verlangen dat jij met niemand zoent..

Geef 1 goede reden waarom jij dat dan niet zou mogen
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 18:46
Verwijderd
Citaat:
L-Love schreef op 27-09-2003 @ 19:40:
Zijn antwoord daarop is:
'Ja ik vind je nou eenmaal superleuk..'
erg duidelijk
Mjah nou ja.. wat WishfulDreaming zegt;
als hij niets met je wil, mag hij je niet verbieden om met een ander te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 19:16
L-Love
L-Love is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 27-09-2003 @ 19:40:
Vind ik een beetje raar van em, als hij niets vast met je wilt, moet ie niet gaan verlangen dat jij met niemand zoent..

Geef 1 goede reden waarom jij dat dan niet zou mogen
Die is er dus niet.. Ik doe gewoon nu ook lekker waar ik zelf zin in heb.. niet dat ik iemand anders zou willen zoenen op dit moment maar Ga geen rekening meer met hem houden denk dat dat gewoon het verstandigste is.. ik heb nu nl een btje gevoel dat ik aan t lijntje ben gehouden..

Hij zegt trouwens wel dat ie me nog beter wil leren kennen.. en het standaard zinnetje.. Je wilt toch nog wel vrienden met me blijven he.. weet ook niet echt waar ik hiermee moet..

*kuS*
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 19:42
Verwijderd
Clichégewauwel, ik zou 'm lozen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 20:06
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
L-Love schreef op 27-09-2003 @ 20:16:
ik heb nu nl een btje gevoel dat ik aan t lijntje ben gehouden..

een beetje??
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 20:49
never mind
never mind is offline
mmm beetje vaag? Zou hij kunnen begrijpen dat jij ook ERG pissed wordt als hij met iemand anders zoent? (in het geval dat jij ook niet met anderen zoent..)

kijk dan hebben jullie dus practies iets. Ik denk dat hij óf er nog niet aan toe is, óf hij is een beetje wereldvreemd...
Oud 27-09-2003, 23:15
L-Love
L-Love is offline
Citaat:
never mind schreef op 27-09-2003 @ 21:49:
mmm beetje vaag? Zou hij kunnen begrijpen dat jij ook ERG pissed wordt als hij met iemand anders zoent? (in het geval dat jij ook niet met anderen zoent..)

kijk dan hebben jullie dus practies iets. Ik denk dat hij óf er nog niet aan toe is, óf hij is een beetje wereldvreemd...
Ja dat begrijpt hij ook en als ik hem moet geloven doet en wilt ie dat ook helemaal niet.. ik denk dat ik het erop houd dat hij wereldvreemd is..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 23:18
Verwijderd
Argh, wat een player.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 23:24
shut*up
shut*up is offline
Ik haat dit soort gelul... Ik heb het zelf ook gehad, een gast uit mn klas heeft serieus 1,5 jaar achter me aan gelopen, en ik deed er nooit wat mee omdat ik een vriend had... Nadat dat uitging hebben we gezoend enzo, en wilde die wat met me, maar door omstandigheden ( vakantie enzo, zagen elkaar 6 weken niet ) hebben we dat min of mer even uitgesteld en na die 6 weken wilde die eigenlijk liever een "sexrelatie", "lekker vrijblijvend" zoals hij het noemde, maar ondertussen wel superjaloers doen als ik in het weekend met iemand had geflirt ofzo... na ja, kan je vertellen, je wordt er iig niet gelukkig van, tenminste, ik niet, dus kappen met die gast!!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 23:41
L-Love
L-Love is offline
Citaat:
shut*up schreef op 28-09-2003 @ 00:24:
Ik haat dit soort gelul... Ik heb het zelf ook gehad, een gast uit mn klas heeft serieus 1,5 jaar achter me aan gelopen, en ik deed er nooit wat mee omdat ik een vriend had... Nadat dat uitging hebben we gezoend enzo, en wilde die wat met me, maar door omstandigheden ( vakantie enzo, zagen elkaar 6 weken niet ) hebben we dat min of mer even uitgesteld en na die 6 weken wilde die eigenlijk liever een "sexrelatie", "lekker vrijblijvend" zoals hij het noemde, maar ondertussen wel superjaloers doen als ik in het weekend met iemand had geflirt ofzo... na ja, kan je vertellen, je wordt er iig niet gelukkig van, tenminste, ik niet, dus kappen met die gast!!
Ja, ik vroeg ook aan hem wat hij nou wilde.. want hij wil geen relatie, maar hij vindt me wel leuk en ik mag niet met een andere jongen zoenen.. Ik kon alleen maar een sexrelatie bedenken ( we hebben een x bij elkaar geslapen, en ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik hem heb afgewezen, gewoon omdat het niet goed voelde). Ik denk dat kappen met hem inderdaad het beste is wat ik kan doen.. maar wel heel moeilijk hoor.. Als ie me belt probeer ik het al korter te houden enzo en op msn gewoon veel minder praten.. Maar aan de ene kant is het tegen m'n zin in maar aan de andere kant denk ik gewoon dat het het beste is.
Maar als ik zo naar mijn bedje ga, ga ik toch wel weer aan hem denken en hoe graag ik wil dat ie bij me is..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2003, 23:43
L-Love
L-Love is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-09-2003 @ 00:18:
Argh, wat een player.
Ja daar zijn er veel van tegenwoordig..
..en ze weten het zo goed te spelen..
..dus wie weet heb je gelijk
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 12:09
shut*up
shut*up is offline
Ja, ik zeg ook wel makkelijk dat je moet kappen met die gast maar ik weet idd ook uit ervaring dat dat helemaal niet makkelijk is... Eerlijk gezegd had ik geen andere keuze dan te kappen aangezien hij een maand geleden voor een jaar naar Australië is gegaan.... Tot die tijd is het me ook nooit gelukt om er een punt achter te zetten... Kwam ook omdat op het moment dat ik het echt zat was hij weer een weekje of wat heel lief deed en de illusie gaf dat het wel wat zou worden enzo...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 12:16
Last Resort
Last Resort is offline
rare gast......, dumpen die zak
Oud 28-09-2003, 13:22
Sangria
Sangria is offline
zoiets had ik ook meegemaakt.. hij wou wel zoenen en zo maar niks vasts.. Dat heb ik een tijdje aangekeken en toen kwam ik een andere leuke jongen tegen en heb ik tegen hem gezegd dat we er helemaal mee moesten kappen omdat ik iemand anders had ontmoet wat wel wederzijds was etc. Nou, dat had dus effect want toen besefte hij waar hij mee bezig was en wou me met alle geweld 'terug'. Ondertussen vond ik hem ook nog leuker dan die andere jongen, dus dat kwam goed uit..

Misschien moet je dat eens 'proberen'...
Oud 28-09-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
L-Love schreef op 28-09-2003 @ 00:43:
Ja daar zijn er veel van tegenwoordig..
..en ze weten het zo goed te spelen..
..dus wie weet heb je gelijk
Nou ja, hij gaat tenminste niet vreemd, want als je geen (vaste) relatie hebt kun je ook niet vreemd gaan .
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 13:46
Ferrum
Ferrum is offline
Hij gebruikt je.
Oud 28-09-2003, 14:54
little nemo
little nemo is offline
dumpen, dumpen, dumpen
echt hoor, zo iemand is je niet waard, als ie echt aardig was dan zou ie wel gewoon iets met je nemen

nou mag hij alles met andere meisjes doen (want jullie hebben nix) en gaat ie wel van jou verwachten dat jij nix met andere jonges doet...
Oud 28-09-2003, 16:22
L-Love
L-Love is offline
Citaat:
Sangria schreef op 28-09-2003 @ 14:22:
zoiets had ik ook meegemaakt.. hij wou wel zoenen en zo maar niks vasts.. Dat heb ik een tijdje aangekeken en toen kwam ik een andere leuke jongen tegen en heb ik tegen hem gezegd dat we er helemaal mee moesten kappen omdat ik iemand anders had ontmoet wat wel wederzijds was etc. Nou, dat had dus effect want toen besefte hij waar hij mee bezig was en wou me met alle geweld 'terug'. Ondertussen vond ik hem ook nog leuker dan die andere jongen, dus dat kwam goed uit..

Misschien moet je dat eens 'proberen'...
Ja er is dus ook een jongen die mij dus probeert te versieren..
En daar was ie gisteren achter gekomen.. En hij reageerde al gelijk van ja en je vindt hem toch niet leuk.. je kent het wel..
Ik had nee gezegd eigenlijk had ik gewoon moeten zeggen dat ik hem wel leuk vond

MAar opvallend is ook sinds hij heeft gezegd dat hij niks vast wil.. dat ie meer van zich laat horen.. en 100x vraagt hoe het met me gaat.. hij voelt zich schuldig zegt ie..
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 16:59
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
L-Love schreef op 28-09-2003 @ 17:22:
Ja er is dus ook een jongen die mij dus probeert te versieren..
En daar was ie gisteren achter gekomen.. En hij reageerde al gelijk van ja en je vindt hem toch niet leuk.. je kent het wel..
Ik had nee gezegd eigenlijk had ik gewoon moeten zeggen dat ik hem wel leuk vond

MAar opvallend is ook sinds hij heeft gezegd dat hij niks vast wil.. dat ie meer van zich laat horen.. en 100x vraagt hoe het met me gaat.. hij voelt zich schuldig zegt ie..
klinkt herkenbaar... ik denk niet dat het een player is hoor.. je moet hem alleen nog ff in laten zien dat hij echt niet de enige optie voor jou is en dat hij daar snel achter moeten komen (voor dat zijn kans voor bij is dus)
Oud 30-09-2003, 08:21
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
heb hij goed bekeken!!

iemand hoort nog geen "'relatie"" aan te gaaan op zijn vijftiende!!

Oud 30-09-2003, 08:32
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 30-09-2003 @ 09:21:
heb hij goed bekeken!!

iemand hoort nog geen "'relatie"" aan te gaaan op zijn vijftiende!!

Jij ook niet op je 19e

baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2003, 08:35
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
[QUOTE]Ereshkigal schreef op 30-09-2003 @ 09:32:
[B]Jij ook niet op je 19e

wie zeg dak een relatie heb??
of uberhaupt een relatie wil??
Oud 30-09-2003, 11:10
Verwijderd
Als hij geen vaste vriendin wil en je overtuigt hem toch, dan maakt hij het na een tijdje uit omdat hij zijn vrijheid terug wil. Heel verstandig dus van die jongen om je dan maar af te wijzen, daarmee kwetst hij je minder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten