Advertentie | |
|
![]() |
|
mmm beetje vaag? Zou hij kunnen begrijpen dat jij ook ERG pissed wordt als hij met iemand anders zoent? (in het geval dat jij ook niet met anderen zoent..)
kijk dan hebben jullie dus practies iets. Ik denk dat hij óf er nog niet aan toe is, óf hij is een beetje wereldvreemd...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik haat dit soort gelul... Ik heb het zelf ook gehad, een gast uit mn klas heeft serieus 1,5 jaar achter me aan gelopen, en ik deed er nooit wat mee omdat ik een vriend had... Nadat dat uitging hebben we gezoend enzo, en wilde die wat met me, maar door omstandigheden ( vakantie enzo, zagen elkaar 6 weken niet ) hebben we dat min of mer even uitgesteld en na die 6 weken wilde die eigenlijk liever een "sexrelatie", "lekker vrijblijvend" zoals hij het noemde, maar ondertussen wel superjaloers doen als ik in het weekend met iemand had geflirt ofzo... na ja, kan je vertellen, je wordt er iig niet gelukkig van, tenminste, ik niet, dus kappen met die gast!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar als ik zo naar mijn bedje ga, ga ik toch wel weer aan hem denken en hoe graag ik wil dat ie bij me is.. |
![]() |
|
![]() |
Ja, ik zeg ook wel makkelijk dat je moet kappen met die gast maar ik weet idd ook uit ervaring dat dat helemaal niet makkelijk is... Eerlijk gezegd had ik geen andere keuze dan te kappen aangezien hij een maand geleden voor een jaar naar Australië is gegaan.... Tot die tijd is het me ook nooit gelukt om er een punt achter te zetten... Kwam ook omdat op het moment dat ik het echt zat was hij weer een weekje of wat heel lief deed en de illusie gaf dat het wel wat zou worden enzo...
![]() |
![]() |
|
zoiets had ik ook meegemaakt.. hij wou wel zoenen en zo maar niks vasts.. Dat heb ik een tijdje aangekeken en toen kwam ik een andere leuke jongen tegen en heb ik tegen hem gezegd dat we er helemaal mee moesten kappen omdat ik iemand anders had ontmoet wat wel wederzijds was etc. Nou, dat had dus effect want toen besefte hij waar hij mee bezig was en wou me met alle geweld 'terug'. Ondertussen vond ik hem ook nog leuker dan die andere jongen, dus dat kwam goed uit..
Misschien moet je dat eens 'proberen'... ![]()
|
dumpen, dumpen, dumpen
echt hoor, zo iemand is je niet waard, als ie echt aardig was dan zou ie wel gewoon iets met je nemen nou mag hij alles met andere meisjes doen (want jullie hebben nix) en gaat ie wel van jou verwachten dat jij nix met andere jonges doet... ![]()
||
![]() |
Citaat:
En daar was ie gisteren achter gekomen.. En hij reageerde al gelijk van ja en je vindt hem toch niet leuk.. je kent het wel.. Ik had nee gezegd eigenlijk had ik gewoon moeten zeggen dat ik hem wel leuk vond ![]() MAar opvallend is ook sinds hij heeft gezegd dat hij niks vast wil.. dat ie meer van zich laat horen.. en 100x vraagt hoe het met me gaat.. hij voelt zich schuldig zegt ie.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic #4 x-spekkie-x | 309 | 21-11-2012 14:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #64 Sherlock | 500 | 28-11-2009 03:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
ARTistiek |
Verhaal over intimidatie... heb nog geen titel... Anne | 27 | 12-02-2002 15:56 |