Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Kom je om 8.30 u langs die plek, zie je ze zitten, kom je om 16.00 er weer langs, zitten ze er nog. |
![]() |
|
Hmm it's aaaaall about the additude. Vind ik dan.
En verder verschillen smaken gewoon. Maarjah als ik dan toch echt wat op moet nemen dan zijn het de kakkertjes wel, ik bedoel...shit, hoe saai, totaal NIET creatief. En verder mensen die teveel proberen om er leuk uit te zien, dus alles overdreven doen en echt gemaakt gekleed zijn. En verder is alles wel okee. Oja en niet goed verzorgde mensen met onverzorgde kleding is ook wel suxig.
|
ik stoor me niet aan een bepaalde stijl, meer aan kleine dingetjes, zoals witte sportsokken in nette schoenen onder een pantalon en als je goed kijkt komt het ontzéttend vaak voor.
Of dat een zakanmannetje heel tof loopt in zijn pak (dat niet goed valt) met stropdas (niet mooi en goed geknoopt) en een buttondown-blouse en dan een colbert met drie rij knoop en dan de onderste vast.. Bah..
|
Van die BrEeZaH sletten ...
Kakkers en die kut rijkeluis kindjes met hun tommy hillfiger zooi timberland ... net zo.... Nederlanders die neger willen zijn. de zogenoemde nep negers Spijkerjasje bandana etc ![]()
|
![]() |
Voornamelijk de stijl die wij hier Ties ofwel Shabba noemen; meiden met puntschoentjes, rare riemen, kraagjes, knotjes, bloesjes e.d. en jongens met Puma-tasjes/schoenen, opgerolde broekjes en rare bloesjes.
Verder de echte kak, zoals hierboven al wel beschreven, en de 'ik ben 14 en een heuse alto'- look, zoals Biep al beschreef. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een topic bump
![]() Het zijn niet eens de pro-gothic's, de C&A Alto's of de gaastra-kakkers waar ik mij aan erger, meer het "shap kamp volk". Van dat volk dat in hun fila/kappa trui in een kroeg/dicotheek staat, met een zilveren/gouden ketting, broek waarin de babipangang vlekken nog in zitten, en dan die flinke "fila doorstamp schoenen" of "nikes uit 1988". Alle groningers die in de drie gezusters komen, weten wel wat ik bedoel ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ik erger me aan de kledingstijl van alto's en gothics en alles wat nog meer stinkt
||
Citaat:
|
Ik vind het lelijk als mensen kleding dragen die totaal niet bij ze passen. Dus, te dikke meisjes in maatje 36 korte t-shirtjes, vind ik gewoon niet zo mooi. En mensen met een enorm ordinaire kop in (overdone) kakkerkleding. Of van die kneuzenmensen in hiphop *blingbling* kleding. Of ik in te hippe kleding.
|
Verwijderd
|
alles teveel overdreven. je moet alles met mate doen en goed. vreselijke combinaties, als roze en groen bij elkaar of gewoon stomme combinaties. lekker duidelijk.
![]() ![]() |
![]() |
|
't Belachelijkste is idd als je er fake uitziet.
Zo vind ik dat mensen die rondlopen met puntlaarsjes die overdreven klakken (lawaai maken dus) en bijhorende kledij, niet staan met bijvoorbeeld een tattoo, opvallende piercing...het ligt gewoon niet in hun stijl. Zo zit er een zo'n meisje in mijn klas en kwam ze na de zomervakantie met een heuse neuspiercing aanzetten....redelijk groot, gekleurd...bloemvormig...stond haar écht niet! Punkers die heel hun gezicht vol piercen is gewoon supernormaal. Dar hoort bij hun stijl en past hen ook. Mja, k moet nu weg, misschien dat ik er later wel nog eens op terug kom. |
![]() |
||
Citaat:
![]() we halen tussendoor ook wel eens bier. ![]()
|
het moet gewoon een beetje stijlvol zijn.
van ieder "hokje" heb je een stijlvolle en een stijlloze verzie denk ik. ik vind gangstas er echt verschikkelijk en lachwekkend uit zien, maar de hiphop stijl die veel meer skate is, niet met blije kleurtjes en niet kinderachtig en gangsta, dat vind ik weer heel erg okee. gothic kan er heel erg lachwekkend uitzien maar als het gewoon echt stijlvol en netjes gedaan is kan het ook best mooi zijn. skaters heb je erg veel soorten van, de blije skatertjes met felgekleurde dingetjes vind ik echt niet om aan te zien.... kakkers heb je ook wel okee en ook heel erg fout.. nouja dat is gewoon bij alle hokjes zo.
||
Citaat:
![]() vooral die meisjes ervoor die er dan niet inkomen hoewel ze overduidelijk heeeel veel moeite hebben gedaan om eruit te zien zoals ze eruit zien...(zonde van hun tijd) |
![]() |
||
Citaat:
wat het precies is weet ik niet, maar fake/wannabe is idd erg fout ;p
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heb niets anders om je druk over te maken ![]()
|
Verwijderd
|
de semie jaren 80 stijl van nu: de fluor kleueren getuigd van weinig smaak
de aardappelzakken die als shirt worden aangetrokken met een riem erbbij = oerlelijk en te kijk mij artifarti zijn. de leggings (ook al zit er een dun iemand in, i krijg metteen zo'n beeld voor me van te dikke vrouwen in te kleiene leggings) en aan de overvloed aan streepjes begin ik nu ook genoeg te krijgen. het is allemaal een beetje teveel een kerstboom gehalte nu, allerlei soorten dingen, jaren 60, 80, met punt schoenen met netpanty, met beenwarmers, met fluoorkleueren, meet bolletjes, met streepjes. sommige mensen hebben dat alles tegelijk aan. niks voor mij dus, apart van elkaar kan het nog redelijk okay zijn (behalve die uitgezakte shirt/jurken, die zul je mij niet zien dragen!) |
![]() |
|
gothic is mooi bij vrouwen...
bij mannen is het echt lelijk en van die meisjes die zich kleden zo van " ooeeh...kijk me is sexy en geil zijn" en van die jongetjes die zich kleden zo van" oeeh...kijk mij is ff goed en beter zijn dan iedereen met mijn DURE merkkleding" metal is ook stoer trouwens
|
zow...hehe...natuurlijk kijk je naar het innerlijk...
maar het uiterlijk geeft je innerlijk wel weer..dus als het uiterlijk niet interresant is...dmv een totaal andere stijl...en is de kans ds vrij klein dat je goed met die persoon om kan gaan omdat hij best wel anders is dan jou... hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen zijn...
||
Citaat:
de mackys, de ergste tent in Ede . check de foto's. |
![]() |
|
|