Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tnx voor jullie reacties. Khad niet verwacht dat ze positief zouden zijn
![]() (Let op zometeen gaat iemand wel een negatief comment geven ![]() @ Marianne khoop dit dat je van dit gedicht je nog kutter zal voelen, anders wil ik ook wel een vrolijke voor je maken ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ehm, ik vind het zo jammer dat er bepaalde regels niet worden nagestreefd, écht zonde, ik heb niet zo'n zin om politieagentje te spelen namelijk. Ik zou aan jullie beiden willen vragen: Lees de regeltjes van dit forum nog maar 's even goed door: chatten mag niet!...Ja daar komt ie toch: Bij een volgende reactie die niet betrekking heeft op het gedicht, wordt het gedicht gesloten, hoe streng ook, maar dit is een behoorlijke chatgesprek, niet echt de bedoeling.>>>>Heb je PM voor!
Verder, kenjirro, over je gedicht ![]() Weet je dat dit veel meer met mij doet?, nu je de inhoud op jezelf betrekt? ![]() Probeer 's iets meer met metrum te werken en speling/orginaliteit in vorm en woordgebruik, ik ben benieuwd! ![]()
|
Ik vind deze veel beter dan je vorige gedichten. Over elke week een ander thema; had dat dan eerder gezegd, dan had ik je gedachtengang al een stuk beter begrepen
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiferbet #1557 Verwijderd | 500 | 23-11-2011 15:55 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Artificiële talen #4 Vogelvrij | 233 | 21-08-2011 14:14 | |