Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Puntschoenen vind ik een zeer hoog BrEeZah gehalte hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Ten tweede vind ik die dingen vreselijk lelijk en ordinair.
Laatst gewijzigd op 28-09-2003 om 17:54. |
![]() |
|
Ik vind ze wel vrouwelijk eigenlijk (nee, niet die glow-in-the-dark-fluo kleuren en die kabouterschoenen zonder hak). Kheb zelf ook een paar
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind die puntschoenen echt superlelijk. Ik heb ze wel eens gepast in de winkel, omdat er bijna alleen maar puntschoenen waren, maar toen bleken ze ook nog eens niet lekker te lopen. Verder houd ik ook niet van hakken, en moeten mijn schoenen zwart zijn (heb vnl. donkere broeken en daar moeten mijn schoenen wel bij passen...).
Ik heb dus bitter weinig keus. Gelukkig heeft Esprit nog wel leuke schoenen ![]()
|
![]() |
Ik vind die lage ballerina's niet meer mooi, wel onder een spijkerbroek of een nette broek maar niet meer onder een rokje. Onder een rok vind ik afzak suede laarzen MET punt mooi
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ikzelf vind puntschoenen niet zo geweldig, ben er nu wel aan gewend (heb zelf 2 paar- k kon geen andere mooie schoenen vinden ![]() ![]() Gelukkig zijn dit jaar de stiletto's in! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet zeggen dat ik sommige mensen hier erg vervelend vind reageren.
.. Maar okay, ik vind er niet zoveel mis mee. Ik heb zelf nog een paar liggen ergens, draag ze niet meer, maar vond ze best okay. Wel met hak inderdaad, die ballerina's spraken me nooit zo aan. Maar ik heb nu de meest geweldige laarzen gezien met ronde neuzen en die moet ik hebben. (l) |
![]() |
||
Citaat:
Want ik vind die puntschoenen bij mij best lelijk dus ik wil ze gewoon niet (ook al dringt de verkoopster nog zo aan door te zeggen dat ik met deze schoenen zeker wel hip ben ![]()
||
Citaat:
![]() Ik zal eens een keertje voor je kijken..
|
![]() |
|
|