Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ze wil je, eXo.
Ik had een tijdje terug bijna een cdtje van Edgard Varese gekocht, maar toch maar niet gedaan. Het kloterige bij klassieke muziek is dat er niet alleen sprake is van een bepaald muziekstuk, maar ook van degene die het uitvoert. En welke uitgave is nou het best?
||
Citaat:
maar ik luister ecth heel veel naar klassiek. k heb zo n 150 klassieke cd's op mn kamer staan. ik kne niet veel mensen die naar klassiek luisteren buiten mij om maar wel een aantal ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nogal een up... maar we zullen zien.
Orff, Bach, Vivaldi, Mozart, Saint Saens, Beethoven, Grieg, Tchaikovski, Berlioz, Händel, Mendelssohn, Bizet, Rimsky-Korsakoff, Ravel, Borodin, Chopin en ik vergeet er nog een boel... Ik luister best veel klassiek, maar ook opera, musical, operette. Er zitten geniale dingen bij. Ben opgegroeid met klassieke muziek: mijn moeder luisterde altijd klassiek of opera en vroeger vond ik het afschuwelijk, nu koop ik er zelf cds van ![]() Aanraders: Vivaldi - De 4 seizoenen Ravel - Bolero Saint Saens - Carnaval des animaux en Dance Macabre Borodin - Prince Igor Grieg: Peer Gynt Suite: Morning song en Anitra's Dance Orff: Carmina Burana ... |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoor op radio en tv qua klassieke muziek altijd van die blije nichtenmelodietjes, en dan het liefst ook nog zonder enige herhaling; van het ene riedeltje naar het andere, zonder enige structuur, laat staan overzicht. |
![]() |
||
Citaat:
Ik luister niet zoveel klassiek, maar kan het zeker waarderen en dit stuk vind ik fenomenaal
||
Citaat:
ik luister al vanaf me 4e naar klassiek ofzo maar ik speel cello dus ik meot wel soms ![]() maar doe het meestal wel vrijwillig
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Klassiek Hebreeuws Rabbi Daniel | 6 | 24-10-2003 22:43 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |