Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2002, 11:18
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
see the other side schreef:
het probleem zit wel degelijk bij de media net zoals de ned media sterk anti israel is
En terecht, weet je wat het Israëli's leger doet...? En dit is echt geen leugen, dit heeft een Jood een keer gezegd.
Ze staan dus op een bepaalde plaats (bijv. aan de grens van Jeruzalem), en als ze zich vervelen gaan er er 2 soldaten een paar honderd meter van de grens ruzie zoeken met palestijse jongeren... Die jongeren voelen zich bedreigd en beginnen met stenen achter hun aan te rennen.
De soldaten rennen terug naar hun locatie (waar de rest van de troepen staan) en daar staat iemand klaar die 2/3/4 palestijnse jongeren doodschiet.
En dat is dus gewoon een spelletje, als ze zich vervelen....
ik heb dit echt niet uit mijn duim gezogen, het komt uit de mond van een Jood die dit allemaal voor zich heeft zien gebeuren.
Oud 28-04-2002, 12:16
see the other side
see the other side is offline
Citaat:
Scorpio schreef:

En terecht, weet je wat het Israëli's leger doet...? En dit is echt geen leugen, dit heeft een Jood een keer gezegd.
Ze staan dus op een bepaalde plaats (bijv. aan de grens van Jeruzalem), en als ze zich vervelen gaan er er 2 soldaten een paar honderd meter van de grens ruzie zoeken met palestijse jongeren... Die jongeren voelen zich bedreigd en beginnen met stenen achter hun aan te rennen.
De soldaten rennen terug naar hun locatie (waar de rest van de troepen staan) en daar staat iemand klaar die 2/3/4 palestijnse jongeren doodschiet.
En dat is dus gewoon een spelletje, als ze zich vervelen....
ik heb dit echt niet uit mijn duim gezogen, het komt uit de mond van een Jood die dit allemaal voor zich heeft zien gebeuren.
wat je nu zegt is een enkele x maar juist nu moet je dat kunne begrijpen want als ik in het leger zou zitteen en mijn broertje is dood of mijn neefje mist een hand dan zou ik ook op die terroristen gaan schieten en je kan wat jij zegt niet af leiden van een jood heefd dat gezegd in ierdere groep mensen ?volk zijn verschillende meningen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 01:15
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:

wat je nu zegt is een enkele x maar juist nu moet je dat kunne begrijpen want als ik in het leger zou zitteen en mijn broertje is dood of mijn neefje mist een hand dan zou ik ook op die terroristen gaan schieten en je kan wat jij zegt niet af leiden van een jood heefd dat gezegd in ierdere groep mensen ?volk zijn verschillende meningen
Terroristen???? Zijn jonge kinderen die met stenen voor hun vrijheid vechten nu ook al terroristen? Dat is nu het probleem, te veel mensen denken dat iedereen die wat met het midden-oosten te maken heeft een terrorist is en de dood verdient... en trouwens, al die terroristische aanslagen worden gepleegd uit WRAAK.
En daar komt nog bij, dit is geen MENING, hoe kan het een mening zijn als die man het heeft gezien? Het is gewoon een van de vele feiten die van de Joden een slecht ras maakt. Ik zeg niet dat alle joden zo zijn, maar als je dit soort dingen ziet en hoort kan je toch alleen maar negatief denken over Joden? Israel is het enige land ter wereld, die burgers dood zonder rechtbank. Het is Gewoon staatsterreur....
Oud 29-04-2002, 19:20
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ja ze verdraaien alles is ook iest typisch zionisties

De zionisten zijn al eeuwen zo sluw en vies bezig op dit wereld
Maar dan vind ik het toch niet zo dat Hitler ze heeft verbrand dat doet god al

Kan wel een beetje flauw zijn maar ik weet hoe de onrecht op dit wereld eruit ziet daarom laat ik me soms gaan

Met vr Mazzels

PeaCe
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 19:30
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Ja ze verdraaien alles is ook iest typisch zionisties

De zionisten zijn al eeuwen zo sluw en vies bezig op dit wereld
Maar dan vind ik het toch niet zo dat Hitler ze heeft verbrand dat doet god al

Kan wel een beetje flauw zijn maar ik weet hoe de onrecht op dit wereld eruit ziet daarom laat ik me soms gaan

Met vr Mazzels

PeaCe
fuck op met je zionistisch dit zionistisch dat israel is niet zionistisch omdat het zionisme al is voltooid
had ik al eerder gezegd
Oud 29-04-2002, 19:47
Naz
Naz is offline
mm moeilijke stelling,

Zoals iederene hier waarschijnlijk bedoeld, het is niet de "schuld" van amerkia, echter als de stelling zou luiden 11 september heeft amerika deels aan zich zelf te danken, daar zou ik het zeker mee eens zijn, want er zijn nou in eenmaal fouten gemaakt door de vs, naar volle schuld op zih nemen over een zaak waar zoveel partijen iets mee te maken hebben vind ik wat ver gaan...
Oud 30-04-2002, 15:00
miss_sexy
miss_sexy is offline
Vind ik ook. Amerika moet eens kappen met de baas te spelen over de hele wereld. Ik praat het ook nie goed dat al die mensen zijn doodgegaan. Maar wat ik bedoel is eigen schuld dikke bult.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 21:14
see the other side
Citaat:
Scorpio schreef:

Terroristen???? Zijn jonge kinderen die met stenen voor hun vrijheid vechten nu ook al terroristen? Dat is nu het probleem, te veel mensen denken dat iedereen die wat met het midden-oosten te maken heeft een terrorist is en de dood verdient... en trouwens, al die terroristische aanslagen worden gepleegd uit WRAAK.
En daar komt nog bij, dit is geen MENING, hoe kan het een mening zijn als die man het heeft gezien? Het is gewoon een van de vele feiten die van de Joden een slecht ras maakt. Ik zeg niet dat alle joden zo zijn, maar als je dit soort dingen ziet en hoort kan je toch alleen maar negatief denken over Joden? Israel is het enige land ter wereld, die burgers dood zonder rechtbank. Het is Gewoon staatsterreur....
wat ben jij een rasist man en jesus wat een primitive opmerking Zijn jonge kinderen die met stenen voor hun vrijheid vechten ze zijn alle aal tot de tand toe bewapend kijk is een x objectief naar die situatie ze hadden alle vrij heid tot 1994 toen arafat terug kwam kijk is een x in een geschiedenis boek man!!! dan zie (lees) je pas dat ze onderdrukt worden door hun eigen regime ze hadden onder israelisch betuur een betere econmie dan jordanie en egypte en meer rechten het is hun eigen schuld ze horen te vechten tegen arafat want die onderdrukt ze pas echt
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 00:10
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:

wat ben jij een rasist man en jesus wat een primitive opmerking Zijn jonge kinderen die met stenen voor hun vrijheid vechten ze zijn alle aal tot de tand toe bewapend kijk is een x objectief naar die situatie ze hadden alle vrij heid tot 1994 toen arafat terug kwam kijk is een x in een geschiedenis boek man!!! dan zie (lees) je pas dat ze onderdrukt worden door hun eigen regime ze hadden onder israelisch betuur een betere econmie dan jordanie en egypte en meer rechten het is hun eigen schuld ze horen te vechten tegen arafat want die onderdrukt ze pas echt
Waar slaat dat op, ze willen helemaal niet onder het israelisch bestuur leven, mag dat soms niet? Ze willen gewoon hun eigen land terug, laat die joden maar ergens anders intrekken.
Oud 01-05-2002, 00:17
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:

Waarom ben ik een racist? Omdat ik zeg dat niet alle joden zo zijn? En dat die jongeren zijn bewapend met wat? stenen? Er zijn wel wat gewapende jongeren, maar als je dat aantal tegenover een leger zet .
Waarom zouden ze niet bewapend mogen zijn? het is tog hun land????????? of wil je nu ook al beweren dat de joden er eerder woonden....
Oud 01-05-2002, 15:31
see the other side
Citaat:
Scorpio schreef:

Waarom ben ik een racist? Omdat ik zeg dat niet alle joden zo zijn? En dat die jongeren zijn bewapend met wat? stenen? Er zijn wel wat gewapende jongeren, maar als je dat aantal tegenover een leger zet .
Waarom zouden ze niet bewapend mogen zijn? het is tog hun land????????? of wil je nu ook al beweren dat de joden er eerder woonden....
in de gebieden niet daaar woonden geen joden maar ik ben wel eens in israel geweest en er zijn ook plekken die ze claimen (waar ik langs ben gereden) waar in een straal van zo veel km geen palestijn leeft daar naast werden ze altijd als vuil behandeld door jordanie en egypte (de palestijnen) denkje soms dat israel blij met ze is Gaza is al lang! aangeboden terug aan Egypte maar die wouden het ook niet
o ja gewapend zijn ze zeker als voorbeeld jenin als ze het daar 2 weken volhouden dan zijn ze welderelijk extreem bewapend ze hebben ook antie tank wapens en raketten als je de beelden hebt gezien
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 15:59
autodropje
autodropje is offline
*kuche*

mensen het ging over amerika en 11 september
Oud 01-05-2002, 17:44
see the other side
je hebt gelijk alleen door ''sommige mensen'''word israel er gelijk aan verbonden en beginnen ze gelijk met rare dingen teschrijven die niet kloppen ik kan daar niet tegen en moet er van mezelf op ingaan zodat andere mensen niet de verkeerde dingen lezen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:06
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:

o ja gewapend zijn ze zeker als voorbeeld jenin als ze het daar 2 weken volhouden dan zijn ze welderelijk extreem bewapend ze hebben ook antie tank wapens en raketten als je de beelden hebt gezien
Hou alsjeblieft toch op, dat waren toch geen kleine kinderen(waar ik het dus over had)... En trouwens werden die niet van wapens voorzien door de VS?
Oud 05-05-2002, 02:52
::saraswati::
::saraswati:: is offline
Ik snap niet dat er mensen zijn die niet begrijpen dat die mensen in Afghanistan nu toch wel 'n beetje eel boosjes zijn.

11/9 Valt in 't niets vergeleken met alles in Afghanistan.
Jarenlange onderdrukking, pijn, verdriet, dood. Zo zie je maar hoe verwend de Westerse wereld is.. Al is 't niet zo dat je opeens 'n vliegtuig in je oog moet kunnen verwachten
Amerika bemoeit zich overal mee, omdat die landen blijkbaar iets hebben om jaloers op te zijn, iets om te vrezen dus. Zo hebben ze de islam goed onderdrukt..
Turkije: ging net goed mee, komt Amerika met Ocalan aanzetten. Alsof daar eerst nix over bekend was!' Maar hey, nu komt 't goed uit. Laten we spelen!'
Amerika had hem mogen bombarderen. Turkije zou gebombardeerd worden als Ocalan daar 'n schrammetje opliep.

Dus Amerika maakt 't 'r zelf naar. Zij offeren hun eigen mensen op.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 10:56
women
women is offline
ik ben er niet mee eens.
Oud 05-05-2002, 12:15
MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Het is natuurlijk slecht dat er onschuldige mensen onder leiden.
Maar hij heeft op een slechte manier wel laten zien dat hij amerika aan kan ook al denken ze dat ze alles kunnen en op hun manier willen.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:48
see the other side
ieder een zij van het is amerika´s iegenschuld want hun zaten zelf op afganistan en de taliban te zuren

amerika had gelijk de hinoes moesten daar apartekleding dragen het leek wel de 2e wereld oorlog dat de joden een joden stermoestendragen amerika had al het recht om daar iets van tezeggen en het is goed dat ze het doen want als niemand er wat van zegt word het alleen maar erger zo is het met alles
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:52
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
ieder een zij van het is amerika´s iegenschuld want hun zaten zelf op afganistan en de taliban te zuren

amerika had gelijk de hinoes moesten daar apartekleding dragen het leek wel de 2e wereld oorlog dat de joden een joden stermoestendragen amerika had al het recht om daar iets van tezeggen en het is goed dat ze het doen want als niemand er wat van zegt word het alleen maar erger zo is het met alles
Amerika zat voor de 11e september helemaal niet op e talibaan te zeuren?
Oud 05-05-2002, 19:59
see the other side
Citaat:
Joostje schreef:

Amerika zat voor de 11e september helemaal niet op e talibaan te zeuren?
<*
dombo dat gaven de nieuws berichten toch aan (maar als je dat niet geloven wil dan niet toch!!)
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:00
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
<*
dombo dat gaven de nieuws berichten toch aan (maar als je dat niet geloven wil dan niet toch!!)
hmm ik kan me echt niks herinneren van die berichten hoor
Oud 05-05-2002, 23:19
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:

amerika had gelijk de hinoes moesten daar apartekleding dragen
je bedoelt hindoes?
Oud 06-05-2002, 10:31
Scorpio
Scorpio is offline
Vind je trouwens ook dat Amerika zich bemoeide met de vrouwen (hoofddoeken) om een goed figuur te slaan bij de rest van de wereld? Ik wel, die regels waren er al jaren als het geen eeuwen zijn... en nu opeens omdat er een verdachte in Afghanistan schijnt rond te lopen gaan ze een beetje dom zitten doen
Oud 07-05-2002, 10:23
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef:
Ik vind als ik eerlijk moet zijn aan de ene kant Bin laden een goede man
En aan de andere kant weer niet

En eigenschuld klopt ja maar dan moeten er weer niet verdomme onschuldige mensen onder leiden Bahh

Met vr groeten
binladen is 1 en al slecht.
Oud 07-05-2002, 10:23
Krugdinho
Krugdinho is offline
oneens
Oud 07-05-2002, 10:31
Verwijderd
Wat een argumentatie van Zaagmanz
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 18:13
blacky
blacky is offline
Het is Amerika's eigen schuld dat ze nu eens teruggepakt werden voor wat zij in de wereld doen. Overal bommetjes gooien en onschuldige burgers uitmoorden. Tuurlijk is het niet goed dat onschuldige buregers van deze aktie de dupe zijn geworden, maar de VS zit overal net zo fout. Zij hebben ook miljoenen onschuldige mensenlevens op hun geweten en nu ze bij het Joegoslavie tribunaal aangeklaagd gaan worden voor oorlogsmisdaden, gaan ze maar even een contract van Clinton ontdoen zodat zij daarvoor niet meer aangeklaagd kunnen worden hier in Den Haag. Hoe bedoel je de VS is echt hopeloos triest en zeker onder Bush.
Maar om maar terug te komen op het onderwerp al is het de Vs haar eigen schuld, onschuldige burgers doden is nooit goed en valt ook niet goed te praten. Niet in de VS en niet in andere landen waar dat gebeurt.
Oud 07-05-2002, 18:47
L Boksha
L Boksha is offline
Hoe kun je nou zeggen dat het de schuld van Amerika is? Is Amerika iemand dan?
En natuurlijk heeft Amerika als land niet zo'n mooie rol gespeeld internationaal gezien, en Amerikanen zijn ook allemaal zelfverheerlijkend schuim, maar aan zo'n opmerking heb je niks. Het praat namelijk de daad niet goed, en staat er volkomen naast.
Oud 08-05-2002, 13:31
Scorpio
Scorpio is offline
Citaat:
L Boksha schreef:
Hoe kun je nou zeggen dat het de schuld van Amerika is? Is Amerika iemand dan?
En natuurlijk heeft Amerika als land niet zo'n mooie rol gespeeld internationaal gezien, en Amerikanen zijn ook allemaal zelfverheerlijkend schuim, maar aan zo'n opmerking heb je niks. Het praat namelijk de daad niet goed, en staat er volkomen naast.
Door deze stelling probeer ik de daad ook niet goed te praten, het gaat erom dat Amerika's honger naar Macht en Aanzien de nodige consequenties met zich mee kan brengen. Zo blijkt dus uit de aanslag van 11 september.
Natuurlijk kan je zoiets niet goedkeuren, volgens mij keurt zelfs de Islam zo'n aanslag niet goed.
Maar ja, je ziet waar onmacht to kan leiden...
Oud 12-05-2002, 16:09
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
Miss -maroc ik ga verder niet meer op je in maar waar slaan die uitspraken over mij op ,heeft echt geen flikker met de topic te maken en het is niet eens waar maar verder vind ik het prima dat je achter palestina staat moet je doen ,sta altijd achter je eigen mensen!!!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 17:25
marleentjuh
marleentjuh is offline
absoluut niet mee eens, onschuldige mensen vermoorden en dan zeggen dat dit amerika's eigen schuld is man hou eens op, ik heb nog nooit zo iets onzinnigs gehoord.

groetekes xxx
Reageren

Regels voor berichten