Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En daar komt nog bij, dit is geen MENING, hoe kan het een mening zijn als die man het heeft gezien? Het is gewoon een van de vele feiten die van de Joden een slecht ras maakt. Ik zeg niet dat alle joden zo zijn, maar als je dit soort dingen ziet en hoort kan je toch alleen maar negatief denken over Joden? Israel is het enige land ter wereld, die burgers dood zonder rechtbank. Het is Gewoon staatsterreur.... ![]()
|
Ja ze verdraaien alles is ook iest typisch zionisties
De zionisten zijn al eeuwen zo sluw en vies bezig op dit wereld Maar dan vind ik het toch niet zo dat Hitler ze heeft verbrand dat doet god al ![]() Kan wel een beetje flauw zijn maar ik weet hoe de onrecht op dit wereld eruit ziet daarom laat ik me soms gaan Met vr Mazzels PeaCe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
had ik al eerder gezegd
|
![]() |
mm moeilijke stelling,
Zoals iederene hier waarschijnlijk bedoeld, het is niet de "schuld" van amerkia, echter als de stelling zou luiden 11 september heeft amerika deels aan zich zelf te danken, daar zou ik het zeker mee eens zijn, want er zijn nou in eenmaal fouten gemaakt door de vs, naar volle schuld op zih nemen over een zaak waar zoveel partijen iets mee te maken hebben vind ik wat ver gaan...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Waarom zouden ze niet bewapend mogen zijn? het is tog hun land????????? of wil je nu ook al beweren dat de joden er eerder woonden....
||
![]() |
Citaat:
o ja gewapend zijn ze zeker als voorbeeld jenin als ze het daar 2 weken volhouden dan zijn ze welderelijk extreem bewapend ze hebben ook antie tank wapens en raketten als je de beelden hebt gezien |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik snap niet dat er mensen zijn die niet begrijpen dat die mensen in Afghanistan nu toch wel 'n beetje eel boosjes zijn.
11/9 Valt in 't niets vergeleken met alles in Afghanistan. Jarenlange onderdrukking, pijn, verdriet, dood. Zo zie je maar hoe verwend de Westerse wereld is.. Al is 't niet zo dat je opeens 'n vliegtuig in je oog moet kunnen verwachten ![]() Amerika bemoeit zich overal mee, omdat die landen blijkbaar iets hebben om jaloers op te zijn, iets om te vrezen dus. Zo hebben ze de islam goed onderdrukt.. Turkije: ging net goed mee, komt Amerika met Ocalan aanzetten. Alsof daar eerst nix over bekend was!' Maar hey, nu komt 't goed uit. Laten we spelen!' Amerika had hem mogen bombarderen. Turkije zou gebombardeerd worden als Ocalan daar 'n schrammetje opliep. Dus Amerika maakt 't 'r zelf naar. Zij offeren hun eigen mensen op. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ieder een zij van het is amerika´s iegenschuld want hun zaten zelf op afganistan en de taliban te zuren
amerika had gelijk de hinoes moesten daar apartekleding dragen het leek wel de 2e wereld oorlog dat de joden een joden stermoestendragen amerika had al het recht om daar iets van tezeggen en het is goed dat ze het doen want als niemand er wat van zegt word het alleen maar erger zo is het met alles ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Vind je trouwens ook dat Amerika zich bemoeide met de vrouwen (hoofddoeken) om een goed figuur te slaan bij de rest van de wereld? Ik wel, die regels waren er al jaren als het geen eeuwen zijn... en nu opeens omdat er een verdachte in Afghanistan schijnt rond te lopen gaan ze een beetje dom zitten doen
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Het is Amerika's eigen schuld dat ze nu eens teruggepakt werden voor wat zij in de wereld doen. Overal bommetjes gooien en onschuldige burgers uitmoorden. Tuurlijk is het niet goed dat onschuldige buregers van deze aktie de dupe zijn geworden, maar de VS zit overal net zo fout. Zij hebben ook miljoenen onschuldige mensenlevens op hun geweten en nu ze bij het Joegoslavie tribunaal aangeklaagd gaan worden voor oorlogsmisdaden, gaan ze maar even een contract van Clinton ontdoen zodat zij daarvoor niet meer aangeklaagd kunnen worden hier in Den Haag. Hoe bedoel je de VS is echt hopeloos triest en zeker onder Bush.
Maar om maar terug te komen op het onderwerp al is het de Vs haar eigen schuld, onschuldige burgers doden is nooit goed en valt ook niet goed te praten. Niet in de VS en niet in andere landen waar dat gebeurt.
|
Hoe kun je nou zeggen dat het de schuld van Amerika is? Is Amerika iemand dan?
En natuurlijk heeft Amerika als land niet zo'n mooie rol gespeeld internationaal gezien, en Amerikanen zijn ook allemaal zelfverheerlijkend schuim, maar aan zo'n opmerking heb je niks. Het praat namelijk de daad niet goed, en staat er volkomen naast.
||
![]() |
Citaat:
Natuurlijk kan je zoiets niet goedkeuren, volgens mij keurt zelfs de Islam zo'n aanslag niet goed. Maar ja, je ziet waar onmacht to kan leiden...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Mujahideen | 500 | 07-09-2005 13:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 |