Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2003, 20:42
Hawahaai
Hawahaai is offline
Bij elkaar slapen en dan 'alleen maar' wat knuffelen kan ontzettend fijn zijn. Lekker dicht tegen elkaar in slaap vallen, en wakker worden in de armen van de liefste jongen van de hele wereld... Graag! Ik kan me ook heel goed voorstellen dat iemand dat ontzettend graag wil...
Sex moet geen verplicht onderdeel zijn. "Oh, we slapen bij elkaar, dan horen we sex te hebben." Dat werkt niet. Je moet alleen 'meer doen dan knuffelen' als je er zin in hebt, allebei zin in hebt, wel te verstaan. En ik kan me voorstellen dat als je nog nooit iets in die richting hebt gedaan met je vriend(in), dat je dan graag lekker samen gaat slapen en wakker worden...
Als je allebei wel zin hebt in sex, dan is er natuurlijk -meestal- ook niets op tegen om daar aan toe te geven...
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 22:50
Severus
Severus is offline
Een meid en een jongen in bed... Het moet wel heel raar lopen wil het *niet* tot seks leiden... Ik bedoel, je kent jongens toch... als een meid zo dicht bij hen ligt *moeten* ze er gewoon even op!
Oud 29-09-2003, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 29-09-2003 @ 20:41:
als je heel gek bent op die persoon waar je naast ligt kan ik me slecht voorstellen dat je van elkaar af kan blijven.
Maar dat betekent niet dat je gelijk hoeft te vrijen
Met citaat reageren
Oud 29-09-2003, 23:14
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-09-2003 @ 23:12:
Maar dat betekent niet dat je gelijk hoeft te vrijen
Ik heb het ook niet over neuken dat heb ik zo vaak gedaan... niet-neuken Maar verder pff Ik zou het er echt moeilijk mee hebben hoor
Oud 29-09-2003, 23:18
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Qimm schreef op 30-09-2003 @ 00:14:
Ik heb het ook niet over neuken dat heb ik zo vaak gedaan... niet-neuken Maar verder pff Ik zou het er echt moeilijk mee hebben hoor
Je bedoelt lekker strelen en knuffelen en zoenen enzow? Ja, dat lijkt mij ook logisch.. Daar zou ik ook niet zonder kunnen als ik met m'n vriend in bed lig... Maar de rest is van mij ook niet altijd even nodig nee.
Oud 30-09-2003, 14:58
desertrose
desertrose is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 29-09-2003 @ 09:06:
En wat je zegt: het gaat over een jongen en meisje die nog maar net wat met elkaar hebben. Nou, als ik net wat met iemand heb, dan wil ik echt nog geen sex. Ik wil iemand wel eerst goed kennen en me vertrouwd bij 'm voelen.. anders krijg ik er ontzettend veel spijt van.
Waarom toch?
Ik vind het normaal als je het niet doet met iemand en er toch bij in bed kruipt, begrijp me goed, maar waarom zou je sprijt krijgen van sex?!?
zo veel vriendinnen van mij zeggen dat en ik snap het niet!
Wat is er mis mee om iemand gewoon te neuken? Om de sex?
relatie of niet, het is gewoon heerlijk en veel te goed om het niet te doen.
Ik zou juist eerder gaan knuffelen met iemand waarmee ik een serieuzere relatie krijg!
Dan pas krijg ik het gevoel dat ik er lekker dicht tegenaan wil gaan liggen!
Oud 30-09-2003, 17:07
Verwijderd
Omdat het voor sommige mensen toch zo speciaal is dat ze dat niet met zomaar iemand willen doen. Omdat meiden om sex nog steeds voor slet en hoer uitgemaakt kunnen worden, en dat heeft niemand graag.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 29-09-2003 @ 23:50:
Een meid en een jongen in bed... Het moet wel heel raar lopen wil het *niet* tot seks leiden... Ik bedoel, je kent jongens toch... als een meid zo dicht bij hen ligt *moeten* ze er gewoon even op!
*ziet in dat hij nu niet meer kan ontkennen *
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 13:45
Qimm
Qimm is offline
Hmmmm nee ik kan het blijkbaar niet
Ja oke, wel met iemand waar ik niet van hou oid
Oud 01-10-2003, 13:55
Roos
Roos is offline
Citaat:
Morgan schreef op 30-09-2003 @ 18:07:
Omdat meiden om sex nog steeds voor slet en hoer uitgemaakt kunnen worden, en dat heeft niemand graag.
Als je steeds met jongens in 1 bed slaapt (ookal heb je geen sex), komen de roddels ook wel hoor
Oud 01-10-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 28-09-2003 @ 14:15:
hoe?
ik snap het ook niet, zelf vind ik dat altijd héél moeilijk
je moet heel erg vooral NIET willen, wil dit lukken
Met citaat reageren
Oud 01-10-2003, 21:34
Sask!a
Sask!a is offline
Ik had 15 maanden een relatie, na 7 maanden mochten we bij elkaar slapen (hij mocht wel eerder, maar mijn pappie en mammie waren nogal tegen omdat mijn ex 6 jaar ouder is).
We hebben alles gedaan behalve 'het'. En ik moet eerlijk zeggen dat dat ook erg gezellig was hoor. Had er gewoon geen behoefte aan om het met hem te doen, ik was er nog niet klaar voor. Het lag niet aan hem, want ik hield superveel van hem, maar ik wilde het gewoon nog niet en hij accepteerde dat.
Oud 01-10-2003, 22:58
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Semyaz schreef op 28-09-2003 @ 19:11:
Zelfs dat hoeft niet.

Wat is er mis met gewoon slapen in bed!?
Of je nou vriend & vriendin bent, of "gewoon" vrienden, gewoon met zijn 2en in een bed kan best.

Simple as that.
Neen, die vergelijking is niet hetzelfde. Zeker niet de vergelijking van je, iets daarvoor "vreemden in een trein"...

Sex hebben met je vriend(in) in bed is normaal (hoeft niet altijd, amar is redelijk normaal). Sex met een vreemde in de trein is heel wat anders. Dus die vergelijking is TE kort door de bocht.

Ook de vergelijking tussen vriend&vriendin of 2 'gewone' vrienden is niet zo gemakkelijk. Bij 'gewone' vrienden heb je geen aandrang tot sex, iets dat je bij je partner wel hebt.

MAar dat "simple as that" daar ben ik het wel mee eens, alleen niet met de redevoering erheen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 07:59
Verwijderd
perfect verwoord!

Laatst gewijzigd op 01-09-2007 om 15:48.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 08:08
Vuyge Geylaerd
Vuyge Geylaerd is offline
Natuurlijk betekent dat sex! Als er dan geen sex komt, komt dat meisje er ook niet meer in. Want als ik ergens geen boodschap aan heb, dan is dat preutse meisjes!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Vuyge Geylaerd schreef op 02-10-2003 @ 09:08:
Natuurlijk betekent dat sex! Als er dan geen sex komt, komt dat meisje er ook niet meer in. Want als ik ergens geen boodschap aan heb, dan is dat preutse meisjes!
En als een meisje eens een keer geen sex wil, dan is ze natuurlijk echt veel te preuts. Ik bedoel, hoe durft ze, met jou in één bed te liggen zonder sex te hebben, dat hoort ze jou te geven, ook als is ze doodmoe en ernstig ziek. Toch?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:02
Vuyge Geylaerd
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-10-2003 @ 10:58:
En als een meisje eens een keer geen sex wil, dan is ze natuurlijk echt veel te preuts. Ik bedoel, hoe durft ze, met jou in één bed te liggen zonder sex te hebben, dat hoort ze jou te geven, ook als is ze doodmoe en ernstig ziek. Toch?
Nee, dan hoeft het niet.
Maar wij moeten ook vaak genoeg rekening houden met haar
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 10:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Vuyge Geylaerd schreef op 02-10-2003 @ 08:08:
Dat is niet preuts. Dat ze geen sex wil kan zijn omdat:
- jij er niets van kan
- ze zich niet lekker voelt
- ze niet 'in the mood' is

preutsheid is IMHO iets anders. Dat is dat je niet vanjezelf durft te laten zien ed.
Oud 02-10-2003, 10:42
Vuyge Geylaerd
Citaat:
Qimm schreef op 02-10-2003 @ 11:35:
Dat is niet preuts. Dat ze geen sex wil kan zijn omdat:
- jij er niets van kan
- ze zich niet lekker voelt
- ze niet 'in the mood' is

preutsheid is IMHO iets anders. Dat is dat je niet vanjezelf durft te laten zien ed.
He dat was gewoon een flauwe reactie
Natuurlijk kan dat wel. Alleen, tja. als jij of zij niet in de mood is kan dat natuurlijk.. Dan kun je wel lief knuffelen enzo. alleen zonder knuffelen enzo, waarom slaap je dan bij elkaar? :\
*enikbenwelgoedinbed..tis meteen het enisgste wat mn ex aan me mist benk bang *
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 10:03
Optima
Optima is offline
soms heb ik een hele dag met mijn vriend 'vrienschappelijk' opgetrokken ( wezen sporten, dansen, uitstapjes etc) en dan heb je 's avonds geen seks, omdat het dan een verplicht nummertje is. Bij elkaar in bed liggen, tot in de vroege uurtjes praten, is soms veel fijner.

Regels voor berichten