![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik vind het normaal als je het niet doet met iemand en er toch bij in bed kruipt, begrijp me goed, maar waarom zou je sprijt krijgen van sex?!? zo veel vriendinnen van mij zeggen dat en ik snap het niet! Wat is er mis mee om iemand gewoon te neuken? Om de sex? relatie of niet, het is gewoon heerlijk en veel te goed om het niet te doen. Ik zou juist eerder gaan knuffelen met iemand waarmee ik een serieuzere relatie krijg! Dan pas krijg ik het gevoel dat ik er lekker dicht tegenaan wil gaan liggen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik had 15 maanden een relatie, na 7 maanden mochten we bij elkaar slapen (hij mocht wel eerder, maar mijn pappie en mammie waren nogal tegen omdat mijn ex 6 jaar ouder is).
We hebben alles gedaan behalve 'het'. En ik moet eerlijk zeggen dat dat ook erg gezellig was hoor. Had er gewoon geen behoefte aan om het met hem te doen, ik was er nog niet klaar voor. Het lag niet aan hem, want ik hield superveel van hem, maar ik wilde het gewoon nog niet en hij accepteerde dat.
||
Citaat:
Sex hebben met je vriend(in) in bed is normaal (hoeft niet altijd, amar is redelijk normaal). Sex met een vreemde in de trein is heel wat anders. Dus die vergelijking is TE kort door de bocht. Ook de vergelijking tussen vriend&vriendin of 2 'gewone' vrienden is niet zo gemakkelijk. Bij 'gewone' vrienden heb je geen aandrang tot sex, iets dat je bij je partner wel hebt. MAar dat "simple as that" daar ben ik het wel mee eens, alleen niet met de redevoering erheen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar wij moeten ook vaak genoeg rekening houden met haar |
![]() |
||
Citaat:
- jij er niets van kan ![]() - ze zich niet lekker voelt - ze niet 'in the mood' is preutsheid is IMHO iets anders. Dat is dat je niet vanjezelf durft te laten zien ed.
||
Citaat:
![]() Natuurlijk kan dat wel. Alleen, tja. als jij of zij niet in de mood is kan dat natuurlijk.. Dan kun je wel lief knuffelen enzo. alleen zonder knuffelen enzo, waarom slaap je dan bij elkaar? :\ *enikbenwelgoedinbed..tis meteen het enisgste wat mn ex aan me mist benk bang ![]() |
![]() |
|
soms heb ik een hele dag met mijn vriend 'vrienschappelijk' opgetrokken ( wezen sporten, dansen, uitstapjes etc) en dan heb je 's avonds geen seks, omdat het dan een verplicht nummertje is. Bij elkaar in bed liggen, tot in de vroege uurtjes praten, is soms veel fijner.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #116 Verwijderd | 500 | 05-05-2011 08:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Terug bij je ex? mystery86 | 130 | 28-02-2005 13:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
samen slapen?! => tips?! en wat vinden jullie? framboosje | 28 | 17-09-2003 13:11 |