Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tja, vandaag hadden we een kennismakingsnamiddag op onze school.(ik zit op hoge school) En nuja, het viel best wel mee, totdat we ons met foto's moesten voorstellen. Natuurlijk had zowat 2/3de van de klas een foto mee van z'n lief!
Rararaaa, wie niet!!! Ik dus, ik heb al een hele tijd geen vriend. Ik weet dat het aan mezelf ligt, omdat ik vrijheid nodig heb en al diene zever die ik als excuses gebruik. Maar ik zou eigenlijk best wel eens EINDELIJK moeite willen doen voor iemand. Waarom kom ik die iemand maar niet tegen!?!?!?!?! (ik ben niet wanhopig ofzo... maar op den duur ga je je een beetje alleen voelen!) -- ben dus niet zooooo happy --
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik wel.
![]() Maar dat is ook niet altijd zo geweest. Bij mij gaat het meestal zo, dat als ik net een relatie verbroken heb er eerst een tijdje niemand voor iets 'serieus' op mijn pad komt. En dan op een moment wanneer je al zo gewend bent aan het vrijgezellige leven, komt er weer zo'n geweldig stukje man langs. Dus, voor wie niet gelukkig is in de liefde, het komt, het komt. ![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik!
als je mij een jaar geleden gevraagd had het perfecte vriendje te omschrijven. dan had ik hem omschreven. echt waar. hij is lief, heeft veel respect voor me, veel voor me over, geeft echt om me, is trots op mij, is niet dom, is sociaal, aantrekkelijk en spontaan. en we hebben mekaar wat te melden. ik heb me tot nu toe nog letterlijk geen seconde met hem verveeld! en we hebben allebei vertrouwen in deze 'relatie' klein bewijs: |
![]() |
|
Ik ben diep ongelukkig op dit moment, maak er wel n geheim van en draai er ALTIJD omheen.....veel te lang vrijgezel alweer.....alweer veel te lang alleen....
Nee, zie het soms echt niet zitten (op dat vlak) Lastig is dat, en waarom is iedereen bezet? ![]() dat haat ik! Maja my time will come ![]()
|
Verwijderd
|
Nee, eigenlijk ben ik heel ongelukkig in de liefde. Maar dat wordt gerelativeerd door het feit dat ik er maar weinig waarde aan hecht. Als ik iemand tegenkom die echt de moeite waard is om voor te vechten en diepe gevoelens voor te tonen, dan haal ik mijn bakje liefde wel weer uit het vriesvak, maar zoals het er nu voor staat blijft het daar maar mooi staan.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Volgens mij lieg je dit. Dit kan eenvoudigweg niet waar zijn. 3) Te sarcastisch. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Ok. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Deze woorden zijn me toch nog niet duidelijk. Want a) wat is dan precies het verschil? En b) hoe kunnen ze "ongelukkigheid" opwekken? Geef eens een voorbeeld of een analogie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2) Dus je zoekt het geluk in iets anders dan de liefde? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het grote Domme Mailtjes-topic! Cherry Springs | 52 | 12-01-2006 17:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Liefde & Relatie |
Alles lijkt fout te gaan.. Punkygirl | 15 | 12-10-2003 18:57 | |
ARTistiek |
Harry Potter verhaaltje door juliette! juliettebinoche | 10 | 23-10-2001 17:38 |