Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij was langgg
![]() beetje baggy broeken, daarboven hoeft niet baggy ![]() Lief lachje. lief huppeltje..(hij liep als een konijn ![]() beetje slonzig haar.. en hem dan in pak zien is helemaal geweldig :] maargoed, denk ook aan skaterjochjes, er zit een heeeel lief kakkerjochje op mn school (al is ie geen kakker, hij is gewoon netjes). Rrrrr. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder is het mooi als hij heel lang donker haar (denk aan tot zijn kont), sikje, mooie groen/blauwe ogen heeft, zoiets als nonchalant alternatief gekleed is en een mysterieuse uitstraling heeft......voelt er iemand zich nu aangesproken? ![]()
||
Citaat:
![]() en dat plukkie......ik geil echt op jongens met een langer plukkie voor de ogen!! ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jongen bij mij op school: 1...85 ofzo blauw/groene ogen mooie mond rustig (en lijkt op Jude Law! Al topic over gemaakt op onzin ![]() gewoon mooi En ik val niet eens op blond en blauwe ogen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
HOW TO IMPRESS A WOMAN....
Wine her, Dine her, Call her, Hug her, Support her, Hold her, Surprise her, Compliment her, Smile at her, Listen to her, Laugh with her, Cry with her, Romance her, Encourage her, Believe in her, Pray with her, Pray for her, Cuddle with her, Shop with her, Give her jewelry, Buy her flowers, Hold her hand, Write love letters to her, Go to the end of the Earth and back again for her HOW TO IMPRESS A MAN... Show up naked... Bring Beer |
Advertentie |
|
![]() |
|
|