Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2003, 15:41
Verwijderd
Citaat:
INViCTuS schreef op 24-09-2003 @ 19:08:
Ik gooi het ook niet! Dat is zonde van m'n bier.
een offer aan Bachus kan heus geen kwaad hoor
Advertentie
Oud 01-10-2003, 17:07
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Je laat je avond verpesten omdat iemand wat bier over je heen gooit? De wereld vergaat niet hoor. En als je er last van hebt gooi je toch wat bier terug. Liever bier over je heen dan dat een zatlap over je kop heen kotst.
Oud 01-10-2003, 19:29
Vee
Vee is offline
Hmmm... bier over je heen, hoe geil is dat... met dat lekkere doorweekte shirt om je lichaam plakkend, al het bier van je borsten af laten likken... Jaaaaaahhh... en dan langzaam het shirtje uitdoen en iedereen bier over je ontblote bovenlijf heen laten gooien... *Kreun*....

Bierorgies: Hoe Puik is dat!!!
Oud 02-10-2003, 09:02
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Vee schreef op 01-10-2003 @ 20:29:
Hmmm... bier over je heen, hoe geil is dat... met dat lekkere doorweekte shirt om je lichaam plakkend, al het bier van je borsten af laten likken... Jaaaaaahhh... en dan langzaam het shirtje uitdoen en iedereen bier over je ontblote bovenlijf heen laten gooien... *Kreun*....

maar toch,
Oud 02-10-2003, 11:50
Roos
Roos is offline
Lekker kinderachtig..: nono:

Het is alleen leuk, als je het van te voren weet (dus je hebt niet je dure laarzen aan ofzo) en als iedereen helemaal doorweekt is van het bier..
Best ernstig, het laatste restje van je bier gooi je dan standaard over iemand heen

Maar als iemand zomaar met bier gaat gooien, kan ie echt een grote bek krijgen
Oud 02-10-2003, 17:08
AGH
AGH is offline
Citaat:
Vee schreef op 01-10-2003 @ 20:29:

Eventueel ook verkrijgbaar in de cocaine versie?
Oud 02-10-2003, 17:09
Studentje
Studentje is offline
Zoals iedereen hier al zegt: erg is het niet, als ik het maar van te voren weet en het niet te vaak is.
Oud 04-10-2003, 17:05
blacky
blacky is offline
Ach gebeurt zo vaak. Kan er maar een ding over zeggen, bierverspilling
Oud 04-10-2003, 22:55
Signy
Signy is offline
Ja, vervelend. Het zijn meestal vrouwen die drank morsen... Ik weet niet waarom, maar die vrouwen kunnen hun bier nooit vasthouden. (ik wel ) Ik werp ze altijd en boze blik toe, maar ik laat niet mijn avond erdoor verpesten.. dat gun ik ze niet.
Oud 05-10-2003, 10:22
illogical
illogical is offline
Citaat:
birthmark schreef op 24-09-2003 @ 15:29:
wat zonde.....

en nee... niet erg ofzo...kan gebeuren...
Oud 05-10-2003, 12:59
INViCTuS
INViCTuS is offline
Ik heb er altijd per ongeluk last van.
Oud 08-10-2003, 21:26
Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
je hebt ook altijd van die mongolen die dan met een sigaret tegen je aan komen en dan je aankijken dat het ook nog je schuld is
Oud 09-10-2003, 08:02
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Studentje schreef op 02-10-2003 @ 18:09:
Zoals iedereen hier al zegt: erg is het niet, als ik het maar van te voren weet en het niet te vaak is.
hey..ik gooi even een pul bier over je heen, maar maak je geen zorgen..doe het maar 3 x vanavond
Oud 10-10-2003, 17:00
Megadeth
Megadeth is offline
Stel je aan zeg.. 2/3 weken geleden ook op een feest geweest waar ze wel met bier gooiden.. hele trui was nat maar ach het droogt wel weer.. je bent dan toch redelijk onder invloed dus koud heb je het niet
Oud 10-10-2003, 20:16
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
Marshall schreef op 09-10-2003 @ 09:02:
hey..ik gooi even een pul bier over je heen, maar maak je geen zorgen..doe het maar 3 x vanavond
Prima, als je me het van te voren even vertelt en het ook een beetje bij het feest past .
Oud 10-10-2003, 20:47
Black Sugar
Black Sugar is offline
Met bier gooien is zonde en ook niet leuk voor de mensen die daar niet van houden.....
Toch eens aan meegedaan, bier gratis, iedereen al behoorlijk heen en de grootste k*t band die je je kunt voorstellen.
Mja, moet je bij zijn geweest. In die situatie kon het gewoon....
Oud 11-10-2003, 12:13
Pax Eversor
Pax Eversor is offline
Bier gooien? Heb ik alleen op festivals meegemaakt en dan vind het prima, lekker lomp, gezellig, lekker vuig en vies, zoals het hoort. Tijdens het uitgaan wil het nog weleens per ongeluk gebeuren, nou ja, boeiend.
Oud 12-10-2003, 12:44
Anijs
Anijs is offline
Ze doen het soms express, kopen ze ff 5 glazen bier en keilen ze over de dansvloer heen.. tis zielig en geldverspilling, t is al zo duur
Oud 12-10-2003, 13:15
INViCTuS
INViCTuS is offline
Alcohol verspilling is het ook wel een beetje
Oud 12-10-2003, 21:51
ziemaar
ziemaar is offline
Bierfight!!

Altijd fun

Alleen gebeurt dat ook al in disco's?
Oud 13-10-2003, 12:44
Verwijderd
jah, alleen mot je in disco's meer oppassen. Daar lopen allemaal geflipte mensen rond die meteen gaan schelden of slaan. Tenminste zo heb ik dat ervaren...
Oud 17-10-2003, 19:57
fluide glacial
fluide glacial is offline
ik heb er maar een woord voor over...KANSLOOS
Oud 18-10-2003, 10:14
teutje
teutje is offline
gewoon pure bierverspilling
Oud 18-10-2003, 10:33
Quantes
Quantes is offline
Ik doe het zelf niet. Zonde van mijn bier. Ik vind het eigenlijk wel leuk als andreen het doen, maar ze moeten het niet over mn kop lopen gooien, tenzij het echt een schuurfeest is, dan ben je er op voorbereid.
Oud 18-10-2003, 10:46
klaartje101
klaartje101 is offline
ik ben geen jamai fan maar groot gelijk heeft ie.....denk es na man....wat zou jij doen??? lekker doen alsof er niks aan de hand is en lekker doorzingen onder een bierdouche?

en trouwens, had jij dan gewilt dat ie bleef? als je met bier gaat gooien neem ik niet aan dat je z'n optreden goed vindt......jij wou gewoon nog ff doorgaan met biergooien en stoer doen tegenover je vrienden zeker.....!! ik snap jouw soort echt niet hoor.....

Je haalt me de woorden uit de mond!
Oud 18-10-2003, 11:07
Verwijderd
Dat zoiets je avond meteen verpest vind ik echt zo een onzin, als dat zo is dan laat jij je avond gewoon verpesten. Kom op zeg, neem zaken een beetje licht op, zie er de humor van in etc.

Ik heb ook op een feest een keer een helemaal vol bierglas over mn hoofd gehad, stond onder een rooster en diegene die daarboven stond vond het kennelijk grappig. Ik was doorweekt én lach dubbel, zoiets kan nou eenmaal gebeuren hoor, sjees.
Oud 20-10-2003, 14:43
ik=lief
ik=lief is offline
Kstoor me er ook aan als 'k uit ga
maar ach. ... als het eenmaal is gebeurd kan'k er ook wel om lachen hahaha toch? of niet dan ?
Oud 20-10-2003, 14:59
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
birthmark schreef op 24-09-2003 @ 15:29:
wat zonde.....

en nee... niet erg ofzo...kan gebeuren...
totally agree
Oud 20-10-2003, 15:58
Blenderhead
Blenderhead is offline
het wordt trouwens meestal pas gezellig als je een beetje begint te morsen
Oud 20-10-2003, 16:14
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Quantes schreef op 18-10-2003 @ 11:33:
Ik doe het zelf niet. Zonde van mijn bier. Ik vind het eigenlijk wel leuk als andreen het doen, maar ze moeten het niet over mn kop lopen gooien, tenzij het echt een schuurfeest is, dan ben je er op voorbereid.
Oud 20-10-2003, 19:20
Pandemonium
Pandemonium is offline
Citaat:
ziemaar schreef op 12-10-2003 @ 22:51:
Bierfight!!

Altijd fun

Alleen gebeurt dat ook al in disco's?
waar maak jij dat mee dan??

ik btw nog niet meegemaakt in disco's nee.
Oud 20-10-2003, 20:13
sorry
sorry is offline
wees blij dat ze niet met stenen gaan gooien
Oud 22-10-2003, 18:22
Upior
Upior is offline
Nou Ceaunijntje, als dát je avond verpest... Wat zal jij dan een kutleven hebben..
Oud 22-10-2003, 19:49
Upke
Upke is offline
Je kan beter met de (lege) glazen gooien, dat doen wij altijd veel leuker.
Oud 22-10-2003, 20:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Upior schreef op 22-10-2003 @ 19:22:
Nou Ceaunijntje, als dát je avond verpest... Wat zal jij dan een kutleven hebben..

Ja ach, heb meerdere artiesten doorweekt van het podium zien verdwijnen.
Dinand van kane, Kate Ryan, Def Rhymz, Romeo en nog meer van dat soort artiesten. Dinand was wel cool, die gooide terug.

Ach ja, als je gewoon relaxed een avondje met vrienden staat te drinken verwacht je zoiets niet, maar ja als je op stap bent kan er van alles gebeuren. Boeien. Heb een hekel aan meisjes die dan meteen jouw nieuwe pilsje van je willen afpakken om ook over jou heen te gooien. Dubbele verspilling, koop je eigen bier maar.

Nog zoiets, mensen die bier jatten. Sta je met een hele groep. Probeert zo'n meisje bier van je blad te pakken. Effe je blad weg zetten: "zou je graag een biertje hebben?" Zegt zij "ja" en dan gooi je een glas over haar heen. Ook al een van de foute dingen die ik heb gedaan
Oud 24-10-2003, 19:18
Anti-Schaap
Anti-Schaap is offline
Citaat:
omajunk schreef op 24-09-2003 @ 13:07:
shiiiiit, waar maak je je druk om !
Ik krijg zo vaak bier over me heen, lekker boeiuh, ut droogt vanzelf wel weer op en volgende dag doe je toch gewoon je kleren in de was...trouwens koud bier ken best lekker zijn al zit je de hele tijd in die hitte...

Waar ik altijd uitga, doet niemand er moeilijk over al gooi je per ongeluk of expres biertje over iemand heen. Gewoon teruggooien of diegene haalt ff biertje voor je
Zo'n disco hier in de buurt al gooi je een biertje, krijg je meteen vette scheldkanon of knal voor je kop en dan van die gillende wijven in de plee: aaaaagh er zit een vlek op mun shirt.. hoe triest, dan ga ik er heen en gooi expres nog een biertje over ze heen hehehe vervelend ben ik he?

Regels voor berichten