Advertentie | |
|
![]() |
|
Lekker kinderachtig..: nono:
Het is alleen leuk, als je het van te voren weet (dus je hebt niet je dure laarzen aan ofzo) en als iedereen helemaal doorweekt is van het bier.. Best ernstig, het laatste restje van je bier gooi je dan standaard over iemand heen ![]() Maar als iemand zomaar met bier gaat gooien, kan ie echt een grote bek krijgen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ja, vervelend. Het zijn meestal vrouwen die drank morsen... Ik weet niet waarom, maar die vrouwen kunnen hun bier nooit vasthouden. (ik wel
![]() ![]()
|
Met bier gooien is zonde en ook niet leuk voor de mensen die daar niet van houden.....
Toch eens aan meegedaan, bier gratis, iedereen al behoorlijk heen en de grootste k*t band die je je kunt voorstellen. ![]() Mja, moet je bij zijn geweest. In die situatie kon het gewoon....
|
ik ben geen jamai fan maar groot gelijk heeft ie.....denk es na man....wat zou jij doen??? lekker doen alsof er niks aan de hand is en lekker doorzingen onder een bierdouche?
en trouwens, had jij dan gewilt dat ie bleef? als je met bier gaat gooien neem ik niet aan dat je z'n optreden goed vindt......jij wou gewoon nog ff doorgaan met biergooien en stoer doen tegenover je vrienden zeker.....!! ik snap jouw soort echt niet hoor..... ________________ Je haalt me de woorden uit de mond! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat zoiets je avond meteen verpest vind ik echt zo een onzin, als dat zo is dan laat jij je avond gewoon verpesten. Kom op zeg, neem zaken een beetje licht op, zie er de humor van in etc.
Ik heb ook op een feest een keer een helemaal vol bierglas over mn hoofd gehad, stond onder een rooster en diegene die daarboven stond vond het kennelijk grappig. Ik was doorweekt én lach dubbel, zoiets kan nou eenmaal gebeuren hoor, sjees. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ja ach, heb meerdere artiesten doorweekt van het podium zien verdwijnen. Dinand van kane, Kate Ryan, Def Rhymz, Romeo en nog meer van dat soort artiesten. Dinand was wel cool, die gooide terug. Ach ja, als je gewoon relaxed een avondje met vrienden staat te drinken verwacht je zoiets niet, maar ja als je op stap bent kan er van alles gebeuren. Boeien. Heb een hekel aan meisjes die dan meteen jouw nieuwe pilsje van je willen afpakken om ook over jou heen te gooien. Dubbele verspilling, koop je eigen bier maar. Nog zoiets, mensen die bier jatten. Sta je met een hele groep. Probeert zo'n meisje bier van je blad te pakken. Effe je blad weg zetten: "zou je graag een biertje hebben?" Zegt zij "ja" en dan gooi je een glas over haar heen. Ook al een van de foute dingen die ik heb gedaan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Ergernissen tijdens de muziekbeleving. HenkMul | 160 | 23-06-2005 06:49 | |
Muziek |
Groepjes uit jij omgeving die je goed vind NeuroticFantasy | 149 | 15-02-2004 19:28 | |
De Kantine |
roken niet in horeca verboden boer | 92 | 06-01-2004 14:27 | |
Muziek |
Bad Candy Carn | 75 | 04-05-2003 16:02 | |
Muziek |
Bevrijdingsfestivaliteiten KrizzZzZZzzjE :P | 72 | 04-05-2003 15:47 |