Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en ik ben natuurlijk wel zo'n muts dat ik direct wil gaan autorijden ![]() maar goed, kben daar nu dus wat minder zeker van geworden. ![]()
|
Eerste les stonden we aan de kant van de weg, het was eind januari en het sneeuwde. Instucteur zegt: trap het gaspedaal maar eens in. Dus dat doe ik. Opeens begint die motor toch te roken! Instructeur zegt: dit is niet goed, ik ga er maar even mee naar de garage. Ik heb welgeteld een kwartier les gehad toen....
Er zat trouwens sneeuw in de motor. Eerste echte les ging wel goed, ik mocht alleen nog niet remmen. Dinsdag moet ik trouwens voor de 2e keer afrijden, jullie gaan wel allemaal duimen he?! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb mijn eerste rijles donderdag gehad. Mocht alleen sturen en gasgeven.
1. Ik stuurde constant naar de stoep 2. Ik ben een snelheidsmaniak ![]() 3. haalde constant de 2 stuurbewegingen door elkaar. (overgeven en doorgeven) 4. Ik kan mijn stuur nog niet vanzelf teruglaten draaien. (controlfreak) Maar ik vond het echt hartstikke leuk ![]() Volgende les ga ik leren remmen. Mwuhahahaha! |
![]() |
|
Ja, mijn eerste rijles...
![]() Ik dacht dat ik nooit van de plaats zou komen of dat ik een paar boompjes mee zou nemen, maar dat is me toen (en tot nu toe ook ) niet gelukt ![]() Nou ja, in ieder geval moest ik ook meteen alles doen. En wat denk je? Bij de eerste kruising kreeg ik meteen al een rotonde...yes.... ![]() Wat ook zo irritant is, is als er van die mensen achter je rijden en dan de hele tijd zo stom naar je zitten te kijken, zo onder het motto van 'wat doet die hier op de weg???' ![]() Ach ja, ook nog heel leuk was dat er een tijdje al een tractor achter me aan zat (ik reed harder dan hij überhaupt mocht, maar oke... ![]() ![]() ![]() ![]() Dat was mijn eerste rijles... ![]() en er zullen er nog vele volgen... Tractors zijn nu niet mijn favoriete mede-weggebruikers... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het lijkt echt een stuk moeilijker dan het is ![]()
|
was me tmijn vader, op het industrieterrein, met een volkswagen caddy. Ging helemaal verkeerd het eerste kwartier. Sloeg wel 3 keer af. maar heeft naderhand wel z'n vruchten afgeworpen: in één keer geslaagd
nu weet ik dat een volkswagen caddy gewoon k*t schakelt en heb er in die wagen nu nog steeds problemen mee om de koppeling goed omhoog te laten komen. Die auto is behekst!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hartstikke top! Ik heb de eerste les in mn eigen woonplaats gedaan. Na die les zei mn rijinstructeur dat ik de week erop meteen al naar Groningen mocht. De meeste mensen hebben namelijk eerst 5 lessen in eigen woonplaats. Heb geloof ik zo'n 17 lessen gehad en toen had ik mn rijbewijs
![]() Een vriendin van mij heeft wel zo'n snelcursus gehad. Ze heeft er 2 keer examen gedaan. Vorig jaar in maart examen gedaan en nu kan ze nog niet rijden! Niet kunnen schakelen, niet weten wanneer je op kunt rijden (altijd op verkeerde momenten) en durft niet achteruit te rijden. Kortom DRAMA!!!!! ![]() |
![]() |
|
ik moet nog 1,5 jaar wachten voor dat ik 18 ben, maar laatst kreeg ik rijles op een parkeerplaats van me vader. Ik reed in een hele oude camperbus, die nog moet worden 'verwarmt' enzo. Maar het ging wel redelijk, een paar keer nam ik de bocht niet goed. Het was wel lastig om te beoordelen wanneer de schakelaar nou in z'n vrij stond en wanneer in z'n 1.
||
Citaat:
![]() en ik kan nou ook antwoorden: het was ontzettend leuk, maar ook wel eng. Gewoon zo'n groot voertuig de weg op laten gaan en dan allemaal andere auto's langs je zien scheuren... Wat ik heb gedaan vandaag: Eerst een tijdje alleen maar sturen, daarna ook gas geven en de koppeling indrukken en terug laten komen (jaja ![]() ![]() Maar kvond 't dus erg leuk ![]()
|
heb gisteren mijn eerste rijles gehad... ben ergens op een achterafweggetje begonnen, en ik eindigde op de autoweg... moest sturen en schakelen. en ik heb m niet eens stil laten vallen.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |