Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Of wat te denken van zwart/zilveren pc's? Die zijn toch veeeel minder gevoelig voor dat soort dingen. Ik ben sowieso blij dat die pc-kleur d'r een beetje uitgaat. ![]() |
![]() |
|
@ enlightenment: Met CIF krijg je dat echt niet weg, zeker nog nooit een vergeelde pc in handen gehad?
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, als je 't met aceton redelijk weg kunt krijgen zou 't ook met methanol moeten lukken. Voordeel is dat methanol lang niet zo agressief is t.o.v. plastic als aceton; maar je kunt er ook vanalles mee schoonkrijgen.
Zelf moet ik ook nog een PC een beetje schoonmaken, zal 't wel eens proberen met methanol. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb geen ervaringen met methanol. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ow Mike! Dat klinkt geweeeeldig! Vertel me er meer over! Kan ik nu al mn kast vol andere schoonmaak middelen weg gooien? Dus deze doekjes tegen stof kunnen weg? Dit laminaat schrob middel? Dit laminaat glans middel? Dit perket vloer schrob middel? Dit parketvloer glansmiddel? En zelfs deze complete machine speciaal voor tegelvloeren? Het kan allemaal gewoon weg? Ow geweeeeldig Mike! Vertel me er meer over! |
![]() |
||
Citaat:
Je krijgt altijd iets extra's als je direkt bestelt (bullshit natuurlijk, maar voor de doelgroep bijzonder overtuigend). ![]()
|
|