Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als je je zo laat beinvloeden door mensen, dan kom je echt geen stap verder, jochie ![]()
|
Verwijderd
|
Probeer te slagen, als je 18 bent kun je het huis uit. Je kunt dan zelf kiezen welke opleiding je wil doen, het kan alleen zijn dat je ouders die dan niet willen bekostigen, maar mogeliijkheden om het zlefstandig op te knappen zijn er wel, hou dat voor ogen.
Wat voor een opleiding zou je willen doen? |
![]() |
|
Je ouders zullen toch echt onder ogen moeten zien dat jij heus niet zo dom en lelijk bent als zij wel niet willen zeggen. Ten eerste ben je niet dom. Je bent in je examenjaar gekomen, dat was je heus niet gelukt als je echt dom was. Ga er gewoon voor, als je nu je diploma haalt kun je voor eens en voor altijd laten zien dat jij het kan. En zelfs als je het niet haalt: dan haal je het volgend jaar wel. Een jaartje extra maakt je heus niet dom, maak je daar maar niet druk over.
En lelijk? Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, maar ik weet wel dat ouders hun kinderen mooi horen te vinden, hoe dan ook. Iedereen heeft goede punten en dat is wat ouders horen te zien. Ook jij hebt mooie dingen aan je uiterlijk, dat kan gewoon niet anders. Waarom doen je ouders dit? Heb je ze dat al eens gevraagd? Want dit is echt niet normaal... -x- Nona
||
Citaat:
In jou plaats zou ik mezelf proberen te motiveren en zorgen dat je slaagt...Dan kan je misschien een geheel nieuw leven beginnen zonder die klote ouders van je
|
Tis niet zo erg dat ik uit huis wil ofzo, maar ze doen soms zo irritant. Vooral mn vader maakt echt altijd lullige grapjes over mn uiterlijk enzo, en hij zegt telkens dat ik dom ben. Mn moeder kraakt me ook telkens af, ik heb nog nooit een postitief woordje ove rmij van haar gehoord.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verander het in "NAtural born -I fuck it up-" En dan zeg ik "ja je hebt gelijk jongen". Je kiest ervoor om de dingen te zien zoals je ze nu ziet. Ze zijn niet per definitie slecht...alleen zo zie jij het wel. Sja....
Voor zover mijnr eactie op de titel. Op het bericht daaronder: je kunt dingen ook verkeerd opnemen. Heel lastig voor jezself en je omgeving. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weet je wat leuk zou zijn? als je je ouders bewijst dat je niet dom bent en je examen wel haalt..
en waarom zou je een einde aan je leven maken omdat het volgens jou allemaal zou rot is.. heb je echt echt zo slecht dan.. tuurlijk het is niet leuk als je ouders je behandelen als vuil (zo vat ik het op iig) maar dat is niet het einde van de wereld hoor.. wees blij dat je ouders nog bijelkaar zijn dat niemand in je gezin ziek is (neem ik aan.. correct me if i'm wrong) je hebt eten en onderdak .. ik zou niet klagen als ik jou was sorry maar ik ben even in een rotbui maar ergens vind ik dat ik wel gelijk heb |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
MAargoed zulke dingen willen 'jullie' vast niet horen in dit topic cq dit forum ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk bovendien niet dat het onmogelijk is. Alleen medicijnen hebben meestal (!) geen zin. |
![]() |
||
Citaat:
School verkloot ik nu wel, maar ik terroriseer hen niet, zoals zij dat noemen. Ik zou zelf niet weten of het in zijn geval nog mogelijk is, hij is anders behoorlijk ingezakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Relaties zijn een wisselwerking, het zijn niet alleen je ouders (waarmee ik niet wil zeggen dat het allemaal jouw schuld is, verdraai m'n woorden dus niet op die manier ajb). Dan zakt ie maar weer uit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |