Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Tim
|
Verwijderd
|
Mwah, ik denk dat ik wel redelijk goed uitkom, 's morgens glas melk en een kop koffie, op school heb ik wel altijd een flesje water mee.. maar dat drink ik meestal niet leeg, als ik uit school kom, drink ik wel veel, meestal 2 of 3 glazen, meestal water.. bij het avond eten een glas water en een kop koffie, en wat later op de avond nog 2 glazen drinken ofzo.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik drink op school 2 keer koffie uit een beker. Verder drink ik een flesje leeg met limonade van een halve liter en soms een blikje fris uit de automaat. Thuis drink ik 's middags uit school een mok koffie en 's avonds ook en een glas fris. Ik denk dat ik wel aan de aanbevolen hoeveelheid zit.
|
![]() |
Als ik vrij ben en ik zit thuis dan drink ik soms wel 3 liter water/thee. Ik loop dan ook constant naar de wc
![]() Ben ik op school dan neem ik altijd 50 cl flesje mee die ik ongeveer 2x leeg drink en als ik thuis ben drink ik denk ik nog een liter. Dus ik denk dat ik wel genoeg drink op een dag.
|
Nee.
Drink een paar slokken water als ik wakker wordt, als ik uit school kom of ergens van thuis kom (en gefietst heb), als ik dorst heb en voor ik naar bed ga...verder niet dus ik kom denk ik echt niet aan die 1.5 a 2 liter. Drink verder soms vitamel, limonade, vruchtensap of fruitfris of iets in die zin, thee of koffie overdag. Al met al dus niet genoeg denk ik zo. |
![]() |
|
neej, ik drink echt niet genoeg.op school neem ik altijd eeen flesje mee met 0,5 liter en die vul ik soms nog 1 keer. als ik naar school ga drink ik mischien nog net 1,5 liter. maar zoals nu als ik vakantie heb en thuis zit heb ik gewoon minder dorst en drink ik soms maar 3/4 glazen drinken. maar ik probeer me er nu echt aan te houden om genoeg te drinken dus ik heb een maatbeker van een liter op het aanrecht staan en schenk daar steeds wat van in. dus prbeer er nu wel wat aan te doen.
|
Verwijderd
|
Als ik naar school ga, neem ik altijd een 0,5l. flesje mee met water. Die is na 2 uurtjes alweer op, want ik drink altijd als ik niks te doen heb
![]() Thuis zet ik altijd thee en dan drink ik met gemak een liter. Of meer zelfs ![]() En als ik ga sporten, drink ik altijd onwijs veel water. Ik neem een bidon mee (ongeveer 0,5l.) en die vul ik nog wel een keer. Weer een litertje dus... Al met al drink ik dus wel genoeg ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|