Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
alleen maar kleding???
ik wil graag wat subtansieels kopen, als ik het op spaarrek. zet dan gaat het toch op aan bier en eten ed, vind t zo zonde, maar moet nog ff denken wat ik ermee ga doen. Ik denk 5 stoelen kopen, of eerst 3 (100 e per stuk) en dan 200 uitgeven aan kleine dingen, een vriend uit eten nemen etc. Ik heb namelijk eettafel maar maar 1 stoel, dat staat zo lullig, worden gewoon stoelen van de dump ofzo beetje verf, nieuw stofje zoiets denk ik
||
Citaat:
Maar dan toch eerst even nieuwe cd's kopen. Nieuwe schoenen. Een warme winterjas. Nieuwe sjaal. Ik heb het erg koud dus ook beenwarmers shoppen en dikke sokken. Misschien een tvtje om mijn privacy veilig te stellen. Maar wacht! Met 500 € kan ik wel op vakantie.. Hmm. Spaarrekening! |
![]() |
|
![]() |
Ik ben me al helemaal aan 'r verkneukelen omdat ik over anderhalve week 550 euro heb. Heb namelijk net allemaal geld van mn werk, oppassen en kinderdansjes maken gekregen. En in de herfstvakantie krijg ik weer mn kleedgeld+geld van 2 nachtjes+daagjes oppassen.
Toevallig zat ik me dus ook al af te vragen wat ik er mee zou gaan doen. Mijn ideeen: -Zo mogelijk een weekendje Edinburgh (nichtje woont daar) -Een of ander kuuroord -Sieraden/riemen (ernstig gebrek) -Kapper -Mooie zwarte broek -Leuke shirtjes -Zwarte laarsjes -Gave dikke sjawl+winterjas waar een sjawl leuk bij staat ![]() Maar ik kan natuurlijk ook alles verstandig vastzetten ofzo. |
![]() |
|
ik denk dat ik t zou laten staan op m'n bankrekening..sparen voor vakanties
![]() en ik denk dat ik een duur 'iets' wat eerder zou kopen, want normaal denk ik er 3x over na en koop het dan nog niet.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Probleem met telefoon en internet Mestkever | 53 | 26-01-2007 13:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De Graal-Manuscripten : Inleiding Valianth | 1 | 19-01-2005 14:16 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
startmoment godsdienst vedetje | 10 | 17-11-2004 19:37 | |
Lichaam & Gezondheid |