Advertentie | |
|
![]() |
|
Mooi, maar ik ben ook wel benieuwd naar het origineel...
Taalgebruik vind ik mooi, inhoud ook, alleen vraag ik me af waarom je niets hebt gerijmd in de laatste strofe. Niet dat het niet mooi is zo, maar het past iets minder bij de rest zo, vind ik.
|
Het dichten zit echt in de familie
![]() ![]() ![]() Het gebeurd niet zo vaak, maar na dit gedicht viel ik echt even stil: ik heb eerlijk gezegd helemaal geen negatieve kritiek... Het enige puntje dat je gedicht misschien nog beter zou kunnen maken is de suggestie van lovetear; rijm in de laatste strofe zou het net wat leuker maken voor het lezen. Maar verder; prachtig...mooi ritme en echt een hele sterke verwoording. De schuine strofe is echt heel erg goed!
|
![]() |
Goh wat leuk om die reacties te krijgen! Zusje inspireert me wel een beetje hoor!
![]() Ja, was idd wel handig als het orgineel erbij stond! hier komt ie: En hoe is het einde nu? Verloren gedachten dolen door de nacht om te jagen naar illusie die de hoop niet meer verwacht Bevrijd het gevangene van klemmend korset van't verblekende donker dat nauwlettend zegt: Verzwijg en verlaat verdrijf en ontken onteer en verlaat jezelf en vandaag Ontsluit je gevoel met stralen van zonlicht ontzwijg je gedachten in't licht van de lach |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoping Verwijderd | 6 | 06-03-2005 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoop (kerstkaartgedicht, graag meningen!) Sannetje | 8 | 19-11-2003 08:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Hoop Scheffer nieuwe Secretaris-Generaal NAVO Dr. Oetker | 48 | 23-09-2003 21:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Hoop Scheffer: beleid overlaten aan grote EU-landen Blitzkrieg Bop | 70 | 23-09-2003 09:51 | |
ARTistiek |
Hoop doet leven... Noortje_S | 3 | 30-05-2002 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
kleine hoopjes valse hoop sunflouwer | 1 | 04-03-2002 19:43 |