Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2003, 01:25
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-10-2003 @ 18:54:
Outlook is veel meer dan een mailclient, ik gebruik thuis ook The Bat! maar het is niet te vergelijken.
Hail to thee!

Maar uh, ik had het over foutlook express, niet't ding wat bij megakrak office wordt bijgeleverd..
Oud 06-10-2003, 12:37
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-10-2003 @ 02:25:
Maar uh, ik had het over foutlook express, niet't ding wat bij megakrak office wordt bijgeleverd..
Tja, alleen complete n00bs kennen het verschil niet tussen Outlook en OE, dus ik ging d'r vanuit dat jij dat wel deed. Helaas!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:06
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 04-10-2003 @ 18:44:
Eh ja, ik neem aan dat mensen die een fatsoenlijk spel willen maken, geen foutlook gebruiken maar natuurlijk The Bat!
Nou, ik heb anders toch een behoorlijke 'fout' gezien in The Bat. Wanneer je van een mailaccount een incorrect wachtwoord opgeeft in The Bat, krijg je geen foutmelding of niets --> zo lijkt 't gewoon net of je geen mail hebt. Een melding dat het wachtwoord onjuist was of op zijn minst dat de aanmelding faalde zou netjes zijn.

Ik zweer altijd nog bij Pegasus Mail.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:10
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Eerlijk gezegt vind ik het geheel nogal overdreven en opgeblazen. Tuurlijk is het klote, en zullen cheats sneller gemaakt kunnen worden. Maar er is altijd wel een manier om er iets tegen te doen, grote kans dat dat voor een deel al gedaan is door de code zo aan te passen dat de gelekte source niet meer goed te gebruiken is. Ze hopen door een media hype de daders sneller te kunnen pakken en dat ze zwaardere straffen krijgen. Precies hetzelfde is gebeurd bij Quake, en niemand die zich daar ooit druk om heeft gemaakt. En op die engine zijn toch nog een hele hoop spellen gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2003, 13:17
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 06-10-2003 @ 13:37:
Tja, alleen complete n00bs kennen het verschil niet tussen Outlook en OE, dus ik ging d'r vanuit dat jij dat wel deed. Helaas!
Ik weet het verschil wel, ben alleen te lui om dat "Per Ongeluk" bij die office-versie te schrijven.

Citaat:
Dobermann schreef op 06-10-2003 @ 14:06:
Nou, ik heb anders toch een behoorlijke 'fout' gezien in The Bat. Wanneer je van een mailaccount een incorrect wachtwoord opgeeft in The Bat, krijg je geen foutmelding of niets --> zo lijkt 't gewoon net of je geen mail hebt. Een melding dat het wachtwoord onjuist was of op zijn minst dat de aanmelding faalde zou netjes zijn.
Welke versie gebruik je dan? Als het niet lukte dan vraagt-ie opnieuw om je wachtwoord. Indien je geen verbinding kan maken met je mail server dan staat't onderaan.

En Pegasus Mail kan ook niet fatsoenlijk quoten. Of inmiddels wel?
Oud 06-10-2003, 13:22
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
zeg, dit gaat zo wel erg off-topic he
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 01:18
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 06-10-2003 @ 14:17:
Welke versie gebruik je dan? Als het niet lukte dan vraagt-ie opnieuw om je wachtwoord. Indien je geen verbinding kan maken met je mail server dan staat't onderaan.

En Pegasus Mail kan ook niet fatsoenlijk quoten. Of inmiddels wel?
Laatste versie, de exacte notering moet ik je schuldig blijven; ikzelf draai 'm niet, m'n ouders gebruiken 'm. Geen foutmelding of niets; gewoon helemaal nergens ook een uitroepteken of wat dan ook!

En je kunt heerlijk quoten met Pegasus, hoor
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 01:52
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Dobermann schreef op 07-10-2003 @ 02:18:
Laatste versie, de exacte notering moet ik je schuldig blijven; ikzelf draai 'm niet, m'n ouders gebruiken 'm. Geen foutmelding of niets; gewoon helemaal nergens ook een uitroepteken of wat dan ook!

En je kunt heerlijk quoten met Pegasus, hoor
Vaag. Maarja, ik hoef niets anders meer.

Maar zet Pegasus ook netjes de initialen van de schrijver voor het > tekentje, net zoals op het goede oude fidonet? *fido-zwijmel*
Oud 07-10-2003, 11:06
Prime Evil
Prime Evil is offline
De topic heet Half-Life 2 source-code gelekt, en niet Bespreek hier saaie mailclients. Voor zover dit informatieve bericht van gene zijde.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 12:34
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 07-10-2003 @ 12:06:
De topic heet Half-Life 2 source-code gelekt, en niet Bespreek hier saaie mailclients. Voor zover dit informatieve bericht van gene zijde.
Topics maken een ontwikkeling door, PE. Dat zou jij persoonlijk ook eens kunnen overwegen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 13:14
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
HL2 is nog saaier dan de eerste Outlook Express
Oud 07-10-2003, 13:56
Enlightenment
Enlightenment is offline
Mag het nu weer over HL2?
Oud 07-10-2003, 17:30
BendeBen
BendeBen is offline
dr schijnt een beta uit te zijn van 1,5 gig
wat een gekkenhuis daar

en HL2 is nu delayed tot april 2004
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 18:20
schietgeweer
schietgeweer is offline
Vind het hartstikke kut, voor ons en voor Valve.

Maar van de andere kant gezien, in april '04 is er al heel wat nieuwe hardware op de markt en ligt alle zooi waarmee je HL2 makkelijk kan draaien al lang in de afprijsbak. Een nieuwe computer zit er voor mij nu in ieder geval wel in.
Oud 07-10-2003, 18:21
Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 07-10-2003 @ 18:30:
dr schijnt een beta uit te zijn van 1,5 gig
wat een gekkenhuis daar
en HL2 is nu delayed tot april 2004
Hm, ja dat is het laatste gerucht, maar niets is zeker.
Citaat:
Dobermann schreef op 07-10-2003 @ 13:34:
Topics maken een ontwikkeling door, PE. Dat zou jij persoonlijk ook eens kunnen overwegen
Ontwikkeling? Oh, daarom gaat het al menig post over Outlook e.d.? En 'ontwikkeling' in deze heet gewoon 'offtopic'. Voor het plebs.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 18:31
herz
herz is offline
err gerucht
het is waar

ze gaan het deel wat is gestolen gaan ze weer herscrijven zodat de sourcecode die de hackers hebben nutteloos is..
Vivendi aandelen zijn overigens met 1.6% gezakt

en voor de rest
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:59
I-brahimovic
I-brahimovic is offline
Sorry, ik ga dit toch even vragen. Heb het hele topic nog niet gelezen, ben druk ( ).

Eerst ging het gerucht dat de sourcecode geleaked was... bij Valve ontkenden ze dit toch? Maar uiteindelijk is het toch gebeurd? Wat is er gebeurd? Ik neem aan dat er een pc bij Valve is gehackt, waar alle data opstaat? Maar welke Einstein laat dan ook zo'n pc met internet verbonden zijn, of was dit een voorwaarde voor de ontwikkeling? Inmiddels zou er een (officiele?) demo uitzijn, er zou zelfs een (volledige) beta zijn. Wat is nu waar?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 23:23
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ja, wel goede beslissing denk ik.

Uitstel Half-Life 2 naar 2004 na uitlekken source code
Oud 09-10-2003, 02:38
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 07-10-2003 @ 19:21:
Oh, daarom gaat het al menig post over Outlook e.d.?
Hulde voor uw scherpe oog!

Citaat:
Prime Evil schreef op 07-10-2003 @ 19:21:
En 'ontwikkeling' in deze heet gewoon 'offtopic'. Voor het plebs.
Die zwart/witte gedachte doet mij slechts de hoofd schudden. Helemaal vanwege je aanmatigende attitude.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:12
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 08-10-2003 @ 00:23:
Ja, wel goede beslissing denk ik.

Uitstel Half-Life 2 naar 2004 na uitlekken source code
Om daar nog even op verder te gaan:

HL2 Theft means NO christmas launch - [Computer Games]
Submitted by Forcefire on 10/7/2003 11:36:55 AM 14 Comments

One of the year's most-anticipated PC games, Half-Life 2, will not be out in time for Christmas. The game's publisher, Vivendi Universal, blamed the delay on the recent theft of the title's source code.

The news will disappoint fans of the original game, one of the most popular and widely acclaimed games of all time.
Since it first appeared first years ago, Half-Life has sold some eight million copies in its various versions.

The sequel had originally been expected to be out by the end of September. It was then pencilled in for a release in time for Christmas.
But the theft of a key part of the game appears to have derailed those plans.
"Vivendi Universal Games is only the distributor of the product, which is produced by the US studio Valve and so it will up to them to make an announcement," said the head of Vivendi Universal Games, Christophe Ramboz.

Half-life hacker thief speaks? **Updated** - [General]Submitted by Forcefire on 10/9/2003 10:52:12 AM 18 Comments

According to several Half-life related websites and HL related IRC chatrooms word is the thief who stole the Half-Life 2 source code from Valve is threatening to release the entire source code. Here is his/her statement:

"To all those saying HL2 was delayed because of the hacking action, ill just remind you that what was leaked is what Valve has, nothing more and nothing less, so its pretty good to understand it wasnt finished yet. Also I'd like to point out the E3 [demo] was one big fake by Valve. Ever tried to kill that soldier in physicstown ? Notice the door will still get kicked ? No scripted sequences ?

To everyone saying this is no Beta: I'd like to point out that THIS is what you wanted Valve to release on 9/30/03, theres no such thing as a much better release in Valves network! "

To Valve: I suggest you stop lying to your customers about how much was stolen/compromised, or I'll have to release everything just to prove my point. And you know what you got, as I do."
Do you think he/she has a point???

Het begint een beetje op Duke Nukem Forerver te lijken :/
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:20
Chimera
Chimera is offline
Het begint een beetje op gericht zwartmaken te lijken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:29
Obi Wan
Obi Wan is offline
"I'd like to point out the E3 [demo] was one big fake by Valve. Ever tried to kill that soldier in physicstown ? Notice the door will still get kicked ? No scripted sequences ? "

Dit stukje breng bij mij nog wel twijfels naar boven, als ik dat E3 filmpje ervan goed heb bekeken zag ik dat die soldier (die hij daar dus niet doodschoot) eerst de deur probeerde te openen, daarna door het raam schoot.. en een 2e soldier die deur inkickte..

Dan had ie beter kunnen zeggen dat er nog steeds door het raam geschoten wordt.

Maarja, ik heb geduld.. ik wacht wel af wat Valve er nog van gaat maken..
Dan maar langer wachten
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 00:08
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Ik heb hem, en ik moet zeggen, er moet echt nog heel erg veel aan gedaan worden. Hierdoor krijg ik alleen maar minder vertrouwen in Valve, dat ze zolang gewacht hebben met het verplaatsen van de datum. Ik geloof niks meer van wat ze nu nog zeggen zonder dat ze met keihard bewijs komen. Ik denk dat als ze zo doorgaan, meer mensen [anonymous leaker] gaan geloven dan de heren van Valve.

Owja, en als je wilt weten hoe ik er aan kom, dan heb je lekker pech, want dat zal je niet van mij horen . Het is en blijft een slechte zaak, en ik ga hem dus ook niet verder versprijden.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 13:17
Obi Wan
Obi Wan is offline
verspreiden :x

Ik vind het sowieso laag dat je het zelf al hebt
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 13:44
Paniccore
Paniccore is offline
ik lees overal dat de beta niet speelbaar en dan zegt die gast dat ze dat wilden uitbrengen?

sure
Oud 10-10-2003, 15:32
Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 10-10-2003 @ 14:17:
verspreiden :x

Ik vind het sowieso laag dat je het zelf al hebt
Het was laat

mwa, ik denk dat vrijwel iedereen hem zo downloaden als ie de kans zou krijgen, zeker als je er net een nieuw systeem voor hebt gekocht omdat je dacht dat ie 30 september uit zou komen. Dat ze dat niet gehaald hebben begrijp ik nog wel, maar dat ze 4 dagen voor die datum pas vertellen dat het zo is vind ik heeeel erg fout.

@ paranoid Android: De Beta is ook niet speelbaar, daarom komt ie ook pas op z'n vroegst in april uit. Als ze het uit zouden brengen zouden ze het dus met dit moeten doen, wat dus gewoonweg niet kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten