Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 19:32
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
She-Devil schreef op 08-10-2003 @ 20:30:
Just for the record, ik reageerde op deze manier op mr. Dobermanns post omdat hij hetzelfde taalgebruik en manier van beargumenteren hanteerde.

Het enige waar ik het mee eens kan zijn is de zin "Het is de taak van man èn vrouw om zwangerschap te voorkomen, niet alleen die van de man of vrouw." Maar de gevolgen van een ongewenste zwangerschap komen meestal alleen bij de vrouw terecht. En dat is weer een hele andere discussie. Want ik heb niet als doel het "mannen/vrouwen"-oorlogje te starten. Mijn doel is om te voorkomen dat sommige kortzichtige argumenten en ideeën zich gaan verspreiden.
Heb jij haar op je tanden?

sorry, ik kon het niet laten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2003, 19:48
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 08-10-2003 @ 20:32:
Heb jij haar op je tanden?

sorry, ik kon het niet laten.
Heb jij überhaupt een (eigen) mening over dit onderwerp?

De reactie die je nu geeft geeft in ieder geval wel aan dat je geen goede argumenten tegen mijn stelling kon verzinnen en daarom met een zwakke (en waarschijnlijk humoristisch bedoelde) reactie komt.

die bovendien nog zwakker wordt door er meteen een verontschuldiging onder te plaatsen

Voor meer info over het haar op mijn tanden, check het fotoboek..
Oud 09-10-2003, 01:30
Tampert
Tampert is offline
ben ik de enige die 55 een nogal kleine testgroep vindt? Daar kun je toch geen statistiek mee bedrijven voor de hele wereld? Je moet het wél binnen het verband zien. Dit is duidelijk een voorbeeld van een slecht, onvolledig (danwel niet afgerond ?) onderzoek dat wordt gebruikt voor promotie van een bepaald product.

nu antwoord op de vraag: Aangezien ik mijn partner meer vertrouw dan mezelf op dat gebied zou ik hem denk ik wel gaan slikken maar ook haar de pil laten blijven slikken.
Oud 09-10-2003, 08:42
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
She-Devil schreef op 08-10-2003 @ 19:57:

En fuck jou met je 'pijntjes bij de menstruatie',
Erm. Dat was dus 1 van de redenen waarom ik ben begonnen met slikken.
Het was gewoon niet meer uit te houden.
Oud 09-10-2003, 11:15
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef op 07-10-2003 @ 18:34:
Ook altijd al geweten dat de pil de kans op borstkanker verhoogt? Dan zou ik er namelijk een andere smile naast zetten.

Ik las laatst een artikel in de VN dat steeds meer vrouwen die de pil geruiken toch zwanger worden. Soms door verkeerd gebruik maar ook door goed gebruik en de onzekerheidsfactor van de pil. Noem je dat dan geen ongelukje?

Sommige vrouwen/meisjes in Nederland schijnen zelfs te denken dat de pil je ook beschermt tegen geslachtsziektes! Dames, weet wat je slikt! Met je baas in eigen buik.. Stelletje koeien.
Dan hebben ze zeker geen voorlichting op school gehad
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-10-2003 @ 12:15:
Dan hebben ze zeker geen voorlichting op school gehad
Waarschijnlijk wel maar hebben ze niet goed opgelet. Het valt me wel vaker op hoe ongelooflijk dom de jeugd vaak nog is. Er lopen echt mensen rond die (nog) denken dat je van tongzoenen zwanger kunt raken, dat de pil tegen geslachtsziektes beschermt en dat twee condooms over elkaar veiliger is dan één.

Een bepaalde categorie zal altijd dom blijven, daar is vrij weinig aan te doen. Seksuele voorlichting op school ligt over het algemeen in Nederland wel op een redelijk niveau, het is vaak meer de onnadenkendheid van domme jongens en meisjes zelf en die hou je altijd.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 09-10-2003 @ 12:21:
Waarschijnlijk wel maar hebben ze niet goed opgelet. Het valt me wel vaker op hoe ongelooflijk dom de jeugd vaak nog is. Er lopen echt mensen rond die (nog) denken dat je van tongzoenen zwanger kunt raken, dat de pil tegen geslachtsziektes beschermt en dat twee condooms over elkaar veiliger is dan één.

Een bepaalde categorie zal altijd dom blijven, daar is vrij weinig aan te doen. Seksuele voorlichting op school ligt over het algemeen in Nederland wel op een redelijk niveau, het is vaak meer de onnadenkendheid van domme jongens en meisjes zelf en die hou je altijd.

maar als het goed is verteld de dokter dat als je een recept gaat halen..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-10-2003 @ 12:23:

maar als het goed is verteld de dokter dat als je een recept gaat halen..
Ja, maar er zijn ook veel mensen die het oordeel van de dokter niet opvolgen of domweg niet geloven. Je hoeft maar op Psychologie te kijken om te zien dat er nog behoorlijk wat mensen zijn die geen waarde hechten aan het oordeel van een arts.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:13
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Gatara schreef op 09-10-2003 @ 09:42:
Erm. Dat was dus 1 van de redenen waarom ik ben begonnen met slikken.
Het was gewoon niet meer uit te houden.
Dan waren het dus geen pijntjes, daar ging het om. Ik denk niet dan hier een man is die wel eens ongesteld is geweest en dus een idee heeft hoe en wat en welke pijntjes. Vandaar.
Oud 09-10-2003, 12:19
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef op 09-10-2003 @ 13:13:
Dan waren het dus geen pijntjes, daar ging het om. Ik denk niet dan hier een man is die wel eens ongesteld is geweest en dus een idee heeft hoe en wat en welke pijntjes. Vandaar.

De mate van pijn kan nogal verschillen als ik de mensen om mij heen mag geloven, voor de een zijn het pijnen, en voor de andere pijntjes.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 12:47
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 09-10-2003 @ 13:19:

De mate van pijn kan nogal verschillen als ik de mensen om mij heen mag geloven, voor de een zijn het pijnen, en voor de andere pijntjes.
En hoe is dit een argument?
Oud 09-10-2003, 17:50
Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Uitgeluld schreef op 07-10-2003 @ 16:33:
De mannen ondervonden geen bijwerkingen en na beëindiging van de testfase waren zij binnen enkele maanden weer vruchtbaar.
Heb in de Sp!ts (hoe betrouwbaar gelezen dat het 6 tot 12 maanden duurde voor de spermaproductie weer normaal was.. Dat vind ik wel erg lang, maar verder wel handig. Zeker als er wat meer onderzoek naar gedaan wordt komende tijd.
Oud 09-10-2003, 18:12
Sjoukie
Sjoukie is offline
Ik ga over dit onderwerp mn Schoolexamen schrijven done, dus kom op met argumenten voor en/of tegen plieesss ....
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 11:42
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef op 09-10-2003 @ 13:47:
En hoe is dit een argument?
jezus waar kan jij je druk over maken zeg. nooit als een voorrecht beschouwd kinderen te kunnen krijgen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 12:03
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 10-10-2003 @ 12:42:
jezus waar kan jij je druk over maken zeg. nooit als een voorrecht beschouwd kinderen te kunnen krijgen
en dan moet je maar niet klagen over pijn?
Oud 10-10-2003, 12:36
Verwijderd
Pijn is maar relatief

Geen kiddos krijgen niet

Dit zeg ik natuurlijk alleen maar om jullie dwars te zitten
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 12:45
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Ik wou net zeggen je praat er wel erg makkelijk over zoals de meeste mannen hier, en het is duidelijk dat jullie niet weten hoe het is om menstruatiepijn te hebben, dan zou de wereld vergaan, aangezien de meeste mannen al bij een griepje doen alsof ze doodgaan (serieus sommige kunnen zich echt vreselijk aanstellen).

Als mannen moesten bevallen was de mensheid al uitgestorven
Oud 10-10-2003, 13:04
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Tweety2k schreef op 10-10-2003 @ 13:45:

Dat zou heel goed kunnen. Vrouwen schijnen namelijk een hogere pijngrens te hebben dan mannen.
Oud 10-10-2003, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Tweety2k schreef op 10-10-2003 @ 13:45:
Ik wou net zeggen je praat er wel erg makkelijk over zoals de meeste mannen hier, en het is duidelijk dat jullie niet weten hoe het is om menstruatiepijn te hebben, dan zou de wereld vergaan, aangezien de meeste mannen al bij een griepje doen alsof ze doodgaan (serieus sommige kunnen zich echt vreselijk aanstellen).

Alsof jullie weten hoe het is als je niet in staat bent om kinderen te krijgen.

Enne, mannen stellen zich graag aan om aandacht te krijgen. Dus zouden wij veel kindjes krijgen omdat we dan ook veel aandacht krijgen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 14:59
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-10-2003 @ 14:04:
Dat zou heel goed kunnen. Vrouwen schijnen namelijk een hogere pijngrens te hebben dan mannen.
niet waar. wetenschappelijk bewezen. sorry.

toch denk ik idd wel dat bevallen voor een man een groter bezwaar kan zijn....zo'n baby uit zo'n klein gaatje...dat schiet niet op
Oud 10-10-2003, 15:00
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-10-2003 @ 12:21:

nah, da's toch een mooie vorm van natuurlijke selectie??
nix mis mee lijkt me...
Oud 11-10-2003, 19:28
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 10-10-2003 @ 14:20:
Alsof jullie weten hoe het is als je niet in staat bent om kinderen te krijgen.

Enne, mannen stellen zich graag aan om aandacht te krijgen. Dus zouden wij veel kindjes krijgen omdat we dan ook veel aandacht krijgen
Wooooow you dirty devil.

Alsof jij weet hoe het is om een kind te krijgen! 9 maanden! kotsen 's-ochtends, kut voelen, dikke buik en dan komt t eruit en fuck.. volgens mij doet dat zo'n pijn, uitscheuren, uitrekken, hechten...

En ik hou niet van mannen die zich aanstellen.
Oud 11-10-2003, 19:33
Verwijderd
Citaat:
She-Devil schreef op 11-10-2003 @ 20:28:
Wooooow you dirty devil.

Alsof jij weet hoe het is om een kind te krijgen! 9 maanden! kotsen 's-ochtends, kut voelen, dikke buik en dan komt t eruit en fuck.. volgens mij doet dat zo'n pijn, uitscheuren, uitrekken, hechten...

En ik hou niet van mannen die zich aanstellen.
heb jij al een kind gehad, of waarom weet je het zo goed

Maar, vergeet niet dat een zwangerschap voor iedereen anders verloopt. Jij schrijft hier een doom scenario op
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 19:46
DopeBean
DopeBean is offline
Ik zou eerst overleggen met mijn vriendin as zij da wil dan moet het maar he wil het wel as alleen zij ook meedoet aan pille slikke ze is best lief
Oud 11-10-2003, 20:58
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Tampert schreef op 09-10-2003 @ 02:30:
ben ik de enige die 55 een nogal kleine testgroep vindt? Daar kun je toch geen statistiek mee bedrijven voor de hele wereld?
Je bent niet de enige, ik deel die mening. Even een FB+ bijvallen (h)

Samenvattend:

[ul]
<li>een slecht onderzoek;
waaruit verkeerde conclusies getrokken worden
<li>een halfgare discussie
[/ul]

humor
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 20:59
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
little nemo schreef op 10-10-2003 @ 15:59:
wetenschappelijk bewezen
En neem daarbij de lacune in kennis van statistiek.

Met citaat reageren
Oud 12-10-2003, 13:01
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 11-10-2003 @ 20:33:
heb jij al een kind gehad, of waarom weet je het zo goed

Maar, vergeet niet dat een zwangerschap voor iedereen anders verloopt. Jij schrijft hier een doom scenario op
Wel schattepetat, weet jij het beter dan?

En een doomscenario? Je wilt niet eens dat ik hier een doomscenario ga verzinnen. Maar goed, wat is je punt eigenlijk?
Oud 12-10-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 10-10-2003 @ 13:36:
Dit zeg ik natuurlijk alleen maar om jullie dwars te zitten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten