Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De reactie die je nu geeft geeft in ieder geval wel aan dat je geen goede argumenten tegen mijn stelling kon verzinnen en daarom met een zwakke (en waarschijnlijk humoristisch bedoelde) reactie komt. die bovendien nog zwakker wordt door er meteen een verontschuldiging onder te plaatsen Voor meer info over het haar op mijn tanden, check het fotoboek..
|
ben ik de enige die 55 een nogal kleine testgroep vindt? Daar kun je toch geen statistiek mee bedrijven voor de hele wereld? Je moet het wél binnen het verband zien. Dit is duidelijk een voorbeeld van een slecht, onvolledig (danwel niet afgerond ?) onderzoek dat wordt gebruikt voor promotie van een bepaald product.
nu antwoord op de vraag: Aangezien ik mijn partner meer vertrouw dan mezelf op dat gebied zou ik hem denk ik wel gaan slikken maar ook haar de pil laten blijven slikken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een bepaalde categorie zal altijd dom blijven, daar is vrij weinig aan te doen. Seksuele voorlichting op school ligt over het algemeen in Nederland wel op een redelijk niveau, het is vaak meer de onnadenkendheid van domme jongens en meisjes zelf en die hou je altijd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() maar als het goed is verteld de dokter dat als je een recept gaat halen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De mate van pijn kan nogal verschillen als ik de mensen om mij heen mag geloven, voor de een zijn het pijnen, en voor de andere pijntjes. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik wou net zeggen je praat er wel erg makkelijk over zoals de meeste mannen hier, en het is duidelijk dat jullie niet weten hoe het is om menstruatiepijn te hebben, dan zou de wereld vergaan, aangezien de meeste mannen al bij een griepje doen alsof ze doodgaan (serieus sommige kunnen zich echt vreselijk aanstellen).
Als mannen moesten bevallen was de mensheid al uitgestorven ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enne, mannen stellen zich graag aan om aandacht te krijgen. Dus zouden wij veel kindjes krijgen omdat we dan ook veel aandacht krijgen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
toch denk ik idd wel dat bevallen voor een man een groter bezwaar kan zijn....zo'n baby uit zo'n klein gaatje...dat schiet niet op
||
Citaat:
nix mis mee lijkt me...
||
Citaat:
![]() Alsof jij weet hoe het is om een kind te krijgen! 9 maanden! kotsen 's-ochtends, kut voelen, dikke buik en dan komt t eruit en fuck.. volgens mij doet dat zo'n pijn, uitscheuren, uitrekken, hechten... En ik hou niet van mannen die zich aanstellen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar, vergeet niet dat een zwangerschap voor iedereen anders verloopt. Jij schrijft hier een doom scenario op ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Samenvattend: [ul] <li>een slecht onderzoek; waaruit verkeerde conclusies getrokken worden <li>een halfgare discussie ![]() [/ul] humor |
![]() |
||
Citaat:
![]() En een doomscenario? Je wilt niet eens dat ik hier een doomscenario ga verzinnen. ![]() ![]()
|
|