Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
naja anyway: Ik vind Kurt Cobain echt mega knap. Maar die is dood, dus zo mooi zal ie nu niet meer zijn ![]() Hmmmm Lekkerrrrrrr ![]() |
![]() |
|
mijn moeder vinnik heel knap
![]() ![]() En verders mjah, ik kan niet echt zeggen dat ik iemand 't knapst vind... Iedereen heeft weer wat anders wat heel erg mooi is...
||
Citaat:
gavin rossdale ziet er ook niet verkeerds uit!!!! ![]()
|
![]() |
het is echt heel foutmaar maar ik vid brad pitt er wel in de buurt komen. In film dan he (dus met make-up ed en met filmkarakter) in meet joe black vind ik m echt supersexy. ook wat uitstraling betreft (in films dus he, is niet zijn natuurlijke uitstraling)
||
![]() |
Citaat:
en jah kurt is(was ![]() ![]()
|
mijn vriendje natuurlijk!! en die wordt idd steeds knapper, omdat ik z'n innerlijk steeds beter leer kennen... en dat beinvloed het uiterlijk ook.
maar qua puur uiterlijk: leonardo dicaprio zanger van the calling... jammmm
||
![]() |
Citaat:
![]() zal ik ook ff beroemd worden dan? is kijken of ik dan ook door iedereen zo knap gevonden wordt! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En Winston Gerschtanowitz ook absoluut... ook wel het type waar ik op val en zo... Verder qua personen irl verschillende mensen die ik ken, maar ja daar hebben jullie verder niks aan ![]()
|
![]() |
Ik ben zijn naam even vergeten, maar ik bedoel de hoofdrol speler uit de film: [/I][/B]"Love and basketbal"
Die lekkere donkere jongen met van die glinstertjes in zijn oor... oooooo zo lekker en verder.... help ff... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Liefs, Rio
|
Verwijderd
|
Die bestaat niet
![]() ![]() Euh, ik had ook nog een kleine David B. obsessie... Ooiii, hoe kan iemand het niet met mij eens zijn als je deze foto's ziet (mensen die niet op mannen vallen mogen niet antwoorden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ohh dan kom ik weer met iets vaags.
Heb een tijdje terug een film van heel lang geleden gezien (1986 ![]() ![]() En David Charvet...je weet wel van de tmf awards ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-05-2002 om 01:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
al is freek natuurlijk net ietsie leuker ![]()
|
![]() |
nou.. ik kwam erachter dat deze jongen toch wel HEEEL mooi is, misschien niet de mooiste, maar dat weet ik niet.
![]() en van hetzelfde geslacht: ![]() wel erg moeilijke vraag btw.. Ja en ik ken nog wel meer hele mooie mensen, maar daar heb ik geen foto van (en ja dat vind ik zelf ook erg jammer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga niet zeggen dat mn vriendje de knapste is van de hele wereld zoals iedereen hier doet..hij is het simpel gezegd niet.. maar wel ontzettend knap imo dan verder zou ik niet echt iemand weten |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
eigen boek W.A.L.L.I.E | 20 | 06-11-2012 19:44 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk? Hachina | 208 | 27-11-2011 13:42 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ik voel er wel wat voor.. Inanis | 65 | 09-01-2008 22:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Een wereld van verdriet. (voorlopige titel) Aardbei-meisje | 9 | 17-02-2005 15:57 | |
Liefde & Relatie |
ik vind hem zo leuk en zo onaantrekkelijk... hoezo verwarrend?? Sangria | 36 | 11-09-2003 21:06 | |
Seksualiteit |
Eisen windowlicker | 29 | 28-06-2002 10:37 |