Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik denk dat je TV niet teveel met de werkelijk mag associeren. Het is vaak gebasseerd op fantasie. Natuurlijk is het heerlijk te fantaseren en zitten er waarheden in maar blijf 't wel enigzins nuchter bekijken, neem dus niet alles zomaar aan van dergelijke series. Eigenlijk doe je dat al, want je vraagt hier hoe 't zit ![]() ![]()
||
Citaat:
kben benieuwd wanneer ik dat ga ontdekken ![]() Offtopic: heeft wicce ook nog msn? me = Lisanka@hotmail.com
|
![]() |
hoi,
ik hou me heel veel bezig met wicca en het paranomale je hebt in nederland een paranomale beurs die het hele land door gaat. ik ben er eens heen geweest en ik heb er vanalles gekocht en bekeken waar ik heel veel van heb geleerd! mescien een goeie tip voor jou. groetjes en succes! P.S de paranomale beurs komt binnekort in amsterdam dus als je in amsterdam woont zou ik er heen gaan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() kijk 'ns hier: http://forum.scholieren.com/member.p...on=editoptions ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
oke, ik ben een MEGA buffy fan en kijk elke afl.
Maar in een afl. die nog moet komen, maar die ik al op de BBC heb gezien, dan neemt glory de hersenen van Tara (ZIELIG!!) maar dan is willow(natuurlijk) heel erg pissed, en gaat Glory aan vallen, maar dan schiet er bliksem uit haar handen, allemaal zeer cool, maar ni echt geloof waardig, dus ja kan HEEl erg zien dat het nep is! Maar toch ben ik een super fan, en natuurlijk denk ik wel eens "had ik ook maar die kracht" maar wat schiet je er mee op??? Kuzz
||
Citaat:
maar, magie is neutraal, het ligt aan de persoon die de magie gebruikt.
|
![]() |
hallo!!
Willow wordt in seizoen 6 ook echt evil, samen met Amy (die rat,ze is eigenlijk een mens,voor de niet-altijd-buffy-kijkers) Maar dan doet ze ook alleen maar"kwaad" En later is ze wel weer een goede witch, dus het is echt weirdo! Lacyra
|
|
|