Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij mij op school mag je overal eten, behalve in de mediatheek. En in een computerlokaal mag het soms ook niet. Maar verder overal
![]() Dit is omdat wij geen standaard pauzes hebben, maar onze (onregelmatige) tussenuren als pauzes moeten gebruiken, met als gevolg dat je soms helemaal geen pauzes op een dag hebt. Vandaar dus.
|
je mag bij ons echt alleen maar in de aula eten. Als je betrapt wordt terwijl je ergens anders eet, heb je kans dat je een uur moet werken
![]() Wél mag je sinds dit jaar ook bij de ingang eten. Dit stuk zit vast aan de aula, maar heeft vloerbedekking. Vroeger mocht je daar niet eten, maar de locatie is sinds dit jaar zó druk geworden, dat niet iedereen meer in de aula past.
|
bij mij op school mag je niet in de lokalen eten/drinken en in de mediatheek niet. Of het in de gangen mag weet ik eigenlijk niet.
Het is ondertussen wel zo overdreven geworden dat je geen blikjes (en misschien ook geen ander drinken) meer mee mag nemen het schoolplein op tijdens de pauze, omdat het anders een te grote rotzooi wordt. Gevolg is dat veel mensen net buiten het schoolplein gaan zitten, maar daar mag het nu ook niet meer. Hoewel ik me afvraag of ze het wel kunnen verbieden aangezien het geen schoolterrein meer is.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar volgens mij heeft geen enkele hogeschool of uni vaste pauzes in het rooster.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens de schoolregels is het verboden om te eten in de lokalen (tijdens de lessen al helemaal). Maar er zijn maar een paar docenten op school te vinden die het ook echt verbieden: overal wordt wel gegeten en ze vinden het niet erg. De practicumlokalen, de computerruimtes en de bieb zijn een uitzondering: daar eet eigenlijk niemand.
|
![]() |
|
![]() |
Op mijn school mag je alleen in de kantines eten. De meeste leerlingen eten ook op de gangen en in de lokalen. Officieel staat daar straf op, corvee of nablijven. In de praktijk wordt er niets aan gedaan, af en toe loopt er een leraar langs die opmerkt dat je alleen in de kantine mag eten.
|
![]() |
|
We mogen alleen in de aula of kantine eten. Er zijn van die leraren die er heel erg op letten, maar de meesten kunnen het niet zoveel schelen.
Laatst was er een leraar die een jongen aansprak omdat hij een broodje op de gang aan het eten was, loopt er een andere leraar vrolijk met een broodje al etend naar de lerarenkamer toe. ![]() |
![]() |
|
Bij ons hangt sinds vorig schooljaar in elke lokalen een bordje op dat je daar niet meer mag eten. Houden we ons niet altijd aan, als de leraar bijvoorbeeld er nog niet is, maar voor de rest houden we ons er wel aan. In de mediatheek mag je sowieso niet eten (is altijd geweest, logisch) en verder mag je overal wel eten volgens mij.
||
Citaat:
Bij ons (middelbare school) zijn er ook mensen die hebben op dinsdag ook geen pauze... Lang leve de 2e fase! ![]() |
![]() |
|
Bij ons op school doen ze daar niet zo moeilijk over, bij docenten verschilt dit heel erg moet ik zeggen, mijn docente Nederlands begint al te stressen als ze een flesje of blikje ziet en mijn Frans 2 docente vindt het helemaal niet erg, ze heeft het niet eens door als je gewoon al je brood in de les opeet, zo chaotisch is ze
![]()
|
Je mag hier alleen eten in de kantine en formeel is het streng verboden om ergens anders te eten. Maar een boterhammetje in de computerruimte of een blikje cola in de bieb wordt wel gedoogd geloof ik. Eten op 1 van de laboratoria is TABOE
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Gezond eetpatroon en afvallen Verwijderd | 13 | 28-02-2016 19:24 | |
Films, TV & Radio |
Jamie Olivers School Dinners Angelos | 21 | 28-02-2006 19:03 | |
Eten & Drinken |
(on)gezond eten LizeLotte | 55 | 19-12-2004 20:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Algemene schoolzaken |
Snacks op school moeten verboden worden 1babe | 23 | 08-06-2003 17:53 | |
Verhalen & Gedichten |
m'n eerste verhaal naar aanleiding van een opdracht op school: ekki | 10 | 22-02-2002 16:24 |