Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
www.atak.nl
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
In februari spelen ze in Tilburg, daar wil ik graag heen (ik wil ze nog wel eens zien). Vorige keren waren ze echt goed en ze zijn erg aardig.
Ik was trouwens al helemaal gefrustreerd dat ik al weken hun nieuwe clip zie en ik geen nieuws had gehad over een nieuwe cd, maar dat is vandaag aangekomen: vanaf vandaag is de Single Hooligan verkrijgbaar met 3 nog niet eerder uitgegeven nummers (dus die ga ik braaf halen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Gisteren waren de Heideroosjes zeer vet @ de tag in H'sum ( vond verder The Apers niet zo ), dat nieuwe nr van hun: Damclub Hooligan klonk idd vet
![]() Wat minder strak was, was dat ik na een X stagediven mijn schoen kwijt was, sja... daar sta je dan op het poduim met 1 schoen......... ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ga de 12e in uden... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() veel plezier alvast de 12de! ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik doe wel vaag dan hoor (dat doe ik anders ook wel, daar niet van, maar bij de Roosjes ga ik meestal lichtelijk door het lint ![]() Toch maar es kaarten gaan bestellen, want heb er echt zin in. (En ik meen mij te herinneren dat ik mij heb vergist en dat het in maart pas is? vrijdag 7 maart ofzoiets, want ik had gecheckt of het niet net in mijn stage viel). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|