Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Code:
--------------------- || | || | | | | || | || ---------------------- Komt nog een zooi voedingkabels bij. Als je dan de gewone flat neemt houdt die toch een stukje airflow tegen.
|
15 euro voor een diskettedrive.. w00t...
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
- Voor een verleidelijk meisje een 486 laptop moet installeren, wat je graag doet, maar die laptop heeft GEEN pcmcia sloten, geen cd-rom drive en waar dus helemaal niks op staat. Alleen een diskdrive. - Sowieso iets van een PC wilt halen zonder USB poorten en zonder netwerkkaart. - Je het zonde vind om 700kb op cd-rom te branden. - Je geen toegang hebt tot de USB poorten op de PC op school omdat die kasten zo netjes in een meubel zijn ingebouwd of omdat de pc's zo oud zijn dat ze geen USB hebben. Goed, dan kan je al een heleboel niet meer. Vooral als daar bij komt dat de internetverbinding, ondanks die 2mbit nogwat, zo traag als poep is met veel users. - Een diskette is sneller als Hotmail. Hotmail is altijd traag. - Je verliest liever een diskette dan een dure 512mb memorypen. En een diskette leen je ook liever uit. - Je geen breedband hebt of diegene waarnaar je iets moet versturen geen breedband heeft. Dan kan het voor hem/haar lang duren om iets wat op twee diskettes past te ontvangen. - Je pc geen front USB heeft. Beetje onhandig om er iedere keer weer achter te kruipen. Vind ik! - En als je eens nagaat hoeveel leerlingen per dag lopen te zeiken om diskettes bij mij (ik loop stage als systeembeheerder op een school) - Veel scholen gebruiken nog Windows 98', hoe vet je memorypen ook is, je kan em niet gebruiken. Moet je daar weer drivers voor gaan installeren ![]() - Als je het zonde vind om een één of andere util die misschien half werkt op cd-rom te branden en daarvan te booten. Wat je beter op diskette kunt zetten dan zoiets. En de meeste pc's kunnen niet van een USB-opslagmedium booten. - Je aan 500 leerlingen iets moet geven voor thuisgebruik en waarvan je ZEKER weet dat ze het ook krijgen, dus niet via e-mail, het zou goed kunnen dat niet iedere leerling e-mail heeft of het om allerlei vage redenen niet krijgt. Je deelt liever 500 diskettes uit dan 500 memorypens ![]() - Enzovoort. Ik gebruik mn diskettedrive niet iedere dag omdat ik thuis en op mn werk breedband heb en een mp3-speler die ik aan de USB poort kan hangen (gelukkig kan ik wél makkelijk bij de USB-poort) Maar om de diskette nou te verbannen? nee! Ik vind het juist krom als nieuwe pc's geen diskdrive hebben want er zijn natuurlijk ook mensen die er juist iedere dag mee werken en hun bestanden op diskette opslaan omdat ze het gewoon gewend zijn. En dan willen die gebruikertjes niks anders. Laatst gewijzigd op 15-10-2003 om 18:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En zolang je je diskettes netjes bewaard gaat het best. Ik heb er zelden problemen mee, op mn werk wel, dan slingeren die diskettes op mn bureau, is wel n's frisdrank overheen gegaan, en als je geluk hebt doen die diskettes het dan nog ![]() Laatst gewijzigd op 15-10-2003 om 18:36. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[systeem] must...have...nieuwe pc BendeBen | 38 | 06-04-2006 16:49 | |
Software & Hardware |
[Windows ME] nieuwe comp--> installeren lukt niet FastJapie | 16 | 18-08-2003 22:25 | |
Software & Hardware |
nieuwe dimm --> problemen!! wilhelm | 6 | 01-10-2002 18:06 | |
Games |
ik heb een nieuwe comp maar dan... Verwijderd | 8 | 13-03-2002 22:17 | |
Software & Hardware |
hd overbouwen zonder info te verliezen? duracelkonijntje | 19 | 28-08-2001 23:47 | |
Software & Hardware |
nieuwe comp matrix mannetje | 16 | 02-07-2001 16:14 |