![]() |
|
Namens een vriend aangeboden, een Samsung T100
![]() In het kort: - Leeftijd: 2 maandjes jong - 2 displays (1x blauw, 1x tft color display) - polyfone beltonen (16 tonig) - mini antenne (originele zit erbij) - boekjes en garantiebewijs zit er bij - simlockvrij - nieuwstaat (op kleine gebruikerskrasjes na) - incl. headset, (reis)oplader, 2 accu's, draagkoord, opbergdoosje, orginele cd-rom met polyfone ringtones en wallpapers Specs op kieskeurig.nl Deze telefoon kost nieuw 350 euro (laagste prijs volgens Tweakers.net pricewatch) en wordt op kieskeurig.nl beoordeeld met een 8.6. Vraagprijs = €190,- Eigen foto van telefoon Geïntresseerden kunnen emailen / msn'n met: bertusweed@hotmail.com |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Accu is al eens vervangen door een nieuwere waarbij dit probleem zich niet voor doet (oude accu krijg je erbij). En het menu vaag ? Boi deze manier van weergave gebruikt Samsung nu al bij 3 van z'n telefoons, de A800, de T100 en de S300. Als dit menu te vaag en onduidelijk was hadden ze daar heus wel verandering in aangebracht. Het menu is niet meer dan n beetje wennen, maar dat is bij elke telefoon wel zo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Klaagzang mag je ergens anders plaatsen. Nog mensen die wel geïntresseerd zijn ? |
![]() |
|
![]() |
ik verkoop deze telefoon dus.......
en heb mijn vraagprijs nu tot € 175,- incl. verzendkosten verlaagt. Dat is echt mijn uiterste prijs, want heb er meer dan het dubbele voor betaalt. Is nog echt nieuw, bijna geen krasjes, zeker niet op 1 van de displays, menu is gewoon goed, zelfs in meerdere kleuren te zetten het menu. btw is SIMLOCKVRIJ !!! Alles werkt en is 100% in orde. intresse? mail me of msn: bertusweed@hotmail.com greetz
||
![]() |
Citaat:
|
|
|