Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
75% van mijn kleding kast is zwart. dat zit fijn, het staat me ook goed.
in gebkleurde kleding voel ik me minder mezelf als wanneer ik zwart aanheb. welke kleueren ik wel heb is: heel veel rood en wat paars, en n beetje groen. ik draag altijd broeken die een wijde of wijd uitlopende pijp hebben, geen fratsen eraan, en het zijn ook weer geen baggy broeken = wel o.a. van overseas, maar daar vind ik de bovenkant van de broek niet altijd meer even mooi van, dus, wat ik zowieso vaak doe, is een rokje erover. broeken moeten lage heup hebben, en wel lang genoeg zijn dat ze mooi over mijn schoenen heen hangen. vaak zijn broeken te kort voor mij. mijn styl is wel n stuk volwassener geworden in vergelijking met bijvoorbeeld 2 jaar geleden. |
![]() |
|
![]() |
het veranderd de laatste tijd wel een beetje, verschild tussen 'netjes'/modieus (haha) en skate/wijde kleding
nog steeds geen al te strakke broeken, omdat ik een wijde broek lekkerder vind zitten. maar dan is het niet meer zo dat die broek ZO wijd is dat hij helemaal over mijn schoenen gaat en dat er bij wijze van spreke nog een been bij kan in mijn broek ![]() ik trok me toch altijd wel veel aan van wat andere mensen van me vonden en nu is dat niet meer zo erg. ik zei wel altijd dat ik dat nooit deed, maar nu ik erover na denk is dat toch eigenlijk wel zo ![]() ach ja, ik vind mijn stijl nu wel leuk en ik pas niet perse in 1 stijl, vind veel mode dingen leuk, maar ook nog steeds de 'skate' kleding. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben zeker niet consistent wat kleding betreft. Normaal heb ik gewoon een spijkerbroek met wijde pijpen aan, een kruising tussen gympen en skateschoenen en een shirtje. Maar ik kan ook voor 'net' gaan: zwarte laarzen met hakken (geen punten!), een (beige) ribbroek en een bloes. M'n kledingstijl schommelt dus tussen 'skate/gewoon' en 'netjes'. In de zomer is het vaak het eerste, in de winter het tweede
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|