Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2003, 15:32
Vee
Vee is offline
Tja, hetligt er een beetje aan, meestal is het grauw of zwart, maar dat is vooral omdat ik me een blije idioot voel in allerhande kleurtjes, dus wat dat betreft ben ik wel consistent, maar de ene dag draag ik een halflang getailleerd zwart jurkje of een extreem lange en wijde rok, dan weer een zwarte skatebroek met kisten...
Oud 16-10-2003, 18:22
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Nee, niet echt consistent. De ene keer loop ik redelijk netjes bij. De andere keer totaal niet. Verschillende stijlen wissel ik ook graag af.
Oud 17-10-2003, 14:59
annetjuh
annetjuh is offline
ik trek alles aan wat ik leuk vind.
Vandaar zei een leraar tegen mij.
Je bent wel appart en het is een verassing als je bij mij in de klas komt. Je hebt altijd een andere stijl. Dan ben je kakker, Alto en dan vrij hip.

Toen zei ik dat ik alles aantrek wat ik leuk vind en die stijlen met elkaar combineer.
Toen zei hij dat ik dan inderdaad apart ben want anderen trekken iets aan wat door de "groep" wordt geaccepteerd en zijn bang dat hun vrienden hem uit de groep knikkeren.
Oud 17-10-2003, 16:52
rodina
rodina is offline
Citaat:
bertbart schreef op 14-10-2003 @ 19:02:
nee, ik heb een ratjetoe aan kleding... maar ik vind het wel leuk om te experimenteren met verschillende stijlen...
Oud 17-10-2003, 18:51
Laïs
Laïs is offline
Nee. De ene keer vrij gewoontjes,de andere keer minder.

Fijn he.
Oud 17-10-2003, 18:52
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
annetjuh schreef op 17-10-2003 @ 15:59:
ik trek alles aan wat ik leuk vind.
Vandaar zei een leraar tegen mij.
Je bent wel appart en het is een verassing als je bij mij in de klas komt. Je hebt altijd een andere stijl. Dan ben je kakker, Alto en dan vrij hip.

Toen zei ik dat ik alles aantrek wat ik leuk vind en die stijlen met elkaar combineer.
Toen zei hij dat ik dan inderdaad apart ben want anderen trekken iets aan wat door de "groep" wordt geaccepteerd en zijn bang dat hun vrienden hem uit de groep knikkeren.
En wat wil je nu zeggen?
Oud 17-10-2003, 19:25
sorry
sorry is offline
ik ben altijd wel hetzelfde gebleven
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 16:50
Silver rain
Silver rain is offline
nah ik heb altijd wel de zelfde stijl kleding aan, maar die stijl was een paar jaar geleden veranderd
Oud 18-10-2003, 21:56
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Laïs schreef op 17-10-2003 @ 19:52:
En wat wil je nu zeggen?
niks.
het gaat toch ook over niets
Oud 19-10-2003, 18:21
Verwijderd
75% van mijn kleding kast is zwart. dat zit fijn, het staat me ook goed.
in gebkleurde kleding voel ik me minder mezelf als wanneer ik zwart aanheb.
welke kleueren ik wel heb is: heel veel rood en wat paars, en n beetje groen.
ik draag altijd broeken die een wijde of wijd uitlopende pijp hebben, geen fratsen eraan, en het zijn ook weer geen baggy broeken = wel o.a. van overseas, maar daar vind ik de bovenkant van de broek niet altijd meer even mooi van, dus, wat ik zowieso vaak doe, is een rokje erover.
broeken moeten lage heup hebben, en wel lang genoeg zijn dat ze mooi over mijn schoenen heen hangen. vaak zijn broeken te kort voor mij.
mijn styl is wel n stuk volwassener geworden in vergelijking met bijvoorbeeld 2 jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 18:51
Anteverta
Anteverta is offline
Nee absoluut niet. Het ligt heel erg aan mijn stemming hoe ik er uit zie... Ik mix graag verschillende stijlen
Met citaat reageren
Oud 21-10-2003, 20:06
Toddek
Toddek is offline
licht eraan wel zeisoen het is
nu meestal het zelfde
zwarte/donkerblouwe spijkerbroek met een zwarte trui...
dat is het meest warme en makkelijke wat ik heb..
Oud 21-10-2003, 20:33
stouver
stouver is offline
het veranderd de laatste tijd wel een beetje, verschild tussen 'netjes'/modieus (haha) en skate/wijde kleding

nog steeds geen al te strakke broeken, omdat ik een wijde broek lekkerder vind zitten. maar dan is het niet meer zo dat die broek ZO wijd is dat hij helemaal over mijn schoenen gaat en dat er bij wijze van spreke nog een been bij kan in mijn broek

ik trok me toch altijd wel veel aan van wat andere mensen van me vonden en nu is dat niet meer zo erg. ik zei wel altijd dat ik dat nooit deed, maar nu ik erover na denk is dat toch eigenlijk wel zo
ach ja, ik vind mijn stijl nu wel leuk en ik pas niet perse in 1 stijl, vind veel mode dingen leuk, maar ook nog steeds de 'skate' kleding.

Oud 21-10-2003, 22:24
Verwijderd
Ik ben zeker niet consistent wat kleding betreft. Normaal heb ik gewoon een spijkerbroek met wijde pijpen aan, een kruising tussen gympen en skateschoenen en een shirtje. Maar ik kan ook voor 'net' gaan: zwarte laarzen met hakken (geen punten!), een (beige) ribbroek en een bloes. M'n kledingstijl schommelt dus tussen 'skate/gewoon' en 'netjes'. In de zomer is het vaak het eerste, in de winter het tweede
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten