|
|
Bekijk resultaten poll: Quake 3 of Unreal Tournament? | |||
Unreal Tournament (geen UT 2003!) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
54 | 68.35% |
Quake 3 arena |
![]() ![]() ![]() ![]() |
25 | 31.65% |
Aantal stemmers: 79. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
moet ik een aantal dingen opnoemen die ut heeft maar quake 3 niet? of heb je wel door dat dat mijn standpunt net zo min verstrekt als wat jij hierboven zegt het jouwe? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
"wat een mooie omgeving" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het enige grote nadeel van Q3A is dat je niet echt veel Z-action hebt (voor de newbies: levels met grote hoogteverschillen). Het zijn allemaal redelijk platte tempels met af en toe een trapje of een jump-pad. Dat is jammer. UT is naar mijn mening gewoon het superieure spel vanwege - de muziek (prachtige composities, Q3A heeft alleen lawaai); - de wapens (zó cliché dat ze in Q3A weer gewoon de standaardwapens, die al in Quake 1 zaten, hebben gebruikt); - de maps (veel meer verscheidenheid in binnen-buiten, veel mooiere omgevingen, meer detail zoals planten etc., meer real-life omgevingen); - het kleurgebruik (Q3A is bijna helemaal bruin, grijs en geel, echt gruwelijk, maar zoals ik al zei ligt dat aan de mappers); - de bot-AI. Waarmee dus niet gezegd is dat Q3A ontzettend relaxed is om online of over LAN tegen elkaar te spelen, maar als singleplayer spel zuigt het gewoon, zeker als je er geen (mooiere) custom maps bij gebruikt, die niet alleen die eeuwige standaard bruin-en-gele twee-verdiepingstempeltjes bevatten. Verder is het natuurlijk compleet gelul dat niemand op graphics zit te wachten in een online omgeving. Wel eens Q3A of UT gespeeld in 640x480 met het detail op het laagst? Dat is één vieze brui waar je niks in herkent. Hoe kun je dan nog lullen dat graphics niet belangrijk zijn? Ik geef toe dat framerates belangrijker zijn dan graphics bij online spelen, maar het oog wil ook wat. Een echte l33t gamer heeft gewoon een dusdanig vette PC dat hij én met 100+ FPS kan spelen én in hoog detail. Laatst gewijzigd op 17-10-2003 om 10:28. |
![]() |
|
![]() |
ik had het naar aanleiding van Enlightenment's reactie over de vergelijking ut2k3 : ut. niet over quake vs ut. gameplay is oneindig veel belangrijker dan graphics, en de gameplay in ut2k3 is gewoon ruk. kheb geen zin dit te ondersteunen met argumenten, dus kijk maar gewoon naar de verkoopcijfers en het gemiddelde aantal online spelers op een willekeurig moment.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bot-AI vind ik trouwens een nutteloos kriteria, Nare Man. Wanneer game je nou tegen bots? Ik mag hopen alleen om je aim te oefenen, want voor de rest is geen enkele AI opgewassen tegen human gameplay. Wanneer je de moeilijkheidsgraad opschroeft maak je er alleen maar een aimbot van, qua tactiek zal er niet veel veranderen.
Speaking of aimbots, Loque anyone? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je tekst klopt helemaal ![]() Maar over je graphics dat het puur smaak is, vind ik van niet. Quake3 is duidelijk kwa graphics beter, UT heeft zoals je zegt mooiere lokaties maar dat heeft niet echt wat met de graphics te maken aangezien je met quake3 ook mooie buitenlokaties kan maken! |
![]() |
|
Als ik moet kiezen tussen UT en Quake3, ga ik duidelijk voor het laatste. Ik heb een lange tijd UT gespeeld, heb het spel legaal. Vele uurtjes plezier gehad, maar ik speel nu eigenlijk alleen nog maar Quake 3. Ik vind Q3 wat sneller, wat meer aktie en wat beter qua gameplay. Wel is quake 3 wat 'speelser' en wat 'blijer' dan UT, maar dat vind ik juist wel leuk. In het begin vond ik Quake 3 "speelgoed quake".
![]() Het is natuurlijk maar wat je gewend bent, zowel UT als Q3 zijn goede games. Het is maar waar je voorkeur in zit, en wat je het meest gespeeld hebt (gewenning). Verder is wat serieuze concurrentie voor id software nooit slecht. UT2k3 heb ik nooit multiplayer gespeeld, dus kan ik niet goed over oordelen. @ Nare Man: Quake 3 Arena heeft geen singleplayer, alleen met bots. Quake 1,2 en Doom (inclusief komende 3 versie) hebben wel echte single player.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 23:01. |
![]() |
|
UT... omdat 't soepeler speelt...
en ik ga ook voor de graphics... tuurlijk zal je met Q3 hele mooie maps kunnen maken, maar ik heb ze persoonlijk nog nooit gezien... hoewel ik redelijk wat heb gespeeld...
|
Beide erg leuk maar ik heb op QuakeIII gestemd omdat je daar veel meer keuze uit personages hebt en leukere wapens.
UT 2003 + 2004 zijn echter veel beter dan Quake, maarja daarop mocht ik niet stemmen dus toch maar Quake. edit: komt er eigenlijk ook weer een nieuwe Quake? Weet iemand dat?
Laatst gewijzigd op 23-10-2003 om 21:38. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Gamen als sport? Verwijderd | 51 | 13-09-2006 16:00 | |