Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
1) Wat is uw geslacht?
0 Man Tot welke leeftijdscategorie behoort u? 0 16-20 jaar Koopt u wel eens bier? 0 Ja Zo ja, waarom wel? Ik vind het heerlijk om in m'n vrije tijd en op feesten te drinken 5) Hoeveel bier koopt u per week? 5 liter 6) Wat voor behoefte heeft u om bier te kopen? 0 Omdat het gezellig is 7) Welk merk bier koopt u over het algemeen? 0 Heineken en Hoegaarden 8) Bent u aan dit merk gebonden of gaat u ook in op acties van andere merken? Ik ga vooral in op Heineken maar amstel of Grolsch wil ik ook wel eens proberen. 9) Hoe belangrijk vindt u de verpakking van bier? Onbelangrijk, want ik scheur altijd de etiketten van het bier 10) Moet een verpakking verkoopstimulerend zijn? Dat wil zeggen dat de verpakking doorslag geeft tot aankoop. Nee 11) Hoe belangrijk vindt u het om te weten wat de immateriële eigenschappen zijn? Met immateriële eigenschappen wordt de kwaliteit, verpakking, merk of service bedoelt Redelijk belangrijk ik heb wel graag service bier. |
![]() |
|
1) Wat is uw geslacht?
0 Man 0 Vrouw Tot welke leeftijdscategorie behoort u? 0 16-20 jaar 0 21-30 jaar 0 31-40 jaar 0 40+ jaar Koopt u wel eens bier? 0 Ja 0 Nee 4) Zo nee, waarom niet? Zo ja, waarom wel? vindt het welleens lekker, een biertje 5) Hoeveel bier koopt u per week? 0.25 flesje per week (1 per maand) 6) Wat voor behoefte heeft u om bier te kopen? 0 Omdat het lekker is 0 Omdat het gezellig is 0 Anders. Nl……………. 7) Welk merk bier koopt u over het algemeen? 0 Heineken 0 Grolsch 0 Amstel 0 Anders.Nl……… Jupiler 8) Bent u aan dit merk gebonden of gaat u ook in op acties van andere merken? ja soms, maar meestal Jupiler vind ik het lekkerst 9) Hoe belangrijk vindt u de verpakking van bier? niet, ik zeg altijd maar, de inhoud telt behalve als je bedoeld de mileu-vriendelijkheid dat staat wel hoog 10) Moet een verpakking verkoopstimulerend zijn? Dat wil zeggen dat de verpakking doorslag geeft tot aankoop. voor de biermerken zelf wel, voor mij niet 11) Hoe belangrijk vindt u het om te weten wat de immateriële eigenschappen zijn? Met immateriële eigenschappen wordt de kwaliteit, verpakking, merk of service bedoelt erg belangrijk met name kwaliteit
|
Enquête Supermarkt project
1) Wat is uw geslacht? Vrouw 2)Tot welke leeftijdscategorie behoort u? 15 3)Koopt u wel eens bier? Ja 4)Zo ja, waarom wel? Lekker, gezellig, niet erg duur. 5) Hoeveel bier koopt u per week? 2 ofzo, soms meer, soms geen. 6) Wat voor behoefte heeft u om bier te kopen? Lekker, gezellig, niet erg duur. 7) Welk merk bier koopt u over het algemeen? Cristal Alken 8) Bent u aan dit merk gebonden of gaat u ook in op acties van andere merken? Best wel gebonden, omdat ik het lekker vind. 9) Hoe belangrijk vindt u de verpakking van bier? Onbelangrijk, daar kijk ik niet naar. 10) Moet een verpakking verkoopstimulerend zijn? Dat wil zeggen dat de verpakking doorslag geeft tot aankoop. Nah, heeft geen effect op mij (denk ik). 11) Hoe belangrijk vindt u het om te weten wat de immateriële eigenschappen zijn? Met immateriële eigenschappen wordt de kwaliteit, verpakking, merk of service bedoelt? Maakt eigelijk niet uit, als ik 't maar ![]() |
![]() |
|
Enquête Supermarkt project
1) Wat is uw geslacht? 0 Vrouw Tot welke leeftijdscategorie behoort u? 0 16-20 jaar (19) Koopt u wel eens bier? 0 Ja 4) Zo ja, waarom wel? Omdat ik wel eens een feest geef en daar natuurlijk bier bij hoort. 5) Hoeveel bier koopt u per week? Niet per week (dat doet mijn vader). Maar zelf koop ik zo'n 3x per jaar bier. 6) Wat voor behoefte heeft u om bier te kopen? 0 Omdat het lekker is 0 Omdat het gezellig is 7) Welk merk bier koopt u over het algemeen? 0 Grolsch 8) Bent u aan dit merk gebonden of gaat u ook in op acties van andere merken? Hier bij ons in de achterhoek is het alleen maar Grolsch!!!! 9) Hoe belangrijk vindt u de verpakking van bier? niet, als er maar grolsch opstaat 10) Moet een verpakking verkoopstimulerend zijn? Dat wil zeggen dat de verpakking doorslag geeft tot aankoop. nee 11) Hoe belangrijk vindt u het om te weten wat de immateriële eigenschappen zijn? Met immateriële eigenschappen wordt de kwaliteit, verpakking, merk of service bedoelt Alleen het merk vind ik wel belangrijk
Laatst gewijzigd op 23-10-2003 om 20:10. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studenten enquete La Pleur | 8 | 10-09-2009 16:43 | |
Drugs & Alcohol |