Advertentie | |
|
![]() |
|
Kheb voor je gezocht, maar 't was moeilijk zulke teksten te vinden. Ik heb er één van de lengte die je vroeg en 2 die nog véél langer waren. Misschien dat je die wel leuk vindt en daardoor heel snel je uren vol krijgt?
Artikel van bijna 3000 woorden Artikel van ruim 9700 woorden (das dus bijna 4 uur ![]() Tekst van ruim 8000 woorden (ook meteen 3 uur)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() je vindt overal alleen maar teksten van maximaal 1000 woorden of iets in die buurt. Meer in ieder geval niet. en als het dan ook nog eens over iets van wetenschap ofzo moet gaan wordt het nog een stukje lastiger.
||
Citaat:
bestaan d'r dan ook andere mogelijkheden? (en dan bedoel ik niet elk woord zelf tellen ![]()
|
Verwijderd
|
Kijk eens op www.economist.com (sommige teksten zijn gratis, voor anderen moet je lid zijn; als je iets ziet wat je leuk lijkt, maar 't is alleen voor mensen met een abonnement; PM me dan, dan mail ik hem je, ben nml lid.) en www.newsweek.com of koop een van die twee eens bij een bladenzaak. Lange teksten, zeker goed voor je Engels en er staat ook altijd iets in over technologie/wetenschap etc...
|
![]() |
|
![]() |
Dank je Andijvie. Vooral Economist.com is een goede site.
Ik wil je al meteen om een tekst vragen ![]() http://www.economist.com/science/dis...ory_id=2138016 http://www.economist.com/science/dis...ory_id=2076516
|
op www.waspreporter.nl (uit het announcement) kan je ook vrij lange teksten vinden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Dichten in een andere taal dan je moedertaal Em. | 4 | 11-07-2013 22:36 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
antisemitisme Mr.Ed. | 15 | 11-12-2004 00:19 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |