Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
De alto's van tegenwoordig grijpen elke kans aan om te laten zie hoe alto te zijn, en hoe kan dat nou beter (en fouter) dan via een CU2?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() whaaaaaaa dat kan niet!!!!!!! dat was vroeger vanaf mn eerste levensjaar t/m 8 jaar geleden mn "hartsvriendin", tot ik ging verhuizen! jezus ik heb haar echt al zo lang niet gezien...dit is echt zonde,........pffffff...whahahahahhahaa ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Vergelijk het met je ouders. Ooit dachten ze vrij te zijn van burgerlijke dromen, zouden later nu hele leven gaan reizen over de wereld.
Nu hebben ze jouw. Zo is het ook met de altos gegaan. Van idealistisch tegen groepsvorming en voor creativiteit, tegen de samenleving. Nu is het gewoon openlijk een groep met net zo duidelijke steriotypes als kakkers of urban. Overal in je leven vind je zulke evoluties, lijk maar naar de geschiedens. In de jaren tachtig, was het hip om met muziek te experimenteren. Later was het binnen die groep "fout" om nog maar iets te maken dat mooi klonk. Hoe slechter, hoe beter. En nu ga ik offline. |
![]() |
|
|