Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2003, 21:45
Thomas
Thomas is offline
Dat zou verboden moeten worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2003, 21:54
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
little nemo schreef op 18-10-2003 @ 22:41:
geen idee....nazi duitsland?? vs??
goed beantwoord, wilt u verder spelen voor het rood-wit-blauwe strijkijzer?
Oud 18-10-2003, 21:59
Verwijderd
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 18-10-2003 @ 22:54:
Tuurlijk niet, voor de Lonsdale-kledingbon ter waarde van honderd euro
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 21:59
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 18-10-2003 @ 22:54:
rood-wit-blauw?? dat zijn mijn lievelingskleuren!!
yes please!!

onee....
ja graag
Oud 18-10-2003, 22:16
annetjuh
annetjuh is offline
lonsdale
moet gewoon opzouten.
This fout en nazi's zijn nazi's voor de mensheid. Ze moeten zelf de hand aan hun zelf geven misschien.
Buitenlanders hebben niks te maken met alles wat er gebeurd.
En kom dan niet met cijfers ofzow.
Wat je nu doet is alle buitenlanders over een kam scheren.
En als ze dat met jou doe is dat slecht.
Kijk eerst naar jezelf dan naar een ander.
Mischien ben jij wel de verkeerde schakel in de maatschappij
Oud 18-10-2003, 22:25
De Veroorzaker
^ mja en jij scheert alle lonsdale dragers over 1 kam?

ik heb ook een lonsdale shirtje maar ik ben absoluut niet rasictisch (ik haat iedereen ha-ha)
Oud 18-10-2003, 22:56
Verwijderd
Citaat:
annetjuh schreef op 18-10-2003 @ 23:16:
lonsdale
moet gewoon opzouten.
This fout en nazi's zijn nazi's voor de mensheid. Ze moeten zelf de hand aan hun zelf geven misschien.
Buitenlanders hebben niks te maken met alles wat er gebeurd.
En kom dan niet met cijfers ofzow.
Wat je nu doet is alle buitenlanders over een kam scheren.
En als ze dat met jou doe is dat slecht.
Kijk eerst naar jezelf dan naar een ander.
Mischien ben jij wel de verkeerde schakel in de maatschappij
En jij moet leren spellen en normale zinnen leren formuleren.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:06
Verwijderd
Ik loop iedere dag in me lonsdale en dan staren mensen mij aan
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:18
Zaina
Zaina is offline
Ik wilde eigenlijk serieus reageren op deze topic, maar ik moest zo hard lachen om de belachelijke reacties van velen tot nu toe. Dat ik daar even van moet bijkomen
Oud 18-10-2003, 23:27
CrazY G
CrazY G is offline
nieuwrechts.....weer zo een partij waar alleen sjonnys op stemmen. Kansloze mensen die alles wat fout gaat in Nederland schuiven op een zondebok. En die zondebok zijn vaak de buitenlanders.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:29
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 19-10-2003 @ 00:27:
nieuwrechts.....weer zo een partij waar alleen sjonnys op stemmen. Kansloze mensen die alles wat fout gaat in Nederland schuiven op een zondebok. En die zondebok zijn vaak de buitenlanders.
Ja het is inderdaad vaak het gefrustreerde volk dat de hele dag loopt te kankeren op buitenlanders. Want waarom zijn er ook genoeg mensen die zich niet doodergeren aan buitenlanders en geen last hebben van al die zogenaamde problematiek? Ligt een deel van die problematiek dan niet bij de zeikers zelf?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:44
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Lonsdale = ok.

Nieuw Rechts = FOUT.

Een jongen in mijn klas draagt bv. alleen Lonsdale. Toevallig doet hij wel de opleiding verpleegkundige, net als ik.
We hebben het niet echt uitgebreid over politiek gehad, maar hij is sowieso niet extreem-rechts.

Lonsdale en extreem-rechts horen niet per se bij elkaar.

Maar in veel gevallen wel.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Yousra schreef op 19-10-2003 @ 00:29:
Ja het is inderdaad vaak het gefrustreerde volk dat de hele dag loopt te kankeren op buitenlanders. Want waarom zijn er ook genoeg mensen die zich niet doodergeren aan buitenlanders en geen last hebben van al die zogenaamde problematiek? Ligt een deel van die problematiek dan niet bij de zeikers zelf?
Om heel eerlijk te zijn erger ik me net zo gruwelijk aan kansloze kutmarokkaantjes, als aan kansloze Nederlandse scooterboys die de buurt 's avonds onveilig maken.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-10-2003 @ 00:44:
(...) Een jongen in mijn klas draagt bv. alleen Lonsdale. Toevallig doet hij wel de opleiding verpleegkundige (...)
Wat een toeval!

Met citaat reageren
Oud 18-10-2003, 23:51
Zaina
Zaina is offline
Haha om eerlijk te zijn dacht ik precies hetzelfde
Oud 19-10-2003, 00:48
De Veroorzaker
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 19-10-2003 @ 00:44:
Lonsdale = ok.

Nieuw Rechts = FOUT.

Een jongen in mijn klas draagt bv. alleen Lonsdale. Toevallig doet hij wel de opleiding verpleegkundige, net als ik.
We hebben het niet echt uitgebreid over politiek gehad, maar hij is sowieso niet extreem-rechts.

Lonsdale en extreem-rechts horen niet per se bij elkaar.

Maar in veel gevallen wel.

ik deed vorig jaar ook verpleegkunde, en geloof me
Oud 19-10-2003, 01:09
BendeBen
BendeBen is offline
scholen zijn nou eenmaal broeinesten van links volk

mensen die rechts denken zijn geen mensen en zijn het pure kwaad volgens hen

ze horen een keer wat over lonsdale en verbieden het dus gelijk

teken een hakenkruis of wat dan ook en je wordt nog net niet neergeschoten maar als een marokkaan hamas hamas loopt te bleren dan moet dat kunnen
tis maar een mening, een overtuiging en als je m daar op aanspreekt krijg je grote bek en/of een mes tussen je ribben en ondertussen word je voor racist uitgemaakt

zo krom allemaal
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 02:13
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 18-10-2003 @ 19:46:
Hmja, een of andere idiote afscheidingsbeweging van de LPF
hoezo idioot, of ben jij het eens met hoe het er in NL aan toe gaat, allochtonen mogen in principe alles omdat justitie bang is voor achterlijkeachtergebleven culturen

Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 02:20.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 02:36
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 19-10-2003 @ 02:09:

teken een hakenkruis of wat dan ook en je wordt nog net niet neergeschoten maar als een marokkaan hamas hamas loopt te bleren dan moet dat kunnen
tis maar een mening, een overtuiging en als je m daar op aanspreekt krijg je grote bek en/of een mes tussen je ribben en ondertussen word je voor racist uitgemaakt

zo krom allemaal
En jij bent niet krom met je gegeneraliseer? "Links volk"?

Ik ben ook behoorlijk links, maar ik vind het tekenen van hakenkruizen en het roepen van "hamas hamas" beiden onder vrijheid van meningsuiting vallen. Alhoewel alleen idioten dit doen. Maar goed, die mensen gaan hun gang maar. Ik bemoei me daar niet mee. Pas als ze hun gedachten gaan omzetten in daden, mogen deze mensen (ongeacht hun nationaliteit) hard aangepakt worden.

Ook vind ik Lonsdale kleding of hoofddoekjes moeten kunnen...Het is immers maar kleding.
Wat betreft die hele Nieuw Rechts-partij: Wat een lachertje! Verplicht het volkslied zingen? En een leerling die dat niet wil wordt van school gestuurd ofzo?

Trouwens, Boosoog, weet je wat nu het hele probleem is met die gedachtegang van jullie Fortuynisten danwel Nieuw-Rechtsen:
jullie relativeren niet. Als een allochtoon een misdaad heeft begaan, moet hij het land uit, vinden jullie. Waarom wordt er met geen woord gerept over Nederlandse probleemjongeren?? Jullie zullen ongetwijfeld ook wel zijn voor een harde aanpak voor Nederlandse wetovertreders, maar waarom richten jullie je enkel op allochtonen in jullie standpunten? Jullie letten teveel op nationaliteit, terwijl dat geen énkele rol speelt bij de 'goedheid' van een individu. Jullie denken te zwart-wit, en dat staat me ongelooflijk tegen aan deze partij (en de LPF ook).
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 02:44
pessimistje
pessimistje is offline
Triest hoor die lonsdale mensen.
Meeloperij, en allemaal moedeloos, een beetje zielig om op die manier je agressie kwijt te raken!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 09:29
Isa
Isa is offline
Citaat:
Boosoog schreef op 18-10-2003 @ 19:34:
http://www.nieuwrechts.nl/lonsdale/actieschema.html

5. Wordt er ook Turks of Marokkaans gesproken op school? Eis handhaving van schoolreglementen waarin staat dat er slechts Nederlands op school mag worden gesproken of opname in het schoolreglement van deze regel. Hiermee probeer je discussie eigen kant op te sturen. Hulp nodig? Laat het Nieuw Rechts weten! Aarzel niet! We helpen je met het opstellen van een brief of het maken van pamfletten! Meer over Lonsdale in ons Lonsdale-dossier <http://www.nieuwrechts.nl/dossiers/5.html>
hoe hypocriet om tegen het verbieden van het ene te zijn en iets van de andere club zomaar te verbieden.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 09:35
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Isa schreef op 19-10-2003 @ 10:29:
hoe hypocriet om tegen het verbieden van het ene te zijn en iets van de andere club zomaar te verbieden.
Spijker op de kop!
Oud 19-10-2003, 10:06
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 19-10-2003 @ 02:09:

zo krom allemaal
dat eerste is zo ontzettend waar, want op scholen worden mensen opgeleid, wat goed is voor hun iq. en rechtse mensen (naja, een aantal vvders dan niet) denken nou eenmaal niet na.

daarnaast zijn er vrijwel geen linkse mensen die lonsdale willen verbieden, dat idee komt eerder van mensen die meer in het midden zitten en alle uitersten willen verbieden

ow en ik vind het ook erg scheef dat je je eigen foute gedrag wil goedpraten door te zeggen dat andere ook fout gedrag vertonen.
Oud 19-10-2003, 10:27
ellaversa
ellaversa is offline
als ze lonsdale gaan verbieden moeten ze alle andere merkkleding ook maar verbieden en schooluniformpjes invoeren.
weg met het individu.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 10:29
De Veroorzaker
Citaat:
ellaversa schreef op 19-10-2003 @ 11:27:
als ze lonsdale gaan verbieden moeten ze alle andere merkkleding ook maar verbieden en schooluniformpjes invoeren.
weg met het individu.
goed idee

schooluniformen zijn hip
Oud 19-10-2003, 10:30
ellaversa
ellaversa is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 19-10-2003 @ 11:29:
goed idee

schooluniformen zijn hip
als je dat maar weet.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:07
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
N00dles schreef op 19-10-2003 @ 03:36:
En jij bent niet krom met je gegeneraliseer? "Links volk"?

Ik ben ook behoorlijk links, maar ik vind het tekenen van hakenkruizen en het roepen van "hamas hamas" beiden onder vrijheid van meningsuiting vallen. Alhoewel alleen idioten dit doen. Maar goed, die mensen gaan hun gang maar. Ik bemoei me daar niet mee. Pas als ze hun gedachten gaan omzetten in daden, mogen deze mensen (ongeacht hun nationaliteit) hard aangepakt worden.

Ook vind ik Lonsdale kleding of hoofddoekjes moeten kunnen...Het is immers maar kleding.
Wat betreft die hele Nieuw Rechts-partij: Wat een lachertje! Verplicht het volkslied zingen? En een leerling die dat niet wil wordt van school gestuurd ofzo?

Trouwens, Boosoog, weet je wat nu het hele probleem is met die gedachtegang van jullie Fortuynisten danwel Nieuw-Rechtsen:
jullie relativeren niet. Als een allochtoon een misdaad heeft begaan, moet hij het land uit, vinden jullie. Waarom wordt er met geen woord gerept over Nederlandse probleemjongeren?? Jullie zullen ongetwijfeld ook wel zijn voor een harde aanpak voor Nederlandse wetovertreders, maar waarom richten jullie je enkel op allochtonen in jullie standpunten? Jullie letten teveel op nationaliteit, terwijl dat geen énkele rol speelt bij de 'goedheid' van een individu. Jullie denken te zwart-wit, en dat staat me ongelooflijk tegen aan deze partij (en de LPF ook).
'generaliseren' ligt echt in de mond bestorven tegenwoordig

wat moet ik dan zeggen?
moet ik een lijst maken van alle linkse mensen in nederland en daarachter hun mening tikken betreft lonsdale? hou toch op

voor de rest beaam ik wat je zegt

behalve t laatste
nationaliteit speelt (voor mij) wel een rol
als je als marokkaan hier min of meer te gast bent (de huidige generatie is dat zéker) en je komt de boel hier slopen vind ik dat je maar naar je eigen land gaan om daar de boel te verneuken.
ze hebben een te grote bek, schoppen tegen alles wat nederlands of westers hebben geen respect voor nederlanders (ja dat zei een marokkaan op mn werk recht in mn gezicht, maar hij wil wel iedere pauze mn fiets lenen)

dát staat mij ongelooflijk tegen

tuurlijk moeten mensen niet gestraft worden aan de hand van hun nationaliteit

oja, sorry voor mijn generalisatie
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:17
Lolita
Lolita is offline
Ik lees hier nogal vaak de opmerking dat de helft van de mensen die Lonsdale kleding dragen dit alleen maar doen omdat ze erbij willen horen. Daarna volgt dan de conclusie dat het dragen van deze kleding dus net zo goed verboden kan worden. Als dit zo is laten we dan ook alle kleding van Ralph Lauren, Lacoste, Replay, Armani etc. ook maar verbieden immers het merendeel van de mensen die deze kleding draagt doet dit ook alleen maar om erbij te horen.

Het is waar dat alle kleding met merk ook in vrijwel dezelfde uitvoering zonder merk te verkrijgen is. Toch kiezen een hele hoop mensen voor het shirtje dat drie keer zo duur is maar waar wel een krokodilletje opstaat dan vrijwel hetzelfde shirtje maar zonder merk. Zou dit dan niet ook kunnen gelden voor de mensen die kleding van Lonsdale dragen? En is er dan nog wel een reden om het te verbieden?

Ik ken trouwens verhalen van kinderen die op school werden aangesproken op het dragen van Support kleding van de Hells Angels. Dit terwijl er geen verbod van bestaat. Ouders werden op het matje geroepen en het kind mocht de betreffende kleding niet meer aan. Zomaar zonder dat er een regelement tegen is. Dat is pas krom. Nog even en leraren gaan alle zwarte kleding verbieden omdat het te somber is ofzo.
Als men support kleding van de Hells Angels gaat verbieden dan vind ik dat support kleding van alle voetbal clubs of welke club dan ook verboden moet worden.

Met Lonsdale kleding is het net zo. Als we het ene merk gaan verbieden, waarom dan niet gewoon alle merkkleding? Het zorgt immers alleen maar voor groepsvorming en mensen zijn nu eenmaal op hun gevaarlijkst in een groep.

Tot slot: Heeft er hier iemand ooit wel eens gehoord van een bepaalde wet in ons land die het een en ander zegt over ieders recht op vrijheid van meningsuiting zolang deze een ander niet ernstig schaadt?
Ik denk dat zolang er geen directe bedreigingen of aanstootgevende en ernstig beledingende teksten op kleding staat alle kleding gewoon gedragen moet kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 12:56
Boosoog
Boosoog is offline
Beste NOOdles, ik behoor niet tot de aanhang van Nieuw Rechts.
Ik heb me als het ware schuldig gemaakt aan een vorm van spam, door letterlijk een bericht van hun website te pasten omdat ik hun actie tegen de rectoren-dictatuur t.a.v. van kledingverboden
onderschrijf.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 15:41
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef op 19-10-2003 @ 13:07:
'generaliseren' ligt echt in de mond bestorven tegenwoordig

wat moet ik dan zeggen?
moet ik een lijst maken van alle linkse mensen in nederland en daarachter hun mening tikken betreft lonsdale? hou toch op

Dat generaliseren zo snel genoemd wordt, is omdat het ook gebeurt. Het is niet zomaar een populaire kreet.

Wat je dan kunt zeggen, is: "Sommige mensen die links zijn ingesteld denken/vinden..." Dat klinkt al een stuk genuanceerder.

voor de rest beaam ik wat je zegt

Dank u

behalve t laatste
nationaliteit speelt (voor mij) wel een rol
als je als marokkaan hier min of meer te gast bent (de huidige generatie is dat zéker) en je komt de boel hier slopen vind ik dat je maar naar je eigen land gaan om daar de boel te verneuken.

De huidige generatie bestaat ook uit allochtone jongeren die hier in Nederland zijn geboren. Dan is er dus geen sprake van 'gast'. Als zij hier dus de boel slopen, moeten ze dus niet terug naar 'hun' land.

tuurlijk moeten mensen niet gestraft worden aan de hand van hun nationaliteit.

Okee.

oja, sorry voor mijn generalisatie
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Boosoog schreef op 19-10-2003 @ 13:56:
Beste NOOdles, ik behoor niet tot de aanhang van Nieuw Rechts.
Okee, dan neem ik dat terug.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 15:58
Cheops
Cheops is offline
, lonsdale kleding verbieden is dom, ten eerste is het genarliserend voor iedereen die de kleding draagt. ten tweede gaan juist de 'verkeerde' mensen die die kleding dragen het nu juist dragen omdat het verboden is..

er is niks maar dan ook niks mis met het merk lonsdale, en met verbeiding wordt de beeldvorming van dat merk alleen maar nog erger..
laat iedereen lekker dragen wat men wil dragen.. truien met cccp erop worden toch ook niet verboden..

owh ja en ik kots op nieuw rechts met hun achterlijke standpunten, prachtig dat je gaat betogen voor het dragen van een merk, maar de argumenten die ze daar voor gebruiken zijn ronduit debiel..
Oud 19-10-2003, 16:21
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
het is door de leiding van onze school een lerares uit aruba verboden lonsdale te dragen

een groot deel van mijn vrienden draagt lonsdale en is niet racistisch, het zijn gewoon gabbers. (ik ook qua muziek etc. maar draag het niet uit d.m.v. kleding)
al hoor ik wel vaker kreten als "kutmarokkanen" etc. zoals bij iedere andere nederlander.
maarja vind je het gek als er een groepje marokkanen in een auto langs komt rijden en je vriendin zomaar beginnen uit te schelden voor hoer?

en tsjah nieuw-rechts
ik loop dr niet bepaald warm voor..
al vind ik wel dat je er je conclusies uit kunt trekken dat zulke partijen op beginnen te komen.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:48
Yousra
Yousra is offline
Citaat:
paultjuhhhh schreef op 19-10-2003 @ 17:21:
al hoor ik wel vaker kreten als "kutmarokkanen" etc. zoals bij iedere andere nederlander.
maarja vind je het gek als er een groepje marokkanen in een auto langs komt rijden en je vriendin zomaar beginnen uit te schelden voor hoer?
Ja dat vind ik gek, ik ben door nederlanders ook wel eens uitgescholden, moet ik dan ook maar de hele dag kut-nederlanders lopen roepen?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 16:55
Big Brother
Big Brother is offline
koop gewoon een jas bij de aldi, goedkoper en je bent van het gezeik af
Oud 19-10-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef op 19-10-2003 @ 17:55:
koop gewoon een jas bij de aldi, goedkoper en je bent van het gezeik af
heerlijk relativerend
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 17:41
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Van mij mogen ze het rustig blijven dragen, het is toch net iets anders dan nederlandse vlaggetjes op bomberjacks een paar jaar geleden....wat overigens ook wel enigzins onzin is om af te schaffen, maar dat terzijde...
Ik ken de mensen die het dragen niet echt, maar het zullen vast niet allemaal rascisten zijn, of wel?
en het bevat geen duidelijk rascisctische tekens, zoals een hakenkruis of white power of weet ik veel wat dus ik vind het verbieden ervan onzin.

Je kan het wel verbieden, maar de rascisten die onder die truitjes zaten blijven er nog....ze vinden dan vast wel weer iets anders om te dragen....
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 17:50
Koen
Koen is offline
Het is om te janken dat er nog steeds mensen zijn die zeggen 'Marokkanen zijn hier te gast, maar ze kloten alleen maar dus moeten ze oprotten'. Iedereen die dat nog steeds denkt moet dit eens lezen en komt dan misschien eindelijk tot inkeer dat niet 'alle marokkanen boeven en criminelen zijn'.

Daarnaast vind ik het zonde dat Lonsdale geassocieerd wordt met extreem-rechts. Dat 't wél gebeurt en daarom verboden wordt kan ik wel ik begrijpen, maar het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.

De openingspost neem ik na de zin 'nieuwrechts' al niet eens meer serieus. Laat me niet lachen, met dat soort partijen. Daar zijn er al veel te veel van, en eigenlijk is 1 zo'n partij al teveel.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 18:30
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Koen schreef op 19-10-2003 @ 18:50:
Het is om te janken dat er nog steeds mensen zijn die zeggen 'Marokkanen zijn hier te gast, maar ze kloten alleen maar dus moeten ze oprotten'. Iedereen die dat nog steeds denkt moet dit eens lezen en komt dan misschien eindelijk tot inkeer dat niet 'alle marokkanen boeven en criminelen zijn'.

Daarnaast vind ik het zonde dat Lonsdale geassocieerd wordt met extreem-rechts. Dat 't wél gebeurt en daarom verboden wordt kan ik wel ik begrijpen, maar het zou eigenlijk niet nodig moeten zijn.

De openingspost neem ik na de zin 'nieuwrechts' al niet eens meer serieus. Laat me niet lachen, met dat soort partijen. Daar zijn er al veel te veel van, en eigenlijk is 1 zo'n partij al teveel.
ik heb je fok textje ( ) gelezen en ehm
ik zou willen zeggen "uitzondering bevestigt de regel" puur om jou tegen de haren in te strijken

iedere lul weet wel dat niet de volle 100% van de marokkanen crimineel is
maar t zijn er wel veel
dat kan je gewoon niet ontkennen

edit:
vreemd trouwens dat je met die text komt
zat net ff die reacties te lezen, ze worden gigantisch afgekraakt
en er zitten hele sterke argumenten/opmerkingen bij

Laatst gewijzigd op 19-10-2003 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 18:58
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
Yousra schreef op 19-10-2003 @ 17:48:
Ja dat vind ik gek, ik ben door nederlanders ook wel eens uitgescholden, moet ik dan ook maar de hele dag kut-nederlanders lopen roepen?
ik word normaal niet zomaar uitgescholden door nederlanders.
bij veel allochtonen ligt dit toch echt wel anders.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 19:41
zwoesj
zwoesj is offline
Ik heb geen Lonsdale kleding. En ik ga me niet verdiepen op acties van Nieuw Rechts.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 22:15
Koen
Koen is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 19-10-2003 @ 19:30:
ik heb je fok textje ( ) gelezen en ehm
ik zou willen zeggen "uitzondering bevestigt de regel" puur om jou tegen de haren in te strijken

iedere lul weet wel dat niet de volle 100% van de marokkanen crimineel is
maar t zijn er wel veel
dat kan je gewoon niet ontkennen
Waar zijn je cijfers? 'Het zijn er wel veel, maar niet 100%'. Oja? En dan nog, al zijn 't er veel, zou dat ook niet kunnen komen door de manier waarop die mensen behandeld worden? Sommige mensen zijn gewoon te bekrompen om in te zien dat die mensen 't toevallig wel eens heel moeilijk zouden kunnen hebben in NL, en dat 't niet van zichzelf slechte mensen zijn oid.

Citaat:

edit:
vreemd trouwens dat je met die text komt
zat net ff die reacties te lezen, ze worden gigantisch afgekraakt
en er zitten hele sterke argumenten/opmerkingen bij
Fok! is een en al rechtse rukkers. Echt sterke argumenten lees ik daar zelden, en als er zo weinig mensen links-denkend zijn om ze tegen te spreken kom ik vanzelf ook wel op een 1-0 situatie. Die tekst is wel zeer veel-zeggend en benadrukt nogmaals dat er een gigantische groep marokkanen is die zich prima gedraagd in Nederland en een groot aandeel heeft in de samenleving.

Rologen om Fok! zou ik ook doen, 't orgineel komt van de Volkskrant, dat is best serieus te nemen lijkt me zo.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 22:35
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Kleding verbieden is wel een beetje raar, vind ik.

'K heb liever dat iemand een Londsdale trui aan heeft, dan dat hij een hakenkruis op de muren schildert.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 22:43
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Koen schreef op 19-10-2003 @ 23:15:
Waar zijn je cijfers? 'Het zijn er wel veel, maar niet 100%'. Oja? En dan nog, al zijn 't er veel, zou dat ook niet kunnen komen door de manier waarop die mensen behandeld worden? Sommige mensen zijn gewoon te bekrompen om in te zien dat die mensen 't toevallig wel eens heel moeilijk zouden kunnen hebben in NL, en dat 't niet van zichzelf slechte mensen zijn oid.

Fok! is een en al rechtse rukkers. Echt sterke argumenten lees ik daar zelden, en als er zo weinig mensen links-denkend zijn om ze tegen te spreken kom ik vanzelf ook wel op een 1-0 situatie. Die tekst is wel zeer veel-zeggend en benadrukt nogmaals dat er een gigantische groep marokkanen is die zich prima gedraagd in Nederland en een groot aandeel heeft in de samenleving.

Rologen om Fok! zou ik ook doen, 't orgineel komt van de Volkskrant, dat is best serieus te nemen lijkt me zo.
die mensen worden prima behandeld
wat een rare logica trouwens... ik heb t moeilijk dus ik ga vervelend doen

ik zie de benadrukking op de gigantische groep marokkanen die zich prima gedraagd niet

volkskrant... ok niet gezien
maja die krant is lekker links gekruid
mensen moeten eens ophouden met alles klakkeloos van de vk over te nemen tis niet zo dat die krant helemaal objectief is, dat is geen enkele krant

maar wat ik al eerder zei
rechts is not done
je bent een loser en dom als je rechts bent toch? je kiest immers voor de 'makkelijke mening'
Met citaat reageren
Oud 19-10-2003, 22:52
S
S is offline
Lonsdale is een hoerenmerk .
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 09:36
ESCO
ESCO is offline
Het leven is zo hard voor de kleine zogenaamde gabbertjes 16 jaar[hardcore 1993-1997].
Oud 20-10-2003, 10:22
miro
miro is offline
Dit is altijd zon eindeloze discussie.

Nee misschien was het niet zo bedoeld. Maar het is nou eenmaal zo dat Lonsdale met bepaalde dingen wordt geasocieerd. Als je die kleding dus draagt, weet je wat voor gedachtegang je daarmee uitdraagt. Tuurlijk worden die alllemaal over een kam geschoren. Dat mensen getint zijn kiezen ze ook niet voor, dat ben je gewoon. Bij Lonsdale kies je dr wel voor.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 11:11
Big Brother
Big Brother is offline
als je eenmaal weet dat het aanstootgevend en/of beledigend is, dan koop en/of draag je het toch gewoon niet meer?

als je met je infantiele harses al jaren met een hakenkruis aan je ketting loopt, zonder te weten wat het betekent en iemand vertelt het je dan, dan doe je hem toch af en stop je hem weg?

of niet?
Oud 20-10-2003, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Cheops schreef op 19-10-2003 @ 16:58:
laat iedereen lekker dragen wat men wil dragen..
Precies, ik word gek van de onverdraagzaamheid in dit land. Laat die gasten lekker in Lonsdale lopen, moslima's hoofddoekjes dragen en Antillianen zich volhangen met goud, wat maakt dat nu uit? Er zijn wel belangrijkere zaken om je druk over te maken.

Citaat:
truien met cccp erop worden toch ook niet verboden..
Gelukkig maar, anders had ik een probleem

Oh ja, ik denk dat het heel slecht is voor mijn bloeddruk om de site van Nieuw Rechts en Hans Smolders te bezoeken. Ik kan me zo opwinden om de grenzeloze domheid/kortzichtigheid van mensen.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Big Brother schreef op 20-10-2003 @ 12:11:
als je eenmaal weet dat het aanstootgevend en/of beledigend is, dan koop en/of draag je het toch gewoon niet meer?
Waarom niet? Alleen omdat bepaalde mensen zich eraan storen? Kijk, over straat lopen in een SS-outfit is wel wat pijnlijk voor mensen die de oorlog meegemaakt hebben, maar een Lonsdale-trui dragen of een Nederlands vlaggetje op een bomberjack moet geen problemen opleveren. Net zo min als dat het problemen moet opleveren als een Marokkaanse in een niqaab wenst rond te lopen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten