Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vernes is uber lauw!
![]() maarja idd je moet van die muziek houden gelukkig is R&B en 2step/UK Garage helemaal mijn stijl dus ik vindt et ![]() Black & White is ook wel vet alleen de muziek is niet altijd lekker.. vaak hardstyle en dat soort shit ![]()
||
![]() |
Citaat:
Zelf ga ik bijna iedere zondag naar De Ruif in Tuitjenhorn. Verder een beetje naar wat er in de buurt te doen is, kermis of feestje. Soms naar Castricum de Sam Sam of Buone Sera. Paar keer naar Bob's geweest Paar keer in Amsterdam ook geweest: Cocos en Escape. |
![]() |
|
hmm
't Stamcafe in heerhugowaard lijk ik ongeveer elke zaterdag zowat wel terecht te komen om de 1 of andere vage reden op zich kan het er best gezellig zijn, redelijk relaxte muziek ook in hoorn ga ik weleens naar de gate, beetje het zelfde idee in alkmaar is parkhof (punkhokje ![]() verder is er in noord holland gewoon niks te beleven ![]()
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #3 kiss_the_sky | 493 | 15-01-2007 15:57 | |
De Kantine |
Sinte sinte maarte, de koeien..... lingua | 74 | 12-11-2005 17:27 | |
Algemene schoolzaken |
kiezen voor een stad strawberry | 63 | 09-01-2005 11:19 | |
Algemene schoolzaken |
school moet meer aandacht besteden aan spelling Verwijderd | 15 | 21-04-2002 16:59 |