![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb dat gelukkig nooit meegemaakt, niet bij mij en niet bij mijn vriend.
Mijn zus vertelde laatst wel zo'n verhaal waarin zij in slaap viel tijdens de seks, ze vond het er gênant, en dat lijkt het mij ook wel... Eerlijk gezegd snap ik het ook niet, want zelfs als ben ik heel erg moe, dan val ik nog niet in slaap... |
![]() |
|
![]() |
Wel eens in slaap gevallen, is me niet in dank afgenomen, en nee ze deed niks fout zozeer was het niet gewoon dat ik al geruime tijd op was en er toch ook andere dingen in het spel waaren en ik op bed lag, nou is ik en bed zoiezo een foute combinatie...
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wel eens gehad dat ik eigenlijk al heel moe was maar vriendlief wou sex en we liggen dan in lepeltjeshouding of ik onder ofzo en dat ik dan mn ogen dichtheb en helemaal weg begin te dromen...en dan gaat mn seksuele gevoel ook weg en voelt het heel irritant, zo'n ding in je....
Wel eens gehad ja....slaperig zijn, in slaap vallen bijna, weer een beetje bijkomen, opnieuw wegdromen etc...maar nog niet echt in mn slaap geneukt hoor (dat ik weet dan ![]() |
![]() |
|
Ik hoop voor mn vriendje dat hij nooit in slaapt valt tijdens de sex anders flikker ik hem zo uit bed!
![]() Ik zou het ook niet kunnen zelf.. of ik moet echt gheeeleemaal doiod zijn en hij wil perse seks ofzow.. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Seksualiteit |
seks gaat 'opeens' niet meer zo goed.. groovy | 9 | 10-10-2005 15:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |