Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2003, 23:19
funktional
funktional is offline
'In dromen is dat soort dingen toch niet geoorloofd?'
De zalige zachtheid en de edelmoedigheid van een doorbroken stilte deden mij scanderen.
Het was een paradox op zich daar de stilte pas doorbroken werd toen mijn stemgeluid luid (hoe dubbelop, maar ondergetekende heeft dan ook een dubbele op) die zogenaamde stilte waar ik naar refereerde doorkliefde.
Mijn rommelige 'werkkamer', waarin ik me dusdanig opwond was de geensceneerde ruimte binnen in me. Deze 'werkkamer' fungeert overigens meer als een bezielende gedachtenkamer. Hoe graag had ik deel uit willen maken van de verfoeide Woodstock-generatie. Nu genereer ik slechts, trek ik aan goedkopen sigaren en ween om verloren liefdes die er toch niet toe doen.
Ik dacht immer, nu denk ik:'Immer?'. Wanneer men zich geroepen voelt om deel uit te maken van dat begrensde 'immer', dient men zich niet druk te maken om een mobieltje meer of minder.
'Immer', het werkt op mijn lachspieren. Anders gezegd werkt 't immer op mijn lachspieren.
Daar ik weinig waarde hecht aan finesse en lichamelijke gesteldheid, lach ik nimmer.
Mijn baard reikt tot de vloer en dat terwijl ik me dagelijks scheer.
Mijn scheermes is een verkapt doch macaber apparaat dat mij ooit de toegang zal verschaffen tot 'immer'.
Slapen zal ik. Zacht welteverstaan. Om wederom wakker te worden in een geheel eigen, maar gestilleerde omgeving waarin mijn 'gekwelde' ziel 'immer' geetalleerd zal worden.
Oud 21-10-2003, 16:17
b-z
b-z is offline
WTF . ga ff normaal nederlands, en over normale onderwerpen schrijven joh, ik vat er geen kloot van (hoewel ik veel lees) en het gaat volgens mij ook helemaal nergens over.
probeer de volgende keer iets makkelijk leesbaarder te schrijven want dit is onbegrijpelijk
Oud 21-10-2003, 17:26
funktional
funktional is offline
Citaat:
b-z schreef op 21-10-2003 @ 17:17:
WTF . ga ff normaal nederlands, en over normale onderwerpen schrijven joh, ik vat er geen kloot van (hoewel ik veel lees) en het gaat volgens mij ook helemaal nergens over.
probeer de volgende keer iets makkelijk leesbaarder te schrijven want dit is onbegrijpelijk

mmm..dat zegt meer over jou dan over mij...
het gaat wel degelijk ergens over..maar ik heb meer met proza en poezie...dus misschien ligt het daar wel aan...
en trouwens..ooit van het fuckin fastoenlijk geven van feedback gehoord?

cheerz
Oud 21-10-2003, 18:36
snarl
snarl is offline
Ik snap het wel. (hoop ik, ik snap iig je taalgebruik..)
Het is wel grappig, af en toe een beetje langdradig maar dat is waarschijnlijk de bedoeling. Er zitten wel nog wat (spellings- etc.) foutjes in hier en daar, geen zin om ze aan te geven.
Oud 22-10-2003, 12:12
Orchid
Orchid is offline

Ehm. Ja. De eerste en de laatste zin trekken enorm veel aandacht, maar hun verband wordt (voor mij althans) door het middenstuk niet duidelijk.

En de herhaling van 'immer' is leuk, maar een beetje veel van het goede nu.

(Of pleegt hij zelfmoord?)
Reageren

Regels voor berichten