Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en als het gewoon niet meer gaat
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou het dan ook niet meteen uitmaken als mijn vriend vreemd gaat denk ik. Maar dat ligt wel aan de situatie. En uitmaken uhm... als je je aan iemand ergert misschien wel ja. Maar toch lijkt het me heel erg moeilijk, ik bedoel ergeren of niet, zeker als je met iemand lang ietshebt gehad, dan blijf je van diegene houden... Maar zolang het goed voelt moet je het iig niet uitmaken, dat is duidelijk alleen tsjaa wanneer voelt het nog goed is dan de vraag natuurlijk... poeh! |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik me te dikwijls aan hem erger
als ik hem niet meer elke dag wil zien als één van de twee vreemdgaat als hij me wil zien en ik denk "pfff... moet dat nu?" als hij me vaker doet huilen dan lachen als ik aan hem denk als ik verliefd word op iemand anders als hij me niet meer vrolijk krijgt als ik down ben als ik begin te denken: "shit, heb ik beloofd dat ik met hèm mijn leven zou delen?" als ik niet meer verliefd op hem ben... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zou je dan terwijl je niet meer verliefd was, en misschien wel een ander op het oog hebt, bij je lief blijven? Ik niet...maar who is I
|
Als hij voor je neus zoent met een goede vriendin van em, hij daarna zn eigen huis uit vlucht en met zn vrienden zich helemaal kapot zuipt, je in zn bed jankend in slaap bent gevallen en hij thuiskomt en je hem een klap geeft, een zachte, hij vervolgens een keiharde klap teruggreeft en zegt dat t allemaal jou schuld is. dat is een goede reden om t uit te maken. en ja dit gebeurde een uur geleden bij mij..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
- als hij vreemdgaat / is gegaan
- als ik vreemdga / ben gegaan (is dan niet meer eerlijk vind ik) - als ik écht verliefd op een ander wordt, met als gevolg het bovenstaande - als de verliefdheid, of 'het' gevoel weg is - als hij me slaat / op een andere manier mishandelt - als hij me niet respecteert - als het gewoon niet meer gaat...niet meer te combineren met school bijvoorbeeld, of net als bij mij en mn vriend: hij onregelmatig werk (horeca) en ik school en stage..Mja, nu lukt t nog |
![]() |
|
![]() |
Als hij bijvoorbeeld niet is vreemdgegaan (want dat is het ergste), maar bijvoorbeeld wel onvriendelijk begint te doen tegen me enz. dan nog is het vrij moeilijk om het uit te maken. Ookal ben ik niet meer verliefd op hem, toch is er een soort van constante liefde en vertrouwen in elkaar.
We hebben beiden samen zoveel meegemaakt en zijn al een jaar samen dat het me onmogelijk lijkt dat 1 van ons het uitmaakt. Het ergste zoals ik al zei is dat hij vreemdgaat. Als ik iets serieus begin dan ga ik er volledig voor, dumpen en scheiden daar wil ik nooit aan meedoen! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed dat het uit is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
auwch dit doet pijn!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
- als hij 180 graden veranderd in zijn gedrag
- als hij me in het bijzijn van vrienden meerdere keren beledigd - als hij vreemdgaat - bij ziekelijke jaloersheid maar voorlopig zie ik nog geen reden om het uit te maken!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ongelijkheid Rerisen Phoenix | 112 | 26-12-2007 12:12 | |
Liefde & Relatie |
relatie redden of uitmaken? Trinity | 42 | 23-09-2006 18:58 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft vaak twijfels Elder lycan | 28 | 26-07-2006 01:23 | |
Psychologie |