|
|
Bekijk resultaten poll: Hoe vaak heb jij al gesext? | |||
Nog nooit ( goed zo! ) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
155 | 36.82% |
Tussen de 1 en de 5 keer |
40 | 9.50% |
Tussen de 5 en de 10 keer |
16 | 3.80% |
Tussen de 10 en de 50 keer |
52 | 12.35% |
Tussen de 50 en de 200 keer |
68 | 16.15% |
200 + |
90 | 21.38% |
Aantal stemmers: 421. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Verwijderd
|
da zal toch wel boven de 200 zijn ondertussen...
effe uitrekenen: ik heb al twee jaar en een half een vaste vriend, en we hebben seks sinds we twee maanden samen zijn. gemiddeld 3.5 keer per week (de éne keer drie, de andere keer vier, daarrond moet het gemiddelde liggen denk ik wel). twee jaar en vier maanden = 52 weken + 52 weken + 17 weken = 121 weken 121 weken x 305 = 423. 423... ![]() ![]() ![]() hmz, da's veel... ![]() maar ja, we moeten er natuurlijk wel vakanties enzo van aftrekken hé, drie keer twee weken zonder hem op vakantie geweest, paar keer examens gehad (en dus elkaar weinig zien en dus minder seks gehad), af en toe geen seks owv maandstonden, uitgaan, te moe, ... blablabla 350 ofzo? denk dat dat wel in de goeie richting gaat... xxx [edit] en ik ben achttien, bij de weg. vriend is twintig ondertussen. [/edit] |
![]() |
|
Haai ik dacht ik kom ook maar weer eens posten... Ik heb 2 relaties gehad waarvan de eerste slechts 5x sex ofzo, en de relatie die ik nu heb in t begin elke dag, tot 4x per dag, dus 200+ zeker weten. K heb al bijna 17 maanden nu duss...
|
Ik vermoedt rond de 50 a 200 keer.. weet niet zeker, ik heb bijna 11 maanden ene vriend waarvan we 6 maanden seks hebben. In het begin deden we het echt vaak.. toen wat minder en nu toch weer zkr 2 keer per dag. By the way ben 17.
||
Verwijderd
|
Citaat:
het zal idd wel boven de 200 zijn (heb ik even nagerekend haha). 200+ met verschillende mensen lijkt me erg onhallbaar, tenzij je al oud bent |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vanaf de overkant: 'blijf maar mooi daar hoor, er is niets aan hier!' |
![]() |
|
tussen de 10 en 50 keer en ik ben dus 18 zoals je ziet
![]() Maar ik vraag me toch ernstig af waarom er achter het antwoord 'nog nooit' goed zo staat. Wat is er slecht aan als je wel seks hebt gehad? Is dat een zonde ofzo?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heerlijk dat medeleven ![]() |
![]() |
|
Ik heb maar gestemd op 'tussen de 50 en de 200 keer'. Ben nu 2 jaar en ongeveer 15 dagen geleden ontmaagd en zie mijn vriend hoofdzakelijk in het weekend (en dan niet eens elk weekend), heel soms doordeweeks en in de vakantie soms wel een week of 2 weken achter elkaar.
In het begin deden we het regelmatig/ veel, soms meerdere keren op een dag/ nacht. Tegenwoordig niet zo veel meer, soms zelfs maar 1x per weekend ofzo, dus 1x per week. Tja dan denk ik dat ik uitkom rond de 200 keer ![]() Maar ik kan me vergissen want ben het niet uitvoerig na gaan rekenen dus misschien is het ook al wel 200+. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
geen sex meer? DaichiDechu | 68 | 18-02-2012 16:18 | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
Seksualiteit |
hoe word het leuker??? ??? | 15 | 20-09-2004 17:33 | |