![]() |
|
Zoals waarschijnlijk de licht geintereseerde politiek volgers hebben opgemerkt is er de afgelopen tijd een partij steeds meer in de spot lights gekomen.
Het gaat hier om de partij Nieuw Rechts van Michiel Smit. Persoonlijk vind ik het een goede partij. De partij is rechtser dan het huidige "rechts" de VVD/LPF(zou moeten... als ze niet ruzien) namelijk. Het is jammer dat de media deze nieuwe partij als Extremistisch/Racistisch rechts afschilderd, wat uiteraard logisch is want dit is typisch zo'n partij waar iedereen het mee eens is maar bang dat ze door de Kafka (organisatie tegen racisme, uiteraard gerunt door allochtonen) gesued worden. In het kort is deze partij dus tegen behoud van de nederlandse cultuur. Ik kan het geen racisme noemen. Als Nederlander wil ik dat mijn eigen cultuur behouden blijft. Ik heb geen probleem met allochtone culturen in mijn land maar als ze dreigen de overmacht te krijgen in mijn (lees: van de Nederlander) dan denk ik dat het doorgeslagen is met het helpen van de allochtone bevolking. Uit onderzoek is gebleken dat Nederland al 920,000 islamieten heeft. Met illegale erbij zit je dik over de miljoen inwoners. Ik ben daarom ook blij dat er nu een partij is die de nederlandse cultuur wilt behouden. Nogmaals er is hier niets racistisch aan. Het is logisch dat je je eigen cultuur in je eigen land wilt behouden lijkt mij. Wat vinden jullie van deze nieuwe partij? Website naar NieuwRechts |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Maar wat wil je hier nou zeggen? Als deze gabbers nederland gaan regeren ben ik weg ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Wat is er zo goed aan nationalisme? Ik verafschuw nationalisme. Zorgt alleen maar voor haat tegenover andere. |
![]() |
|
![]() |
Niet helemaal ontopic maar de laatste tijd wordt volgens mij bijna iedereen rechtser ik denk dat als je alle mensen vraagt of ze liever een groep blanke nederlanders tegenkomen of een groep turken(ofwel donkere nederlanders) dat ze kiezen voor de blanke, en dat er al 1 miljoen islamieten in NL zijn vind ik opzich wel veel jah dat is gewoon 1 op de 16 majah tis nederland zijn eigen schuld, ze HADDEN 3 dingen kunnen om het te voorkomen,
-1e generatie gastarbeiders volledige inburgeringscursus geven. -1e generatie nadat ze in NL gewerkt hadden gewoon uit NL zetten . - of de gastarbeiders niet toestaan om hun familie hierheen te halen dan was er allemala nix aan de hand geweest. Magoed over dat volkslied, ik ken het ook niet hoor ![]()
||
Citaat:
Het is meer regel dan uitzondering in de nederlandse wetgeving dat straffen zwaarder worden wanneer ze niet toereikend zijn. Als 1 groep constant voor overlast zorgt dient de wetgeving aangetrokken te worden en de straffen zwaarder. Kijk maar naar bijvoorbeeld scooter rijders. Zij blijven volgens veel mensen overlast bezorgen en dat resulteert in o.a. Rotterdam en Hilversum dat je scooter een ijzer pakketje wordt als je 2 keer de fout in ben gegaan. Is dit ook te bestempelen als racistisch? Het is simpel weg het probleem zo effectief mogelijk oplossen. Verder zijn er ook voordelen aan Nationalisme. Eendracht, saamhorigheid en vredelievende gemeenschappen. Als je samen trots bent op je eigen grote land ga je er met respect mee om en heeft het gezag ook weer respect! Iets wat de jeugd tegenwoordig mist (niet dat ik de jeugd nu aanval aangezien er nu niet zoveel eigelijk is om trots over te zijn.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze hebben hard gewerkt voor ons, respect, nu mogen ze terug en krijgen ze een mooie som geld. Eerlijke beloning vind ik |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is cru om mensen dan zo in feite uit je land te kopen maar het is meer cru om meer dan 10,000 euro uitkeringsgeld/kinderbijslag over te storten naar je turkse bank account voor je familie daar. (Was in het nieuws paar maanden terug voor als je denkt dat ik overdrijf) Het is kiezen of delen en mede hierdoor geeft men en vooral de linkse media die wij nu hebben (en altijd gehad hebben, denk aan Pim Fortuyn met het gedemoniseer van hem) dat het racistisch is. Om dan nog maar politiek correct te blijven kiezen de meeste voor de weg met de minste weerstand. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'cultuur' is een afspiegeling van de maatschappij, en de cultuur en tradities die jij Nederlands noemt, maken daar ook onderdeel van uit als de site van Nieuw Rechts zit te lezen, zie ik Nederland al voor me, als een neo-nazistische politiestaat verder denk ik dat 90% van de potentiële aanhangers van Nieuw Rechts, het volkslied en de Nederlandse geschiedenis (Gouden Eeuw, Industriële Revolutie, enz.) ook niet kent de enige 2 woorden die vele kennen, zijn denk ik: Ausländer raus
|
Je schiet jezelf op lange termijn alleen maar in de voet, om even een Amerikaanse uitdrukking te parafraseren. Ik vind het best hoor, al die anti-immigratiebewegingen, maar mark my words, men krijgt er later spijt van.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat we onze Nederlandse identiteit verliezen ben ik met je eens, maar niet de buitenlanders waar jij het over hebt, maar aan de Amerikanen.
Maar waar ik persoonlijk een nog grotere hekel aan heb is rechts tuig. Jullie zijn kortzichtig. Er is in Nederland veel en veel meer aan de hand dan alleen maar een paar honderd buitenlanders die het voor de rest verzieken. Rechtse mensen denken daar niet aan ![]() Wij moeten hier in Nederland geen rechts tuig, dus rot op. En misschien moeten we jullie ballen er maar afhakken zodat jullie lage soort zich niet meer kan voortplanten ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
De echte aanhang van Nieuw Rechts zijn afgestudeerde en studerende mensen van niveau tussen de 20-30 jaar die opgegroeid zijn in de samenleving waar de "kut-marrokanen" actief werden. Je hebt gelijk om te zeggen dat andere culturen in onze cultuur passen aangezien het onze cultuur is om gastvrij te zijn. Daar geef ik je helemaal gelijk in. Echter wanneer er een overmacht komt aan een overige cultuur, ofwel platter gezegd, geen baas meer in eigen land, dan vind ik dat het integreren voldoende is geweest voorlopig en dat wij moeten afbouwen totdat tijd het ons weer toe laat om meer mensen van andere culturen aan te trekken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een allochtoon, is ook een NEDERLANDER! --- wat jij bedoelt, is onderscheid maken tussen allochtonen en autochtonen, en inderdaad dan ga je discrimineren doe je geschiedenisboek maar eens open bij een hoofdstuk over Zuid-Afrika
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb van dichtbij meerdere zaken gehad waarbij 'turken,marrokanen enz' in t spel hebben gezeten, die kregen veel minder straf omdat het te snel op slechte jeugd gegooid wordt, ook op racisme, heel veel dingen worden bij hun bij betrokken dat ze lagere straffen krijgen, vind je t gek dat als je t tevaak hoord, dat je sneller vooroordelen krijgt? Iemand die t zelfde feit pleegde kreeg meer, ookal waren ze in dezelfde buurt opgegroeid, bijna dezelfde ouders, zelfde kennisen en omgeving sorry maar ik vind t flauwekul slechte jeugd of niet, als je een slechte jeugd hebt gehad heb je niet eens t recht om t een ander aan te doen, de meeste die een slechte jeugd hebben gehad, die willen t een ander niet eens aandoen dus laten ze t wel uit hun hoofd,dus ik vind t een zielig smoesje. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|||
Citaat:
Niet echt, de moslim staten zijn juist meester in het weren en onderdrukken van andere culturen. Met Nieuw Rechts zouden we dus juist op een Islamitische staat gaan lijken, wat volgens mij ook niet echt de bedoeling is. Ik heb met de verkiezingen SP gestemd, maar nu ik wat "levenservaring" rijker ben weet ik niet wat ik nu zou stemmen. Nieuw Rechts is me gewoon te rechts, maar ik heb nog geen partij gevonden wara ik het wel mee eens ben...ben zelf ook nog niet helemaal zeker wat ik nou vind. Citaat:
![]() Die Marrokanen die mij uitschelden, omdat ik het gore lef heb ze aan te kijken (ja dat is wat, ik kijk per ongeluk een marrokaan aan! zo zeg!) zijn echt niet allemaal boos en gefrustreed, omdat hun in perfect Nederlands geschreven solicitatie brief alweer is afgewezen hoor. Er zit daar veel meer fout. En ik kan die bedrijven wel een beetje begrijpen, de meeste Marrokanen hebben ook gewoon minder ervaring, een slechtere opleiding, slechter Nederlands en dus ook tegenwoordig hun naam (terecht?) tegen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
"links" denkt dat het zo slim is en het recht mee heeft, maar ze zijn net zo goed blind als extreem rechts. Citaat:
Wat mij betrefd gaat het hier meer om kut-Dvalins. |
![]() |
||
Citaat:
*Nederlanders hebben Joden nooit "kut" gevonden *Dat Nederlanders na een oorlog met een land die bij wijs van spreken een steek in de rug gaf niet goed overweg konden lijkt mij duidelijk en spreekt natuurlijk voor zich *De jeugdige Marrokanen/Antillianen/Turken ZIJN voor een deel gewoon probleem groepen. Niemand ontkent dit. Het ligt er maar aan waarvoor je bent. Ben je Links en wil je je belastinggeld gespendeerd zijn aan het heropvoeden van deze mensen of ben je Rechts en ga je door ontzegging van hun passport dat geld besteden aan bijvoorbeeld het tekort in de Zorg/Onderwijs etc.? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Je verwacht wel dat allochtonen in Nederland de wet volgen, maar als je iets verkeerds doen moeten ze worden berecht volgens 'hun' regels. Zouden ze zich in nederland dan eigenlijk ook aan de marrokaanse wetten moeten houden. Of turkse. Is toch niet logisch man? Citaat:
![]() Citaat:
rusland= is al in elkaar gestort china = maakt leuke films ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Turken en Marrokanen laten maar al te graag weten dat ze alles behalve Nederlands en/of westers zijn. En hoe trotst ze wel niet op hun veel betere vaderland zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rechts is altijd voor kanslozen geweest en daarmee bedoel ik niet vvd rechts ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en natuurlijk er zijn jeugdige criminele allochtonen, maar er zijn minstens net zo veel autochtonen die foute dingen doen, maar dat wil je niet weten waarschijnlijk omdat je zelf één van hen bent
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zou er geen problemen mee hebben als ik over 40 jaar naar t buitenland gestuurd wordt, bijv turkije terwijl ik daar gratis kan zitten, met een leuk huisje en een groot bedrag aan geld, want ze zullen hier wel een huis hebben dat ze voor 2-3 ton kunnen verkopen, een oprotpremie krijgen... ik heb vandaag wel een paar rechtste klachten maar dit vind ik toch niet echt afschrikken, met mijn hele familie in turkije de laatste jaren slijten.. Maar aan de andere kant, ik woon niet in turkije en ben er nooit geweest, wel in griekenland, turkije ligt er vlak bij dus zal wel niet zo super grote verschillen hebben, hun weten hoe t in turkije aan toe gaat en misschien is dat wel niks, en hier wel. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De ongefundeerde afkeer naar George W. Bush en de Amerikanen. the atmosfere | 154 | 17-08-2003 15:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nederland accepteert VS transporten Gatara | 157 | 27-02-2003 09:02 |